Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرخیو راموس کاپیتان رئال مادرید که بحث تمدید قرارداد او با لوس بلانکوس مدت هاست که به نتیجه نرسیده است، در اینستاگرام چند پیام امیدبخش به اشتراک گذاشت که از آن به عنوان چراغ سبز برای تمدید قرارداد یاد می شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سرخیو راموس با انتشار دو تصویر در استوری اینستاگرامش رئالی ها را امیدوار به تمدید قرارداد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرخیو راموس کاپیتان رئال هفته ها در مذاکره با باشگاه برای تمدید قرارداد بود ولی در نهایت اطلاع داد که شرایط جدید برای او پذیرفتنی نیست. راموس حاضر نیست یک ساله بدون افزایش دستمزد تمدید کند و به سران باشگاه گفته است که پی اس جی به او پیشنهادی بهتر ارائه داده است.

در اسپانیا امیدواری ها به تمدید قرارداد راموس اندک است و حتی ال چیرینگیتو روز گذشته ادعا کرد که رئال به فکر مراسم وداعی آبرومند برای کاپیتانش در انتهای فصل است.

در بحبوحه گمانه زنی ها، سرخیو راموس که این روزها مصدوم است و زیر نظر فزیوتراپ های باشگاه، ریکاوری می کند، دو تصویر از خود در استوری اینستاگرامش منتشر کرد با پیام هایی امیدوارکننده؛ برخی از این پیام ها به عنوان پالس های مثبت راموس به رئال مادرید برای تمدید قرارداد تعبیر کرده اند:

حس و حال مثبت

هیچ جا خونه آدم نمیشه

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: راموس سرخیو راموس باشگاه رئال مادرید رئال مادرید راموس سرخیو راموس عکس راموس محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال لیگ برتر رئال مادرید بارسلونا استقلال تهران پرسپولیس تهران لیگ قهرمانان آسیا تیم ملی تیم پرسپولیس یوونتوس لیونل مسی تراکتورسازی تیم ملی ایران مهدی طارمی تیم ملی فوتبال ایران سپاهان کارلوس کی روش علی کریمی کریستیانو رونالدو برای تمدید قرارداد سرخیو راموس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۳۵۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید قرارداد رئال با بهترین مدافع جهان!

به گزارش "ورزش سه"، طبق ادعای مارکا، رئال مادرید اکنون می‌خواهد قرارداد فرلاند مندی، بازیکنی را که قبلاً گمان می‌رفت همین تابستان به تیمی دیگر واگذار شود را تمدید کند.

فرلاند مندی به عنوان جانشین مارسلو، اسطوره باشگاه، در سال 2019 از لیون خریداری شد.

در واقع، مرد فرانسوی خروج ستاره برزیلی را تسریع کرد و به سرعت توانست فیکس رئال شود و هرگز نیز این جایگاه را از دست نداد. مندی که در این مدت با رئال سه لالیگا و یک لیگ قهرمانان را فتح کرده، هنوز یک سال دیگر قرارداد دارد ولی رئال می خواهد قراردادی جدید به او پیشنهاد دهد.

از آنجایی که مندی با مشکل مصدومیت های متعدد دست به گریبان بوده، گمان می رفت که او در تابستان امسال فروخته شود ولی عملکرد عالی و روند خوب و باثباتش در فصل جاری، نظرات را عوض کرد.

مارکا نوشته است که در صورت تمدید مندی، انتقال آلفونسو دیویس از بایرن منتفی خواهد شد چرا که سیاست باشگاه این است که در یک پست دو بازیکن مدعی فیکس بودن حضور نداشته باشند. به خصوص که فران گارسیا نیز امسال خوب کار کرده و نوید روزهای بهتری را نیز داده است. به این ترتیب مندی و گارسیا فصل بعد نیز مدافعان چپ رئال خواهند بود.

دیگر خبرها

  • پیام کاپیتان بارسا: باید دو ساله تمدید کنید
  • راموس برای رئالی‌ها پیام فرستاد
  • خیلی نگرانم فن دایک به رئال برود!
  • تمدید قرارداد رئال با بهترین مدافع جهان!
  • رئال مادرید به دنبال تمدید قرارداد فرلاند مندی
  • پیام راموس برای رئالی‌ها
  • جای ال‌کاپیتانو خالی؛ سرخیو راموس قهرمانی رئال مادرید را تبریک گفت + عکس
  • اتفاق غیرمنتظره برای کاپیتان کهنه‌کار!
  • دلیل ناچو برای خودداری از تمدید قراردادش با رئال مادرید
  • یک سال دیگر با کاپیتان؛ سرجی روبرتو در آستانه تمدید قرارداد با بارسلونا