Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع راست اسپانیایی رئال مادرید پس از مصدومیت نیز، روحیه خود را حفظ کرده است. 

دنی کارواخال، مدافع راست رئال مادرید می گوید قوی تر و بهتر از گذشته به میادین بازخواهد گشت. 

به گزارش طرفداری و به نقل از مارکا، کارواخال که به تازگی از بند مصدومیت رها شده بود، در دقیقه 25 دیدار مقابل والنسیا، با احساس درد، زمین بازی را ترک کرد و پس از انجام آزمایشات پزشکی مشخص شد باری دیگر و این بار به مدت دو ماه، از میادین دور خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال، مدافع راست رئال مادرید پس از مشخص شدن میزان مصدومیتش، با انتشار پستی در حساب رسمی اش در اینستاگرام، نوشت: 

من به برخی از هم تیمی هایم گفتم که شنبه شب، انگیزه بالایی داشتم و بسیار مشتاق بودم که پس از مدتی، دوباره کاری که دوست دارم را انجام دهم. من در طی هفته های اخیر، به سختی تلاش و تمرین کرده بودم. حالا باید با این عقب گرد کنار بیایم و شمارش معکوس دیگری را برای داشتن دوباره حس خوبم، آغاز کنم. من فقط یک پیام دارم و آن هم این است که بهتر و قوی تر از همیشه بازخواهم گشت. ممنون از تمامی کسانی که با پیام هایشان از من حمایت کردند. 

همچنین بخوانید:

دنی کارواخال حدود دو ماه به دور از میادین خواهد بود 

زیدان: مصدومیت ها را درک نمی کنم و توضیحی برای آنها ندارم؛ پیشرفت تیم مشهود است

بحران خط دفاع رئال مادرید در آستانه لیگ قهرمانان

 

اخبار داغ 

بهرنگ علوی: تحویل سال مادر علی برای مان دعا کرد، کرونا برود و پسرش داماد شود بیانیه مشترک علی کریمی و مهدی مهدوی ‌کیا: شعارمان فوتبال پاک و مبارزه با فساد است خودکشی دختر ورزشکار تهرانی به خاطر پسر عمه بد سرشت | او مدال آور بود! ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت هواداران بارسلونا و ایجاد صدا با مواد آتش زا مقابل هتل پاری سن ژرمن / عکس داوید آلابا تا ساعاتی دیگر جدایی خود از بایرن مونیخ را اعلام می کند

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۲۸۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیجان ستاره بایرن: چی بهتر از بازی با رئال!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ روز سه‌شنبه باید در بازی حساس دور رفت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا از رئال مادرید میزبانی کند. بایرن با حذف آرسنال به این مرحله صعود کرده و در انتظار شاگردان کارلو آنچلوتی است.

تیم آلمانی روز گذشته در هفته سی و یکم بوندس‌لیگا به مصاف آینتراخت فرانکفورت رفت و با نتیجه 2-1 حریفش را از پیش رو برداشت. لئون گورتسکا امیدوار است که تیمش در این بازی بهترین عملکرد را داشته باشد.

لئون گورتسکا در مورد بازی رئال گفت: "من به بایرن مونیخ ایمان کامل دارم. ما فصل پرتلاطمی را پشت سر گذاشتیم. لیگ قهرمانان آخرین شانس ما برای کسب عنوان قهرمانی است. ما خیلی خوب آماده خواهیم شد و برنامه خوبی برای بازی خواهیم داشت
به شدت منتظر این بازی هستم. هرگز برای بایرن مقابل رئال بازی نکرده‌ام. چه چیزی بهتر از این بازی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا؟"

بازی در برنابئو با شالکه در سال 2015؟

آن بازی، یک بازی فوق العاده بود. همچنین این لحظه برای لروی سانه، که اولین گل خود در لیگ قهرمانان اروپا را به ثمر رساند، لحظه درخشانی بود. هواداران حریف ما را ایستاده تشویق کردند. یک شب جادویی در برنابئو داشتیم، اگرچه در پایان کافی نبود. این بار می‌خواهم با بایرن بهتر کار کنم.

روند تیم با وجود حذف آرسنال؟

فکر می‌کنم از زمان بازی مقابل آرسنال یک چیز جدیدی در بایرن ایجاد شد. بعد از بازی می‌توانستید آن را در رختکن احساس کنید.  این می‌تواند شروع بزرگی باشد.

دیگر خبرها

  • هیجان ستاره بایرن: چی بهتر از بازی با رئال!
  • لیست رئال مادرید برای سفر به مونیخ؛ حضور کورتوا، آلابا و کارواخال! + عکس
  • اسطوره در رئال مادرید می‌ماند؛ احتمال بالای تمدید قرارداد لوکا مودریچ برای یک فصل دیگر
  • دیشب ثابت شد رئال فقط یک تیم ندارد!
  • کری پدیده جوان رئال: لیگ قهرمانان مال ماست!
  • دومین گل گولر، ماشین مسی ترکیه روشن شد! (عکس)‏
  • ریشه‌یابی علل کمبود مدافعان چپ ممتاز در فوتبال مدرن
  • غیرمنتظره: مدافع راست پرسپولیس خط خورد
  • انتقال آلفونسو دیویس به رئال مادرید منتفی خواهد شد؟
  • تیبو کورتوا در آستانه بازگشت به میادین