Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی خواهان تلاش برای نجات برجام شد‌

به گزارش برنا،  میخائیل اولیانوف در واکنش به نزدیک شدن به تاریخ اعلام شده از سوی ایران برای توقف اجرای پروتکل الحاقی در حساب تو.ئیتر گفت: این به آن معناست که پروتکل الحاقی دو روز بیشتر در مورد  فعالیت‌های آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در ایران اعمال می‌شود‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وقت زیادی نداریم، اکنون ما با زمان در حال مسابقه هستیم، پس هر یک روز مهم است. باید تلاش کنیم نهایتا تا قبل از روز ۲۱ فوریه ۲۰۲۱، در اجرای برجام پیشرفت چشم‌گیری  داشته باشیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: میخائیل اولیانوف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۳۲۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی مرمت ساختمان ساعت

به گزارش خبرنگار مهر، رحیم شوقی ظهر یکشنبه در جلسه علنی شورای اسلامی شهر رشت اظهار کرد: در یک سال گذشته عمر خدمتی ام به وعده‌هایی که دادم یا تحقق یافته و یا در حال انجام است.

شهردار رشت به اشاره به پیشرفت فیزیکی پروژه‌های عمرانی در این شهر بیان کرد: در برخی پروژه‌های عمرانی شهری رشت از تعهدات جلوتر هستیم.

شوقی با اشاره به اقدامات رضایت بخش مدیریت شهری در اجرای طرح میثاق رشت اضافه کرد: تقاطع حمیدیان و رودباری بالای ۲۰ درصد پیشرفت، تقاطع شهید باهنر بالای ۳۰ درصد پیشرفت و تقاطع امام حسین نزدیک به ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی را نشان می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه بخش قابل توجهی از کار سخت و زیر زمینی پروژه میثاق به اتمام رسیده است، افزود: کارها با همراهی مردم و دستگاه‌های اجرای به سرعت در حال انجام است.

شهردار رشت از پیشرفت ۴۰ درصدی مرمت ساختمان ساعت خبر داد و اضافه کرد: با اجرای پروژه‌های عمرانی در نقاط مختلف شهر، رشت به کارگاه عمران و آبادانی تبدیل شده است.

به گفته شوقی، ساخت سرویس بهداشتی، ساماندهی کف پوش‌ها، لایروبی رودخانه‌ها، ممیزی املاک، اجرای آسفالت و بازگشایی معابر شهری بخشی از اقدامات مدیریت شهری رشت بوده است.

وی با اشاره به الکترونیکی کردن خدمات شهری رشت افزود: ۵۰ درصد خدمات شهری رشت الکترونیکی شده و مابقی هم در دست اقدام است و الکترونیکی شدن صدور پروانه ساختمانی در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 6091195

دیگر خبرها

  • پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی مرمت ساختمان ساعت
  • پیشرفت ۷۵ درصدی پروژه احداث فرودگاه بین المللی کربلا
  • فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف! | ماده ۴۹ لایحه عفاف و حجاب یعنی پول بده و کشف حجاب کن! | انتقاد تند حسین شریعتمداری
  • فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف!
  • روزنامه شرق: بهترین فرصت مذاکره مستقیم با آمریکا را از دست ندهید! / اجرای برجام و FATF اولویت نظام پس از عملیات وعده صادق
  • تحکیم بنیان خانواده مؤثرترین مؤلفه در پیشرفت جامعه
  • پیشرفت ۸۵ درصد طرح نور در مازندران
  • تاکید وزرای دفاع ایران و بلاروس بر اجرای
  • افغانستان در اقتصاد و سیاست رو به پیشرفت است
  • استفانو پیولی: اینتر قوی‌ترین تیم 4 سال اخیر سری آ بوده است؛ مقابل یوونتوس می‌جنگیم