Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- فرهاد مجیدی از رد پیشنهاد سرمربیگری تیم فوتبال ذوب‌آهن خبر داد تا یکی از گزینه‌های محتمل برای نشستن روی نیمکت این تیم منتفی شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، هیئت‌مدیره باشگاه ذوب‌آهن در حالی از صبح امروز برای معرفی سرمربی جدید تیم فوتبال این باشگاه تشکیل جلسه داده‌ است که این نشست همچنان ادامه دارد و هنوز خبر رسمی معرفی سکاندار جدید این تیم هم منتشر نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین حال فرهاد مجیدی یکی از دو گزینه سرمربیگری تیم فوتبال ذوب‌آهن دقایقی پیش با انتشار متنی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام از منتفی شدن حضورش در این تیم خبر داد.

سرمربی جدید ذوب‌آهن باید «مدیر» باشد/ نیاز مبرم سبزپوشان به انضباط تیمیسرمربی ذوب‌آهن فردا معرفی می‌شودحسینی در آستانه حضور در ذوب آهن

مجیدی در این متن آورده است:

دوشنبه هفته گذشته بعد از تماس مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن برای مذاکره به اصفهان رفتم. خروجی جلسات با مدیران این باشگاه مثبت بود و تا مرحله تنظیم قرارداد و توافق نهایی پیش رفتیم. ضمن احترام و تشکر از یزدخواستی، عضو محترم هیئت‌مدیره کارخانه و باشگاه ذوب‌آهن، کرمی، معاون کارخانه و فریدونی مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن بابت حسن نظر و اعتمادی که داشتند، تصور می‌کنم به دلیل مسائل داخلی باشگاه در شرایط فعلی امکان همکاری وجود ندارد. لذا از این طریق برای این باشگاه قدیمی و اصیل آرزوی موفقیت دارم و مجددا از لطف و محبت مدیران کارخانه و باشگاه سپاسگزارم.

به گزارش تسنیم، از سیدمجتبی حسینی نیز به عنوان گزینه سرمربیگری ذوب‌آهن نام برده می‌شد. باید منتظر ماند و دید در نهایت خروجی جلسه امروز هیئت مدیره باشگاه ذوب‌آهن چه خواهد بود.

انتهای پیام/165/ ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: باشگاه ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۳۶۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی: خطیر در استقلال ماندنی شد

به گزارش "ورزش سه"، واگذاری 85 درصدی سهام باشگاه استقلال به شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس و انتخاب نماینده ویژه توسط این شرکت برای حضور در هیئت مدیره آبی‌ها این احتمال را به وجود آورد که شاید علی خطیر هم از مدیرعاملی این باشگاه برود، اما این اتفاق رخ نخواهد داد.

علی خطیر که در ابتدای فصل مدیریت باشگاه استقلال را در دست گرفته، امسال با چالش‌های زیادی مواجه بوده، اما کارش را ادامه داده و در حال حاضر نیز در راس مدیریت صدرنشین لیگ برتر است.

علی عسگری، مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس، امروز در نخستین جلسه هیئت مدیره باشگاه استقلال پس از واگذاری سهام، تاکید کرد که علی خطیر به کارش در مدیرعاملی این باشگاه ادامه خواهد داد و حداقل تا یک ماه و نیم آینده (پایان فصل) تغییری اتفاق نمی‌افتد.

تغییرات در هیئت مدیره باشگاه استقلال پس از واگذاری سهام آبی‌ها نیز به این زودی اتفاق نمی‌افتد و شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس در نظر دارد تا پس از پایان فصل چنین کاری را انجام بدهد.

دیگر خبرها

  • خطیر در استقلال ماندنی شد
  • رسمی: خطیر در استقلال ماندنی شد
  • تیم دوم استقلال زنده می‌شود
  • استقلالی‌ها پولدار می‌شوند
  • نماینده مالک جدید در استقلال معرفی شد
  • مورایس یک فصل دیگر قرارداد دارد/از شایعه تا واقعیت مذاکره با نویدکیا برای بازگشت به سپاهان
  • دلیل رد پیشنهاد یک تیم ایرانی توسط فرهاد مجیدی/ تیم جدید اسطوره استقلال مشخص شد؟
  • جواب منفی مجیدی به زنوزی؛فرهاد فقط به نیمکت استقلال فکر می‌کند
  • هجوم هواداران اراکی به رختکن (عکس)
  • هدیه به حسینی قبل از پرسپولیس