Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از دفتر امام جمعه شهرکرد، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در آیین افتتاح کتابخانه تخصصی آیت الله مصباح یزدی گفت: راه‌اندازی این کتابخانه کار ارزشمند و علمی و یکی از راه‌های معرفی افکار و ابعاد شخصیتی آیت الله مصباح یزدی است.

حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام افزود: مرحوم آیت‌الله مصباح از شخصیت ها و چهره‌های شاخصی بود که تمام عمر خود را در خدمت به علم، دین، مردم و معارف اهل بیت(ع) صرف کرد و خدمات این عالم نباید فراموش شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی، آیت‌الله مصباح یزدی از شخصیت‌هایی است که قدرش و منزلتش مجهول مانده است و باید پرده‌های مظلومیت کنارگذاشته شود و غبارهایی که از بازیگری‌های دنیایی، سیاسی و غیرخدایی شکل گرفته است، از بین برود.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه آیت‌الله مصباح یزدی نقش بسزایی در تربیت انسان‌های تاثیرگذار در جامعه داشته است ، افزود: امروز پرورش‌یافتگان، شاگردان و درس آموختگان آیت‌الله مصباح یزدی در جای جای کشور و مراکز علمی حضور دارند.

وی از مسوولان دانشگاهی ، مراکز علمی، حوزوی خواست تا اجازه ندهند غبارآلودگی در خصوص علمای بزرگ در کشور صورت گیرد.

نکونام با تقدیر از راه‌اندازی این کتابخانه تخصصی در دانشگاه شهرکرد افزود: نشان دادن آثار، تالیفات این بزرگوار در بخش های مختلف و ضرورت های جامعه یک کار خوب و  تاثیرگذار در تربین نیروی انسانی است.

به گزارش ایرنا، کتابخانه تخصصی آیت الله مصباح یزدی با ۱۷۵جلد کتاب جهت استفاده علاقه‌مندان در دانشگاه شهرکرد افتتاح شد.

برچسب‌ها دانشگاه شهرکرد محمدتقی مصباح یزدی چهارمحال وبختیاری امام جمعه شهرکرد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دانشگاه شهرکرد محمدتقی مصباح یزدی چهارمحال وبختیاری دانشگاه شهرکرد محمدتقی مصباح یزدی چهارمحال وبختیاری امام جمعه شهرکرد اخبار کنکور آیت الله مصباح یزدی امام جمعه شهرکرد دانشگاه شهرکرد کتابخانه تخصصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۳۶۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره تخصصی نماز در شهرکرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، دبیر ستاد اقامه نماز استان گفت: دوره تخصصی نماز ویژه دبیران ستاد اقامه نماز در دستگاه‌های اجرایی با همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.
حجت الاسلام کریمی هدف از برگزاری این دوره را بیان شیوه‌های دعوت به نماز در دستگاه‌های اجرایی و آموزش ابتدایی معارف نماز در دستگاه‌های اجرایی دانست.
وی گفت: امسال این دوره یک روزه با همکاری اساتید مرکز تخصصی نماز کشور برگزار شد.

دیگر خبرها

  • نامه محرمانه ساواک درباره عروس بزرگ امام(ره)
  • دستور ساواک برای بازرسی از عروس امام (ره)+ سند
  • نیم قرن مجاهدت «فقیه مجاهد»/ از تاسیس شبکه ماهواره ای تا دانشگاه
  • حمایت چهره نزدیک مصباح یزدی از گشت ارشاد و طرح نور
  • ظهور تحول در دانشگاه های جهان را باید نتیجه خون‌های ریخته شده در غزه دانست
  • برگزاری دوره تخصصی نماز در شهرکرد
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • مناظره در باره نقش مردم در حکومت در دیدگاه های آیت الله مصباح یزدی و آیت الله مرتضی مطهری
  • افتتاح کتابخانه مرکزی رشت در رشد و بالندگی فرهنگی گیلان موثر است
  • افتتاح دو پروژه راه آهن ملایر کرمانشاه و پایان بازسازی مناطق زلزله‌زده