Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/چهارمحال و بختیاری عصر امروز کتابخانه تخصصی آیت‌الله مصباح یزدی با حضور نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و جمعی از مسئولین استان در دانشگاه شهرکرد افتتاح شد.

حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام ۲۸ بهمن‌ماه در آیین افتتاح کتابخانه آیت‌الله مصباح یزدی در دانشگاه شهرکرد، با بیان اینکه بازیگری‌های سیاسی و دنیایی، بر واقعیات و چهره‌های حقیقی غبار می‌نشاند، اظهار کرد: شخصیت آیت‌الله مصباح یزدی مجهول مانده است و در آینده مقداری از پرده‌های مظلومیت ایشان کنار می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه عمر آیت‌الله مصباح یزدی پربرکت بود، افزود: تمام وجود این شخص، علم، دین، خدمت به خلق و معارف اهل بیت بود اما به‌دلیل غبارافکنی‌ها و ستم‌های رواداشته شده، چهره ایشان جور دیگری جلوه داده شد.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه نباید اجازه داد غبارآلودگی در معرفی شخصیت‌ها صورت بگیرد، گفت: مراکز علمی، حوزوی، دانشگاهی و مراکزی که تولید فکر و اندیشه می‌کنند، در این مورد رسالت دارند و اگر غباری بر معرفی چهره‌های مشهور پوشیده شود، باید از بین برود و چهره واقعی آن شخص نمایان شود.

امام جمعه شهرکرد یکی از اقدامات موثر را نشان دادن تالیفات افراد برجسته مطرح و بیان کرد: آیت‌الله مصباح در موسسه خود بسیار نقش‌آفرین بود، چهره‌های بلند علمی و معرفتی تربیت کرد که این انسان‌های موثر در جای جای کشور منشا آثار و برکات دیگر شدند، هریک از این افرادی که در این موسسه پرورش پیدا کردند به تاسیس دیگر موسسات و نخبه‌پروری، شاگردپروری و رشد علم پرداختند.

نکونام خاطرنشان کرد: مدیریت، تدبیر، برنامه‌های هوشمندانه در موسسه آیت‌الله مصباح یزدی وجود داشت و هواداری از انقلاب و بصیرت بیش از همه چیز جلوه می‌کرد، این روحیه تا جایی بود که حتی در درون شیطان بزرگ یعنی آمریکا نیز این ندا بلند می‌شد و در واقع یکی از دشمنان این شیطان، آیت‌الله مصباح بود به‌طوری که پس از رحلت این عالم ربانی اظهار خوشحالی کردند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری منطقه چهارمحال و بختیاری افتتاح کتابخانه آيت الله مصباح يزدي آیت الله مصباح یزدی چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۳۷۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی ازکتاب شعر پشت پنجره سکوت درگناباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، این دومین اثر ، ذبیح الله صابری از شاعران گنابادی است.
رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان گناباد در این مراسم که در کتابخانه عمومی شهید مطهری گناباد برگزار شد، با اشاره به قدمت ساختمان این کتابخانه گفت: با توجه به مرکزیت کتابخانه در شهر، مراجعان متعددی به این مرکز فرهنگی مراجعه می‌کنند، اما فضای فیزیکی کتابخانه بویژه سالن‌های مطالعه پاسخگوی حجم مراجعین نیست.
احمد مظلوم افزود: مخزن کتاب نیز با مشکل فضا مواجه است و با توجه به قدمت بالای ساختمان، ایجاد کتابخانه‌ای با فضای بیشتر و ساختمان ایمن‌تر در مرکز شهر گناباد ضروری به نظر می‌رسد.
 کتاب نخست ذبیح الله صابری شاعر گنابادی با عنوان زخم پنجه پاییز نیز در سال ۱۴۰۱ رونمایی شده است.

 

دیگر خبرها

  • نامه محرمانه ساواک درباره عروس بزرگ امام(ره)
  • دستور ساواک برای بازرسی از عروس امام (ره)+ سند
  • حمایت چهره نزدیک مصباح یزدی از گشت ارشاد و طرح نور
  • رونمایی ازکتاب شعر پشت پنجره سکوت درگناباد
  • پیش بینی بارش‌ها بهاری از امروز در چهارمحال و بختیاری
  • نماز اول وقت در ادارات اقامه شود
  • مناظره در باره نقش مردم در حکومت در دیدگاه های آیت الله مصباح یزدی و آیت الله مرتضی مطهری
  • پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری
  • افتتاح کتابخانه مرکزی رشت در رشد و بالندگی فرهنگی گیلان موثر است
  • وضعیت ایده آل ذخیره خون در چهارمحال و بختیاری