Web Analytics Made Easy - Statcounter

درخشش فوق العاده حامد لک از زمان پیوستن به پرسپولیس غیرقابل کتمان است. دروازه بان سرخپوشان در حال حاضر بهترین آمار را در بین همتایانش در لیگ برتر دارد. لک در ۱۳ بازی این فصل، موفق به ثبت ۷ کلین شیت شده است و از این حیث در صدر دروازه بانان لیگ بیستم قرار دارد. رکوردی که ممکن است در بازی با گل گهر ارتقاء نیز یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به گزارش پارس فوتبال، حامد لک پس از حضور در پرسپولیس، خیلی زود توانست جای خالی علیرضا بیرانوند را در این تیم پر کند. او در لیگ قهرمانان آسیا خوش درخشید و در پایان هم به عنوان بهترین دروازه بان انتخاب شد. بلافاصله با آغاز لیگ برتر، درخشش لک با پیراهن پرسپولیس ادامه یافت تا خیال سرخ پوشان کاملا از بابت دروازه راحت شود.

پرسپولیس روز جمعه اول اسفند ماه آخرین بازی نیم فصل اول خود را که معوقه هفتم دهم است، مقابل گل گهر سیرجان انجام خواهد داد. این تیم در حال حاضر با دریافت تنها ۸ گل بهترین خط دفاعی لیگ را دارد. در کنار عملکرد خوب مدافعان پرسپولیس، درخشش حامد لک نیز در ثبت این رکورد غیرقابل کتمان است. سنگربان پرسپولیسی ها در شرایطی که یک بازی کمتر از رقبای خود در لیگ برتر انجام داده اما صاحب بیشترین تعداد کلین شیت در نیم فصل اول است.

لک در ۱۳ بازی که برای پرسپولیس در این فصل بازی کرده، موفق به ثبت ۷ کلین شیت شده است. رشید مظاهری، پورحمیدی، محمدرضا اخباری و محسن فروزان پایین تر از لک در رتبه دوم بیشترین کلین شیت های لیگ بیستم حضور دارند. البته حامد لک این فرصت را دارد که با بسته نگه داشتن دروازه تیمش مقابل گل گهر و ثبت هشتمین کلین شیت فصل، در جدول کلین شیت ها دست نیافتی تر شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: حامد لک پرسپولیس گل گهر سیرجان محمدرضا اخباری پرسپولیس حامد لک رشید مظاهری کلین شیت در لیگ برتر گل گهر سیرجان محمدرضا اخباری کلین شیت لیگ برتر حامد لک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۲۵۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد؟

 علیرضا بیرانوند که از ناحیه مچ دست دچار مصدومیت شده بود و حالا چند روزی است تمرینات اختصاصی خود را آغاز کرده است، به دنبال این است که هرچه زودتر به ترکیب اصلی تیمش بازگردد اما شرایط او به گونه‌ای نیست که بتواند زمان نزدیکی برای بازگشت او به دروازه پرسپولیس متصور بود.

پیگیری‌های ایسنا در این زمینه نشان می‌هد که بیرانوند احتمالا در دیدار هفته بیست‌وپنجم پرسپولیس برابر سپاهان هم غایب است و اوسمار ویرا باید از امیر رضا رفیعی درون دروازه استفاده کند.

tags # علیرضا بیرانوند ، سپاهان ، پرسپولیس سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • چهره برتر هنر انقلاب اسلامی خوزستان معرفی شد
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد؟
  • ناکامی سورپرایز شجاعی در کلین‌شیت
  • اونانا منچستریونایتد را از سهمیه اروپا دورتر کرد
  • جانشین بیرانوند بالا و پایین فوتبال را دید/ ۴ بازی گل نخورد، یک بازی ۴ تا خورد!
  • چشم عقاب: فخرفروشی لیگ روشن به لالیگا!
  • رفیعی چهار بازی‌ کلین‌شیت، یک بازی چهار گل خورده!
  • واکنش خیره‌کننده گلر تیم ملی در تایلند (عکس)
  • اولین گل کوین دی بروین در لیگ برتر انگلیس با ضربه سر
  • تمدید قرار داد مربی دروازه‌بانان تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان