Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-02@02:31:19 GMT

امکان خرید واکسن کرونا از طریق کانال مالی سوییس

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۳۹۰۶۷

امکان خرید واکسن کرونا از طریق کانال مالی سوییس

خبرگزاری ایسنا: کانال مالی سوییس با ایران که یکی از معدود کانال های فعال در تسهیل تراکنش های بشرودستانه با ایران است می تواند کار خرید واکسن را تسهیل کند. با روی کار آمدن تیم جدید در وزارت خزانه داری آمریکا ارتباط سوییسی ها با آمریکایی ها حفظ شده است. در همین رابطه، آنتی بارتشی- سخنگوی دبیرخانه امور اقتصادی سوییس در گفت وگو با ایسنا گفت: مقامات سوییسی به طور منظم در تماس با وزارت خزانه داری آمریکا هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در پاسخ به امکان استفاده از این کانال برای انجام تبادلات مجاز با ایران و شرایط کلی استفاده از آن، با بیان اینکه کانال مالی سوییس در حال حاضر فعال و رو به توسعه است  افزود: شرکت هایی که مقر اصلی آن ها در سوییس قرار دارد و تامین کننده اقلام غذایی، تجهیزات کشاورزی، دارو وتجهیزات پزشکی برای ایران هستند واجد شرایط برای مشارکت در این کانال محسوب می شوند. به علاوه شرکت های علاقه مند به استفاده از این کانال باید اطلاعات لازم در خصوص فعالیت های خود و اطلاعات شریک تجاری خود در ایران را در اختیار دبیرخانه امور اقتصادی قرار دهند.  

پیش از این دبیرخانه امور اقتصادی سوییس اعلام کرده بود شرکت های خارجی که مقر اصلی آن ها در سوییس قرار ندارد واجد شرایط استفاده از این کانال نخواهند بود و کانال فعلا تنها برای تبادلات سوییس و ایران فعال است.  

امکان استفاده از کانال مالی سوییس برای خرید واکسن کرونا

با توجه نگرانی های موجود در جامعه ایران برای خرید واکسن، بارتشی در پاسخ به سوالی مبنی بر امکان استفاده از این کانال برای خرید واکسن کرونا یا وجود برنامه ای در اینده برای انجام این کار گفت: اگر با توجه به کووید-۱۹ چنین نیازی وجود داشته باشد، صادرکنندگان سوییسی می توانند تراکنش های مالی خود را برای انجام این کار از طریق کانال مالی سوییس انجام دهند.  

منبع: فردا

کلیدواژه: کانال مالی سوییس خرید واکسن کرونا استفاده از این کانال کانال مالی سوییس خرید واکسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۳۹۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقف خرید و تراکنش کارتی در پست بانک ایران افزایش یافت

امتداد - سقف تراکنش خرید از هر کارت متعلق به مشتری حقیقی و مجموع تراکنش‌های خرید شخصی در کل شبکه بانکی و پست بانک ایران افزایش پیدا کرد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، با اعلام بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، حداکثر مبلغ تراکنش خرید از هر کارت متعلق به شخص حقیقی (نقدی و اعتباری) از مبلغ یک میلیارد ریال به دو میلیارد ریال و همچنین مجموع تراکنش های انجام شده کارتی در کل شبکه بانکی، روزانه از مبلغ یک میلیارد ریال به دو میلیارد ریال افزایش یافت.

بر اساس این گزارش، این خدمت در پست بانک ایران نیز همزمان با شبکه بانکی کشور انجام شده است و در دسترس مشتریان بانک قرار دارد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • زاکانی در جواب انتقاد‌ها از خرید تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها از یک شرکت ساختمانی چینی: منتقدین دقت ندارند؛ این شرکت تامین کننده مالی است / تامین کننده خط ۱، ۲ و ۳ مترو هم یک بخش نظامی چین است / وزارت صمت می‌گفت امکان ندارد به شما خودرو بدهند، چون فقط به کشور‌های
  • دولت تا حد امکان برای برنج و چای «خرید تضمینی» نخواهد داشت
  • توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا
  • اعتراف یک شرکت تولیدکننده مهم واکسن کرونا به عوارض نادر و لخته خون
  • (ویدیو) امکان تماس تصویری بدون نیاز به اینترنت در ایران!
  • امکان ذخیره‌سازی میلیو‌ن‌ها فیلم روی یک دیسک فراهم شد
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • سقف خرید و تراکنش کارتی در پست بانک ایران افزایش یافت
  • ارسال گل اینترنتی با 3 کلیک