Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@10:06:15 GMT

ارائه خدمات بنیاد مسکن با مشارکت مردم همراه باشد

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۲۴۴۸۶

ارائه خدمات بنیاد مسکن با مشارکت مردم همراه باشد

ایسنا/سیستان و بلوچستان نماینده ولی فقیه در سیستان‌وبلوچستان گفت: ارائه خدمات بنیاد مسکن منوط به درخواست مردم و با مشارکت خودشان همراه باشد تا قدردانی بیشتری از خدمات داشته باشند.

به گزارش ایسنا حجت الاسلام والمسلمین مصطفی محامی نماینده ولی فقیه در سیستان‌وبلوچستان ۲۷ بهمن ماه در دیدار رئیس و معاونین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور گفت: خدمات گسترده بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف در سیستان‌وبلوچستان، در اصل نوعی کار فرهنگی و به نوعی خرید آبروی نظام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان افزود: خدمات ارائه شده توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی باعث تثبیت موقعیت نظام، دلدادگی بیشتر مردم و جلوگیری از تبلیغات سوء دشمنان و اختلاف‌آفرینی‌های مذهبی خواهد شد.

امام جمعه زاهدان بیان داشت: کار گسترده نیازمند پشتیبانی جدی در مرکز و همکاری و هماهنگ‌سازی سایر دستگاه‌ها در استان است.

حجت الاسلام والمسلمین محامی ادامه داد: علت عدم همکاری برخی از دستگاه‌های استان، ضعف مدیریتی است که اعمال فشار از مرکز کشور می‌تواند تا حدودی موثر باشد.

وی گفت: استفاده از ابزار رسانه و اطلاع‌رسانی طرح‌های در حال اجرا برای بیان خدمات نظام به مردم از دیگر مواردی است که باید در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مورد توجه قرار بگیرد.

رئیس شورای فرهنگ‌ عمومی استان با تاکید بر لزوم در نظر گرفتن پیوست فرهنگی در پروژه‌ها، ادامه داد: در این راستا ارائه خدمات، متناسب با فرهنگ منطقه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است به گونه‌ای که قدردانی مردم را در پی داشته باشد.

محامی ارائه خدمات با مشارکت خود  مردم را یکی دیگر از ضروریات عنوان کرد و افزود: نیاز است تا خدمات ارائه شده منوط به درخواست مردم و با مشارکت خودشان همراه باشد تا قدر دانی بیشتری از خدمات ارائه شده داشته باشند.

 نماینده ولی فقیه در سیستان‌وبلوچستان با اشاره به عدم توجه برخی دستگاه‌ها به منویات مقام معظم رهبری اظهار کرد: متاسفانه برخی از دستگاه‌ها وظایف ذاتی خود را انجام ندادند که اگر این گونه بود معضل بزرگ حاشیه‌نشینی به وجود نمی‌آمد.

امام جمعه زاهدان در پایان ارائه خدمات به حاشیه شهرها را عامل تشدید حاشیه‌نشینی دانست و عنوان کرد: رسیدگی به حاشیه شهر عامل افزایش مهاجرت مردم دیگر مناطق محروم به این نقاط خواهد شد و به جای اینکار باید به دنبال تقویت مبدا مهاجرت مردم یعنی روستاها باشیم.

همچنین در ابتدای این جلسه دکتر تابش مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های صورت گرفته در سیستان‌وبلوچستان توسط این مجموعه گفت: بازسازی حدود ۱۰ هزار مسکن در شهر زاهدان از جمله اهداف مد نظر بود که با اعطای وام‌های قرض‌الحسنه تا سقف ۵۰۰میلیون ریال به دنبال احیاء بافت‌های در معرض خطر هستیم.

وی ضمن ابراز گلایه از عدم همکاری مناسب برخی دستگاه‌ها در استان گفت: با تلاش و پیگیری های صورت گرفته توجه مرکزنشینان به استان جلب شده که در صورت عدم همکاری برخی سازمان ها زمینه حمایت و سرمایه‌گذاری در استان از بین خواهد رفت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سيستان و بلوچستان امام جمعه زاهدان استانی سیاسی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان وبلوچستان ارائه خدمات دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۲۴۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق شعار سال تکلیف بزرگی برعهده مسوولان است

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل زارعی‌کوشا ظهر شنبه در جلسه شورای توسعه و برنامه‌ریزی کردستان با اشاره به اهمیت برگزاری این جلسه در استان اظهار کرد: برنامه‌ریزی نیازمند داشتن اطلاعات است و ادارات باید برنامه‌های خود را برای تحقق شعار سال ارائه دهند و برنامه‌ریزی کافی داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری از مسؤولان مطالبه کرده‌اند که در تولید جهش داشته باشیم، افزود: جهش کیفی مهمتر از کمی است و باید کیفیت خدمت رسانی و تولید بخوبی در اقدامات و تولیدات دیده شود.

استاندار کردستان عنوان کرد: باید هر ارگان و نهادی متناسب با کار خودشان برنامه‌های تحقق شعار سال را ارائه دهند و ادارات خدمات خود به مردم را نیز افزایش دهند.

زارعی‌کوشا یادآور شد: دستگاه‌ها و ادارات باید شاخص‌های قابل سنجش ارائه کنند و در هر جلسه دو دستگاه عملکرد خود را ارائه کنند.

وی عنوان کرد: تحقق شعار سال، تکلیف بزرگی بر عهده مسؤولان است که توسط ولی امر مسلمین را ابلاغ کرده‌اند و در حوزه اقتصادی جز با مشارکت مردم اتفاقی نمی‌افتد بنابراین در کنار جهش تولید مشارکت مردم مهم است.

وی یادآور شد: ظرفیت‌شناسی، ظرفیت‌سنجی، خلاقیت و ابتکار برای مشارکت دادن مردم در امر تولید باید مورد توجه باشد و فرمانداران و بخشداران براساس اقتضائات و ظرفیت‌های هر منطقه فعالیت کنند.

استاندار کردستان اضافه کرد: شاخص ارزیابی فرمانداران نیز پیشرفت خدمات همه ادارات و دستگاه‌ها در شهرستان‌ها است و توفیق در این زمینه نیاز به مشارکت مردم و ارائه طرح و ایده دارد.

زارعی‌کوشا افزود: برنامه‌ها باید در معرض باشد و نخبگان و جامعه دانشگاهی و جامعه جوان کشور و استان باید به برنامه‌های مسؤولان دسترسی داشته باشند و روی فعالیت‌ها نظر و ایده دهند.

کد خبر 6090011

دیگر خبرها

  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می‌شود
  • تاکید استاندار بر ضرورت ایجاد تعاونی‌های گردشگری در سیستان و بلوچستان
  • وقوع سرقت در سیستان و بلوچستان ۱۸ درصد کاهش یافت
  • فعالیت بیش از ۷۰ مرکز خدمات مشاوره‌ای در استان اردبیل
  • خدمات رایگان مشاوره ای به آحاد جامعه
  • تحقق شعار سال تکلیف بزرگی برعهده مسوولان است
  • ارائه ۸۲ تیم مشاوره به خانواده‌های شهدا و مجروحین حادثه تروریستی کرمان 
  • توفیق در تحقق شعار سال نیازمند ایجاد فضا برای ارائه ایده و طرح از سوی مردم است
  • تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم با طراحی و تولید محصولات جدید
  • شناسنامه مهمترین سند کشور است