Web Analytics Made Easy - Statcounter

سه نفر از عوامل حرمت‌شکن برگزاری جشنواره ورزش‌های بومی و محلی بجنورد (خراسان شمالی) در روز شهادت امام هادی(ع) بازداشت شدند.

حجت الاسلام و المسلمین اسدالله جعفری در گفتگو با تسنیم از بازداشت سه نفر از عوامل حرمت‌شکن جشنواره ورزش‌های بومی و محلی بجنورد خبر داد.

وی با اشاره به مطالبه جامعه انقلابی بجنورد در جهت برخورد قضایی با عوامل حرمت‌شکن برگزاری جشنواره ورزش‌های بومی و محلی بجنورد در روز شهادت امام هادی (ع) افزود: با توجه به درخواست و مطالبه مردم انقلابی بجنورد و همچنین حساسیت دستگاه قضا، برخورد قضایی با عوامل برگزاری این جشنواره صورت پذیرفت و 3 نفر از افراد دخیل در این هتک حرمت بازداشت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم به ذکر است بررسی‌ها به منظور شناسایی و بازداشت افراد دیگر نیز ادامه دارد.

لینک کوتاه: asriran.com/003EYh

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۲۴۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عوامل محوری پشتیبانی گروهک تروریستی جیش الظلم در راسک بازداشت شدند

طی یک اقدام اطلاعاتی عملیاتی چند تن از عوامل تأمین و پشتیبانی کننده عملیات‌های تروریستی اخیر استان در مدرسه دینی پشامگ راسک بازداشت شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان، روابط عمومی سپاه سلمان استان طی اطلاعیه‌ای از بازداشت عوامل محوری تأمین پشتیبانی عملیات‌های تروریستی اخیر استان خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است؛ به اطلاع امت شهیدپرور ایران اسلامی می‌رساند بامداد امروز رزمندگان قرارگاه قدس طی یک عملیات مشترک اطلاعاتی و عملیاتی با اداره کل اطلاعات استان سیستان و بلوچستان چند تن از عوامل تأمین و پشتیبانی کننده که نقش محوری در دو عملیات گروهک تروریستی جیش الظلم در تاریخ‌های ۲۴ آذر ۱۴۰۲ در ستاد انتظامی و ۱۶ فروردین سال جاری در سپاه شهرستان راسک را داشته و در مدرسه دینی انوارالحرمین روستای پشامگ از توابع این شهرستان مخفی شده بودند را با همکاری مردم شریف منطقه شناسایی و دستگیر کردند.

کد خبر 750421

دیگر خبرها

  • عوامل محوری پشتیبانی گروهک تروریستی جیش الظلم در راسک بازداشت شدند
  • بازداشت عوامل پشتیبان گروهک جیش‌الظلم
  • عوامل پشتیبانی جیش العدل در راسک بازداشت شدند
  • بازداشت عوامل پشتیبان گروهک جیش الظلم
  • بازداشت عوامل جیش الظلم در یک مدرسه دینی در راسک
  • برپایی ۵ موکب شهادت امام جعفر صادق (ع) در پیاده‌راه بجنورد
  • برگزاری نخستین جشنواره فرهنگی، ورزشی بومی -محلی در دانشگاه آزاد بجنورد
  • دسته‌روی روز شهادت امام جعفر صادق(ع) در بجنورد برگزار می‌شود
  • برگزاری جشنواره ملی منتظران در شهرستان قصرقند
  • عوامل توطئه ترور وزیر مسکن پاکستان کشته شدند