Web Analytics Made Easy - Statcounter

شیبه از ارائه خدمات به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد خوزستان به منظور رفع مشکلات حقوقی آنها خبر داد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون یک هزار و ۵۰۰ خدمت حقوقی و مشاوره به مددجویان، ارائه شده است.

«جمال شیبه» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز، از ارائه خدمات به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد خوزستان به منظور حل مشکلات حقوقی آنها خبر داد و اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون یک هزار و ۵۰۰ خدمت حقوقی و مشاوره به مددجویان، ارائه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان خوزستان با اشاره به اینکه بهره‌گیری از ظرفیت کانون وکلا و مشاوران حقوقی، بسیج حقوقدانان و مشاوران به‌منظور ارائه خدمات حقوقی به خانواده‌های تحت حمایت از رویکردها و اقدامات مهم این نهاد در این بخش است افزود: ۱۵۰ وکیل نیکوکار برای ارائه خدمات حقوقی و قضایی به مددجویان این نهاد همکاری می‌کنند.

 

وی ضمن تقدیر از حمایت‌های دستگاه قضایی از این نهاد مردمی، از برگزاری نشست‌های حقوقی کمیته امداد خوزستان با حضور رئیس کل دادگستری استان خوزستان و همکاری کارکنان و قضات جهت رسیدگی به پرونده قضایی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد خوزستان خبر داد.

 

شیبه عنوان کرد: این نهاد خدمات حقوقی مختلفی را به مددجویان تحت حمایت در بخش های قرارداد، مشاوره، اظهارنامه حقوقی، دادخواست، شکوائیه، لایحه دفاعی و شرکت در جلسات دادرسی در سطح استان ارائه داده است.

 

وی دعاوی همچون اجرت‌المثل، مهریه، نفقه و سهم‌الارث را دعاوی حقوقی مددجویان عنوان کرد و ادامه داد: بسیاری از این پرونده‌ها به ویژه در زمینه سهم‌الارث، پس از رسیدگی و صدور حکم به نفع مددجویان و احقاق حقوق آنان، به خروج مددجویان از حمایت امداد انجامیده است.

 

مدیر کل کمیته امداد خوزستان اضافه کرد: این نهاد تاکنون یک هزار و ۵۰۰ خدمت حقوقی را به مددجویان تحت حمایت در بخش های قرارداد، مشاوره، اظهارنامه حقوقی، دادخواست، شکوائیه، لایحه دفاعی و شرکت در جلسات دادرسی در سطح استان ارائه داده است.

 

وی با اشاره به ایجاد ۴۴ میز خدمت حقوقی در ادارات کمیته امداد سطح استان خاطر نشان کرد: برخی از خدمت‌ها در قالب میز خدمت به مددجویان ارائه شده است.

 

شیبه بابیان اینکه خدمات حقوقی ارائه‌شده به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان خوزستان در قالب تنظیم لایحه، دفاعیه، پیگیری پرونده‌های قضایی، ارائه آموزش‌های حقوقی و برگزاری میز خدمت حقوقی انجام می‌شود.

 

وی بیان کرد: معاضدت حقوقی نیازمندان و ارائه خدمات حقوقی و قضایی به خانواده‌های تحت حمایت به‌منظور احقاق حقوق مددجویان و آشنایی آنها با حقوق قانونی خود از اقدامات کمیته امداد استان خوزستان در سال جاری ارائه ‌شده است.

 

مدیرکل کمیته امداد خوزستان یاد آور شد: مددجویان این نهاد از پرداخت حق‌الوکاله یا حق‌المشاوره وکیل یا پرداخت هزینه یا وسیله اجرای قرار کارشناسی معاف هستند و می‌توانند در صورت نیاز به مشاوره حقوقی هر هفته به اداره حقوقی این نهاد و همچنین دفاتر کمیته امداد در سطح استان در قالب میز خدمت  مراجعه کنند.

 

پایان پیام/72

منبع: شبستان

کلیدواژه: میز خدمت حقوقی کمیته امداد مددجویان تحت حمایت کمیته امداد خوزستان مددجویان تحت حمایت کمیته امداد ارائه خدمات حقوقی استان خوزستان خدمت حقوقی سطح استان ارائه شده میز خدمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۲۸۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ۱۳۷۰ نفر در بابل

رئیس کمیته امداد شهرستان بابل گفت: با اجرای سیاست توانمندسازی مددجویان در سال ۱۴۰۲ به ۱۳۷۰ نفر از مددجویان، تسهیلات کاریابی و اشتغالزایی پرداخت شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، احمد نیک پور با اشاره به اجرای طرح اشتغالزا در بابل گفت: برای اجرای طرح های اشتغال در سال گذشته با توجه به تفاهم‌نامه منعقد شده مرکز با بانک‌های عامل از محل تبصره 16 و 18  و منابع صندوق امداد ولایت، مبلغ 140 میلیارد و 803 میلیون تومان تسهیلات پرداخت شد.

وی افزود: این تسهیلات در زمینه کشاورزی، صنعتی، دامپروری، صنایع دستی و خدمات پرداخت شد.

رئیس کمیته امداد بابل تصریح کرد: در این فرصت‌ها 812 نفر از مددجویان و مجریان طرح های اشتغال با مهارت مختلف و پایدارسازی مشاغل آشنا شدند.

وی افزود: آشنایی با بازار کسب و کار و  اصول بازاریابی در کنار فروش محصولات با ورود اساتید دانشگاه، جهاد سازندگی و اداره دامپزشکی از خدمات ارائه شده در  آموزش کسب و کار است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۱۰ غرفه مددجویان کمیته امداد در نمایشگاه اقوام دایر شد
  • پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ۱۳۷۰ نفر در بابل
  • ۲ هزار مددجوی کمیته امداد از خدمات پزشکی بهره مند شدند
  • ۷ درصد رتبه‌های برتر کنکور از مددجویان کمیته امداد هستند
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان
  • بیش از ۱۷هزار سالمند تحت حمایت کمیته امداد خراسان‌ جنوبی
  • حدود ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری
  • رویکرد کمیته امداد توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت است