Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، هفته چهل و یکم پویش هرهفته الف_ب_ایران با حضور وزیر نیرو در این وزارت‌خانه برگزار شد.

در ایستگاه چهل و یکم این پویش 11 طرح در قالب 24 پروژه با سرمایه‌گذاری 975 میلیارد تومان در 5 استان کشور به بهره‌برداری رسید. 

*ایستگاه چهل و یکم پویش هر هفته الف ب ایران با افتتاح 24 پروژه

در همین راستا استان قزوین با 9 پروژه به ارزش 93.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

1 میلیارد تومان، استان چهارمحال بختیاری با 5 پروژه به ارزش 437.1 میلیارد تومان، استان لرستان با 5 پروژه به ارزش 328.5 میلیاردتومان، استان البرز با 1 پروژه به ارزش 1 میلیارد تومان و استان خراسان شمالی با 4 پروژه به ارزش 85.5 میلیارد تومان، مجموع پروژه‌های هفته چهل یکم را تشکیل دادند.

در همین ارتباط، رضا اردکانیان، وزیر نیرو در ای مراسم ضمن تاکید بر اینکه با احتساب 24 پروژه هفته چهل و یکم، مجموع پروژه‌های افتتاح شده به 237 پروژه از 250 پروژه هدف گذاری شده می‌رسد، گفت:از ابتدای پویش هر هفته الف ب ایران در تاریخ مهرماه 98، 464 پروژه به ارزش 100 هزار میلیارد تومان به بهره‌برداری رسیده است.

*کاهش 40 درصدی بارش‌ها نسبت به سال گذشته

وزیر نیرو ضمن تاکید بر پروژه تصفیه‌خانه فاضلاب قشلان، گفت: با افتتاح این پروژه در مسیر جدید به نام شبکه فاصلاب روستایی گام نهادیم و امیدواریم تغییر ساختار شکل ‌گرفته تحت عنوان تجمیع شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی منجر به هدایت اعتبارات به روستاهای کشور شود.

وی با اشاره به کاهش 40 درصدی بارش‌ نسبت به سال گذشته گفت: مدیریت مناسب منابع آب سبب شده تا با وجود کاهش نزولات جوی، تنها 1 درصد از حجم سدهای کشور کاهش پیدا کند اما همچنان امیدوار به افزایش نزولات جوی هستیم.

اردکانیان ضمن اشاره به این نکته که پس از دیدار هیئت دولت در شهریورماه سال جاری با رهبر انقلاب و تاکید ایشان بر ریل گذاری برای دولت بعد، گفت: پس از دیدار در وزارت نیرو برنامه 180 روزه‌ای را تعریف کردیم که یکی از بخش‌های آن تعبیه پروژه‌های زیرساختی به منظور ریل‌گذاری برای دولت سیزدهم است.

*2 نیروگاه خورشیدی زمینه صرفه جویی 1 میلیون متر مکعبی گاز را فراهم کردند

عضو کابینه دولت دوزادهم ضمن اشاره به 250 پروژه تعبیه شده در پویش هر هفته الف ب ایران، گفت: به فضل خدا تا انتهای سال به وعده افتتاح 250 پروژه ساخت و سازی و سازوکاری عمل کرده و در انتهای سال اختتامیه پویش 99 را با بهره‌برداری از آخرین پروژه‌ها برگزار می‌شود.

لازم یه تاکید است، یکی از پروژه‌های شاخص افتتاح شده در هفته چهل و یکم پویش هر هفته الف ب ایران، بهره‌برداری از 2 نیروگاه خورشیدی به ظرفیت 2 مگاوات در استان قزوین بود که زمینه صرفه جویی 1 میلیون متر مکعبی گاز را فراهم آورد و از انتشار 2400 تن کربن دی اکسید در یک سال جلوگیری نمود.

همچنین،  پروژه تغذیه مصنوعی دشت هشتگرد و نظرآباد استان البرز با اعتبار 31 میلیارد تومان برای کنترل سیلاب رودخانه کردان، تغذیه سالانه آبخوان به میزان 12.5 میلیون مترمکعب و افزایش پایداری تامین آب شرب در این هفته افتتاح شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: پویش هر هفته الف ب ایران رضا اردکانیان وزیر نیرو پویش هر هفته الف ب ایران میلیارد تومان پروژه به ارزش بهره برداری چهل و یکم هفته چهل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۳۳۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

آفتاب‌‌نیوز :

 بازار در نخستین روز کاری هفته شاهد روند نزولی قیمت طلا و سکه است.

قیمت اونس طلا امروز

هر اونس طلا، امروز به ۲,۳۳۸ (دو هزار و سیصد و سی و هشت) دلار رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۱۲ درصدی داشته است.

قیمت گرم طلا ۱۸ عیار امروز

قیمت طلا پایین آمد و هر گرم طلا ۱۸ عیار، امروز به ۳,۴۹۹,۷۰۰ (سه میلیون و چهارصد و نود و نه هزار و هفتصد ) تومان رسید که نسبت به ۲ روز پیش، کاهش ۰.۹۹ درصدی داشته است.

قیمت مثقال طلا ۱۸ عیار امروز

همچنین هر مثقال طلا ۱۸ عیار با کاهش ۰.۹۸ درصدی نسبت به ۲ روز پیش، ۱۵,۱۶۰,۰۰۰ (پانزده میلیون و یکصد و شصت هزار) تومان معامله شد.

آخرین نرخ دلار مبادله ای

قیمت دلار مبادله ای، امروز به ۴۴,۱۹۸ (چهل و چهار هزار و یکصد و نود و هشت ) تومان رسید که نسبت به ۲ روز پیش، افزایش ۰.۳۶ درصدی داشته است.

آخرین نرخ یورو مبادله ای

یورو مبادله ای، امروز به ۴۷,۲۳۲ (چهل و هفت هزار و دویست و سی و دو ) تومان رسید که نسبت به ۲ روز پیش، افزایش ۰.۳۶ درصدی داشته است.

آخرین نرخ پوند

پوند امروز با کاهش ۳.۳۲ درصدی، از ۸۰,۳۲۷ (هشتاد هزار و سیصد و بیست و هفت ) تومان به ۷۷,۷۵۰ (هفتاد و هفت هزار و هفتصد و پنجاه ) تومان رسید.

قیمت درهم امارات مبادله ای امروز

همچنین درهم امارات مبادله ای با افزایش ۰.۳۵ درصدی نسبت به ۲ روز پیش، ۱۲,۰۳۴ (دوازده هزار و سی و چهار ) تومان معامله شد.

آخرین نرخ لیر ترکیه

لیر ترکیه، امروز به ۱,۹۱۵ (یک هزار و نهصد و پانزده ) تومان رسید که نسبت به ۲ روز پیش، کاهش ۱.۵۶ درصدی داشته است.

قیمت دلار کانادا امروز

دلار کانادا امروز با کاهش ۴.۱۴ درصدی، از ۴۷,۳۸۵ (چهل و هفت هزار و سیصد و هشتاد و پنج ) تومان به ۴۵,۵۰۰ (چهل و پنج هزار و پانصد ) تومان رسید.

آخرین نرخ دلار استرالیا

همچنین دلار استرالیا با کاهش ۱.۷۲ درصدی نسبت به ۲ روز پیش، ۴۰,۶۵۰ (چهل هزار و ششصد و پنجاه ) تومان معامله شد.

قیمت دینار عراق امروز

همچنین دینار عراق با کاهش ۲.۱۲ درصدی نسبت به ۲ روز پیش، ۴۷ (چهل و هفت ) تومان معامله شد.

قیمت سکه امامی امروز

قیمت سکه امامی به ۴۱,۹۰۰,۰۰۰ (چهل و یک میلیون و نهصد هزار) تومان رسید که نسبت به ۲ روز پیش، کاهش ۰.۶ درصدی داشته است.

قیمت نیم سکه امروز

نیم سکه، امروز به ۲۴,۸۰۰,۰۰۰ (بیست و چهار میلیون و هشتصد هزار) تومان رسید که نسبت به ۲ روز پیش، بدون تغییر است.

قیمت ربع سکه امروز

ربع سکه در بازار داخلی هم ۱۴,۹۰۰,۰۰۰ (چهارده میلیون و نهصد هزار) تومان قیمت خورد.

آخرین نرخ سکه گرمی

همچنین هر سکه گرمی با کاهش ۱.۴۹ درصدی نسبت به ۲ روز پیش، ۶,۷۰۰,۰۰۰ (شش میلیون و هفتصد هزار) تومان معامله شد.

 

منبع: دنیای اقتصاد

دیگر خبرها

  • ۹۰ درصد از جرایم فضای مجازی در لرستان کشف شد
  • رشد بیش از ۲۲ درصدی تعاونی‌های زنان در دولت سیزدهم
  • افزایش ۸۶ درصدی بودجه در دولت سیزدهم!
  • بارش‌ها در ایران ۹ درصد افزایش یافت / کاهش ۸ درصدی ورودی آب به سدهای کشور
  • ۶۴ درصد حجم سدها پر شد/ بارش‌ها چقدر بالا رفت؟
  • سکه ۴۰ میلیون تومان شد ؛ کاهش قیمت طلا ادامه دارد ؟
  • رشد ۴۲ درصدی بارش‌ها در خراسان شمالی نسبت به سال گذشته
  • پیشرفت ۷۷ درصدی طرح جهاد آبرسانی در استان همدان
  • پیشرفت ۷۷ درصدی طرح جهاد آبرسانی در استان همدان    
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳