Web Analytics Made Easy - Statcounter

فیلم سینمایی «یهودا و مسیح سیاه» اثری انتقادی به موضوع نژادپرستی در امریکا توانست در اولین هفته از اکران خود در سینماهای هالیوود در رتبه نخست باکس آفیس بایستد.

خبرگزاری میزان - فیلم سینمایی «یهودا و مسیح سیاه» اثری انتقادی به موضوع نژادپرستی در امریکا توانست در اولین هفته از اکران خود در سینماهای هالیوود در رتبه نخست باکس آفیس بایستد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فیلم سینمایی یهودا و مسیح سیاه فیلمی بیوگرافی، تاریخی و درام به کارگردانی شاکا کینگ و نویسندگی شاکا کینگ و ویل برسون در حال حاضر صدرنشین جدول فروش سینمای هالیوود است.

دانیل کالوویا، لاکیت استنفیلد، جسی پلمونز، دومینیک فیش بک، اشتون سندرز، الگی اسمیت، دارل بریت گیبسون، لیل ری هاوری، دومینیک تورن، مارتین شین در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین باکس آفیس هالیوود اینجا کلیک کنید

این فیلم که داستان زندگی «فِرد همپتون»، رهبر حزب پلنگ سیاه را به قاب تصویر می‌کشد، در حقیقت قرار بود در آگوست سال ۲۰۲۰ اکران شود، اما به دلیل شیوع بیماری کرونا و محدودیت ‌هایی که با خود به همراه داشت، تاریخ اکران این فیلم به ۱۲ فوریه‌ی ۲۰۲۱ موکول شد.

 «مسیح سیاه» به «فِرِد همپتون»، رهبر حزب پلنگ سیاه و «یهودا» به «ویلیام اونیل»، دوست «همپتون» و مخبر اف ‌بی ‌آی، اشاره دارد. باقی ماجرا کاملا پیداست؛ اینکه نام فیلم استعاره‌ای است به داستان مسیح و خیانت یهودا.

این فیلم قرار است از ۱۲ فوریه در سینماها و نیز HBO Max برای اولین بار به نمایش درآمد. در «یهودا و مسیح سیاه» دانیل کالوویا نقش «فرد همپتون» رهبر حزب موسوم به «پلنگ سیاه» را بازی می‌کند. او در سن ۲۱ سالگی در هنگام یورش FBI به خانه‌اش در سال ۱۹۶۹ کشته شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار سینما سینمای ایران

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار سینما سینمای ایران باکس آفیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۳۷۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهانت مجدد به قرآن کریم در استکهلم

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، زن سوئدی و کشیش کلیسای «جید سندبرگ» دیروز (جمعه) در منطقه «اسکارهولمن» استکهلم پایتخت سوئد، یک نسخه از قرآن کریم را به آتش کشید.

در همین رابطه ده‌ها نفر از شهروندان سوئدی در اعتراض به سوزاندن قرآن کریم تجمع کرده و شعارهایی را بر ضد هتاکان و رد نژادپرستی و تنفر سردادند.

این زن سوئدی در حالی که نسخه‌ای قرآن کریم را می‌سوزاند، گفت: من در طول سال‌ها اسلامی شدن جامعه سوئد را دیده‌ام. شما می‌توانید ببینید که چگونه مسلمانان در همه صحنه‌ها از حافظان امنیت کرده تا کارگران نظافت و کارکنان حمل و نقل و در همه سطوح سیاسی حضور دارند.

وی افزود: من به عیسی مسیح ایمان دارم و مسیح و کتاب مقدس را راهنمای خودم می‌دانم. من معتقدم که آنچه باید بر سوئد و کشورهای شمال اروپا حاکم باشد، انجیل و مسیح است. اسلام و مساجد آن و هرچیزی که به آن نسبت داشته باشد در سوئد جایگاهی ندارد.

پیش از اهانت به قرآن کریم در روز جمعه، مدیر یکی از مدارس اسکارهولمن نامه‌ای را والدین دانش‌آموزان ارسال کرده و از آنها خواست که فرزندان خود را از تظاهرات دور نگه دارند. همین طور از حضور دانش‌آموزان در فضای باز ممانعت به عمل آمده و از فعالیت دانش‌آموزان به منظور جلوگیری از حضور آنها و کارمندان در تظاهرات کنسل شد.
 

دیگر خبرها

  • «نمی‌توانم نفس بکشم» ٢ در خیابان‌های آمریکا
  • مرگ یک سیاهپوست دیگر در حین بازداشت توسط پلیس آمریکا
  • اهانت مجدد به قرآن کریم در استکهلم
  • نگاهی به آسیب‌های نوپدید فضای مجازی
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • فیلم/ حمایت سیاه‌پوستان آمریکا از اعتراضات ضدصهیونیستی
  • لیگ NBA| سانز در یک قدمی حذف/ کلیپرز و باکس شکست خوردند
  • حمایت سیاه پوستان آمریکا از اعتراضات ضد صهیونیستی
  • نیم نگاهی به زندگی شهید محمد سهرابی‌ثانی
  • آمریکا از تحریم یک گردان اسرائیلی عقب نشینی کرد