Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، جواد تاراسی اظهار کرد: تاکنون ۱۵۰ هزار راس گوسفند در قالب طرح اصلاح نژاد ژن دار شده‌اند و بیش از ۱۲ درصد از برنامه‌های سازمان جهادکشاورزی زنجان در رابطه با ژن‌دار کردن گوسفند افشاری در استان زنجان عملیاتی شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی زنجان با بیان اینکه در حال حاضر اصلاح نژاد دام سبک در ۱۳۲ دامداری روستاهای زنجان انجام می‌شود، گفت: اجرای این طرح افزایش تولید گوشت در استان زنجان را به همراه داشته و در تأمین گوشت قرمز کشور هم مؤثر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاراسی با اشاره به اینکه ایران جزو ۸ کشور دارنده فناوری چندقلوزایی است و در زمینه اصلاح نژاد گوسفند افشاری نیز بسیار موفق بوده است، افزود: طرح اصلاح نژاد گوسفند افشاری از سال ۸۵ با مشارکت سازمان جهاد کشاورزی و دانشگاه زنجان با وارد کردن سلول‌های جنسی گوسفند نژاد برولامرینو از کشور نیوزیلند آغاز شده است.

وی افزود: ژن‌دار شدن ۲۰ هزار رأس دام در سال از برنامه‌های این سازمان بوده و تاکنون بیش از ۱۵۰ هزار راس گوسفند در این استان اصلاح نژاد شده است.

کد خبر 585318 برچسب‌ها استان زنجان وزارت جهاد کشاورزی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان زنجان وزارت جهاد کشاورزی اصلاح نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۲۸۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هت‌تریک رکوردشکنی سامیار در آلمان

به گزارش "ورزش سه"، سامیار عبدلی که در روزهای گذشته دو بار در مسابقات مسافت بلند شنا قهرمانی کشور آلمان موفق به جابجابی رکورد ۱۰۰ متر آزاد شده بود امروز بار دیگر رکوردشکنی کرد.

عبدلی در ماده ۵۰ متر آزاد این مسابقات با ثبت زمان ۰۰:۲۲.۷۴ رکورد این ماده که پیش از این به نام خود ثبت بود را بهبود بخشید.

سامیار عبدلی پیش از این در مسابقات شنا بازی‌های آسیایی در مهر ماه سال ۱۴۰۲ با زمان ۰۰:۲۲.۸۰ رکورد این ماده را به نام خود ثبت کرده بود و سریع‌ترین شناگر ایران شناخته می‌شد.

ماده ۵۰ متر آزاد مسافت بلند:

رکورد پیشین :
سامیار عبدلی – بازی‌های آسیایی هانگژو / مهر ۱۴۰۲/ ثبت زمان ۰۰:۲۲.۸۰
رکورد جدید:
سامیار عبدلی – مسافت بلند شنا قهرمانی کشور آلمان/ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ثبت زمان ۰۰:۲۲.۷۴

دیگر خبرها

  • زنجان میزبان جام تختی آزاد؛ برگزاری جام هاشمی‌نژاد در خرداد
  • لحظه به لحظه از صحن علنی مجلس / لایحه برنامه هفتم پیشرفت اصلاح شد
  • تفاهم‌نامه اجرای فیبر نوری بیرجند امضا شد
  • تفاهم نامه اجرای فیبر نوری بیرجند امضا شد
  • استقرار سامانه بارشی در استان ایلام تا پایان هفته
  • (ویدئو) چرای گوسفندان در دشت لاله‌های واژگون
  • کاهش کانون‌های بیماری آبله در استان ایلام
  • شناسایی ۳۳ مورد سه قلوزایی در لرستان
  • بهسازی ۲۱۰ کیلومتر از آسفالت آزادراه تبریز - زنجان
  • هت‌تریک رکوردشکنی سامیار در آلمان