Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-05@14:18:12 GMT

دیدار وزیر بهداشت و رییس فدراسیون دو و میدانی

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۳۸۱۶۶

دیدار وزیر بهداشت و رییس فدراسیون دو و میدانی

به گزارش تابناک به نقل از فارس، در نشستی که عصر امروز میان هاشم صیامی رییس فدراسیون دو و میدانی و دکتر سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار شد، طرفین پیرامون برقراری تعامل دو جانبه بحث و تبادل نظر داشتند.

صیامی در گام نخست با ارائه توضیحاتی در خصوص رشته پایه و پر مدال دو و میدانی، تاکید کرد: دویدن پزشک همه مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو و میدانی مادر ورزش هاست و باید توجه داشت که در کشور‌های پیش رفته در راستای ارتقاء سطح سلامتی جامعه به ورزش دو و میدانی در بخش همگانی؛ مانند، پیاده روی و دویدن نگاه ویژه‌ای دارند.

وی اظهار داشت: اگر بخوایم از نظر جسمی و روانی جامعه‌ای سالم داشته باشیم باید این ورزش مادر و پزشک شخصی را جدی بگیریم.

نمکی نیز با پذیرفتن و تائید سخنان رییس فدراسیون گفت:به طور حتم اگر بخوایم از بیماری‌هایی مثل دیابت، فشار خون، چاقی و ... جلوگیری کنیم دو و میدانی بهترین انتخاب است که می‌تواند در سطح همگانی تاثیرات بسزایی در جامعه داشته باشد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ضمن تاکید بر اینکه کم تحرکی در جامعه همه‌گیر شده است، اظهار داشت: تغییر سلامت روانی آحاد جامعه و بهبود روحیه شهروندان یکی از مهمترین اهداف ما است. به همین منظور در راستای گسترش فرهنگ دویدن، پیاده‌روی و سالم سازی کشور در تمام رده‌های سنی اعم از؛ نوجوانان و جوانان و حتی جامعه میانسال و کهن‌سالان، تلاش خواهیم کرد توجه خاص و بیش از پیش به ورزش دو و میدانی داشته باشیم.

نمکی در پایان افزود: وزارت بهداشت از این پس بیش از گذشته تعاملات جدی با فدراسیون دو و میدانی خواهد داشت و همچنین برای حمایت از این ورزش پراهمیت و پر مدال نسبت به حمایت از دو و میدانی در کمیسیون برنامه و بودجه اقدام خواهیم کرد

در پایان این نشست هاشم صیامی رییس فدراسیون دو و میدانی با اهداء مدال یاد بود رقابت‌های داخل سالن قهرمانی آسیا در سال ۲۰۱۸ که به میزبانی کشورمان برگزار شد از وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی تشکر و قدر دانی کرد.

ضمنا در این جلسه یعقوب رضا زاده نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی و محسن برزگر محمدی مشاور عالی رییس فدراسیون دو و میدانی نیز حضور داشتند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: استیضاح ترامپ اسلام قلعه قیام مردم تبریز غلامرضا شریعتی گادوین منشا هاشم صیامی وزیر بهداشت رییس فدراسیون دو و میدانی استیضاح ترامپ اسلام قلعه قیام مردم تبریز غلامرضا شریعتی گادوین منشا رییس فدراسیون دو و میدانی وزیر بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۳۸۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور معاون وزیر ورزش و جوانان در اردوی تیم ملی هاکی سالنی بانوان

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، سیدمحمد شروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان با حضور در هشتمین و آخرین اردوی تیم ملی هاکی سالنی بانوان کشور به میزبانی سالن فتح دانشگاه آزاد اسلامی علوم و تحقیقات، از روند تمرینات تیم بازدید بعمل آورد.

در این دیدار که با حضور رییس فدراسیون هاکی همراه بود، اسبقیان با اشاره به روند پیشرفت چشمگیر هاکی در کشور گفت: حضور دکتر قدیمی برای جامعه ورزش بطور اعم و در فدراسیون هاکی بطور اخص باعث افتخار است و از زمان حضور ایشان شاهد اتفاقات بسیار خوبی در فدراسیون هاکی بودیم.

معاون وزیر ورزش افزود: نگاه وزیر ورزش نگاه یکسان به تمامی رشته‌های ورزشی است و ان‌شاءالله در صورت کسب سکو توسط تیم ملی پاداش درنظر گرفته خواهد شد.

رییس فدراسیون هاکی نیز ضمن تشکر از حضور معاون وزیر ورزش در این اردو گفت: امیدواریم تیم ملی هاکی سالنی بانوانمان با بهره‌گیری از سرمربی چینی- آمریکایی خانم جون کنت ول و تلاش بی وقفه بازیکنان و کادر فنی تیم بتواند برای نخستین بار در مسابقات آسیایی تایلند روی سکو برود.

کد خبر 6095832

دیگر خبرها

  • برکناری رییس هیات ژیمناستیک اصفهان در آستانه انتخابات/ نکویی: وزارت ورزش شفاف‌سازی کند
  • جلسه معاون وزیر با تاج درباره اتفاقات اخیر
  • انقلاب در دنیای ورزش با اسکلت بیرونی چینی / دویدن با سرعت 20 کیلومتر در ساعت (فیلم)
  • واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش
  • واکنش وزیر ورزش و رییس فدراسیون به اتفاقات آزادی
  • واکنش وزیر ورزش به اتفاقات دیدار پرسپولیس - سپاهان
  • اسبقیان: بانوان هاکی در صورت کسب مدال، پاداش می‌گیرند
  • قول پاداش ویژه برای ملی‌پوشان هاکی زن
  • حضور معاون وزیر ورزش و جوانان در اردوی تیم ملی هاکی سالنی بانوان
  • ۷۹ درصد افراد جامعه ما کم تحرک هستند