Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران گفت: تشدید نظارت بر سد معبر و همچنین ساماندهی دست‌فروشان به طور جدی در دستورکار قرار دارد و با متخلفین برخورد می شود.

به گزارش ایسنا، عبدالرضا چراغعلی در جلسه ساماندهی و جلوگیری از سد معبر در ایام پایانی سال گفت: طرح ویژه ساماندهی دست‌فروشان به مدت یک ماه از 10 اسفند تا 10 فروردین ماه به شکل خاص اجرایی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی با اشاره به همکاری راه و شهرسازی جهت ساماندهی این موضوع افزود: جهت ساماندهی دست‌فروشان و توزیع آنها در مناطق مختلف در قالب بازارچه های روباز و با رعایت پروتکل های بهداشتی در مناطقی که شهرداری زمین کافی ندارد، راه و شهرسازی اعلام آمادگی کرده تا زمین در اختیار قرار دهد. مکان سنجی مورد نیاز باید صورت گیرد؛ ضمن اینکه از ظرفیت ادارات و همچنین اماکنی که در اختیار شهرداری تهران می باشد همچون بوستان ها برای این منظور استفاده شود.
 
وی ادامه داد: تشدید نظارت بر سد معبر و همچنین ساماندهی دست‌فروشان به طور جدی در دستورکار قرار دارد و با متخلفین برخورد جدی صورت می گیرد؛ از سوی دیگر الزامات شرایط کرونایی در تمام تصمیمات و اقدامات اولویت دارد و با شدت پیگیری می شود. با توجه به وضعیت استان تهران، جلسات ساماندهی دست‌فروشان شهرستان های تهران، شمریرانات و ری به صورت مشترک برگزار شد تا با هم افزایی تصمیمات موثری جهت مدیریت این موضوع اتخاذ شود.

 معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران با اشاره به سد معبر توسط برخی صنوف بر مکاتبات فرمانداری با اصناف جهت ارائه تذکرات لازم و همچنین تشدید بازرسی از صنوف تاکید کرد.
 
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانداري تهران دست فروشان نوروز ساماندهی دست فروشان سد معبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۳۶۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۱۵ طرح عمران شهری در سلماس 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، قنبری در بازدید از اجرای طرح پل انتفاضه این شهر گفت: اجرای کانال دفع آب‌های سطحی، ساماندهی پارک‌ها و تاسیسات پارک ها، سنگفرش پیاده‌روها، آسفالت کوچه‌ها، ساخت پارک محله‌ای و زمین چمن‌مصنوعی، ساماندهی ارامستان، تکمیل وساختمان جدید آتشنشانی از جمله این طرح‌ها است    او افزود: اکنون اجرای پل هم سطح انتقاضه با هدف دفع آب‌های سطحی و جلوگیری از وقوع سیلاب در موقع بارشها، جلوگیری از جمع شدن فاضلاب و افزایش شعاع هندسی تقاطع معابر با ۵میلیارد ریال اجرا میشود و از ۵٠درصد پیشرفت برخوردار است.    وی با اشاره به اجرای طرح عمرانی در منطقه گردشگری نیز گفت: در حال حاضر طرح مطالعات اغاز بکار مجدد شهربازی این شهر نیز در صورت گرفته و بزودی باز گشایی خواهد شد.    قنبری گفت:در مجموع برای اجرای طرح هلی عمران شهری ۲٠٠میلیارد تومان اعتبار صرف خواهد شد.

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی بازارهای روز، راهکار ساماندهی سد معبر و مشاغل مزاحم شهری در ارومیه
  • با ۱۴ اثر جدید به نمایشگاه کتاب می‌آییم/ غرفه انتشارات را هرروز به یکی از شهدا اختصاص دادیم
  • بوستان رازی، بوستانی ویژه نوجوانان می‌شود
  • پایانی بر اجاره بهای بی‌حساب و کتاب مسکن
  • افتتاح مرحله سوم محور نسیم شمال قزوین
  • اجرای ۱۵ طرح عمران شهری در سلماس 
  • اتوبان شهید خرازی تهران باز شد
  • آخرین وضعیت اتوبان شهید خرازی بعد از سیلاب شب گذشته
  • اتوبان شهید خرازی بازگشایی می‌شود
  • بازار طلای تهران در تعطیلی/ اعتصاب طلا فروشان در اعتراض به چیست؟