Web Analytics Made Easy - Statcounter

 محمدرضا یوسفی شامگاه سه شنبه درجلسه شورای مسکن استان زنجان با اشاره به اینکه زمین‌های تعاونی مسکن علوم پزشکی زنجان در مجموع یک‌هزارو ۵۰۰  واحد را شامل می‌شود، افزود: ۲۶۰ واحد مربوط به تعاونی راه‌آهن بوده و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وی در خصوص مابقی یک‌هزار و ۲۴۰ واحدی نیز اضافه کرد: این پروژه، از سال ۸۱ سالیانی تعطیل و به شکل اسکلت مانده بود با مساعدت و پیگیری مسوولان استانی فعال شده و در حال اتمام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان بااشاره به اینکه تعاونی مسکن علوم پزشکی با مشکلاتی از قبیل باغ شهرها مواجه شده است، ادامه داد: افرادی که در این باغ شهرها مستقر بودند، خواستار مدیریت از مجموعه خودشان بودند، چرا که شرکت تعاونی نمی تواند مدیریت لازم را داشته باشد در برخی اوقات به تفکیک اراضی بدون توجه به شرایط اقدام می‌کنند.

وی اظهار داشت: بر این مبنا شرکتی در این راستا تشکیل و مدیریت باغ شهرها بر عهده آنان واگذار شده است و نکته جالب اینکه افرادی که پیگیر مدیریت بودند، در تجمعات اعتراضی شرکت می کنند.

این مسوول با تاکید بر  اینکه پروژه تعاونی مسکن علوم پزشکی در حال اتمام است، گفت: این در حالی است که هرگونه واگذاری زمین به شرکت‌های تعاونی مسکن ممنوع است اما تعدادی از تعاونی‌های استان در دهه‌های ۶۰ و ۷۰ زمین‌هایی خارج از محدوده را خریده‌ و امروز با مشکل قانونی مواجه شده‌اند که بخشی از این زمین‌ها نیز مربوط به تعاونی علوم پزشکی است.

وی اضافه کرد: بر این اساس افراد فرصت طلب به دنبال این هستند که این زمین ها را در اختیار آنها بگذاریم و در این خصوص جلساتی تشکیل شده و به این افراد و تعاونی گفته شده که زمین‌ها قابلیت واگذاری ندارند و اگر در تعاونی کشاورزی ثبت شوند شاید قابل واگذاری باشند که در زمان حاضر چنین امکانی میسر نیست.  

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان ادامه داد: بر این مبنا متاسفانه تجمعاتی انجام داده و مشکلاتی را به وجود می آورند و از طرفی برخی مشکلات تعاونی‌ها نیز به اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ارتباطی ندارد بلکه مربوط به سایر شرکت‌های خدمات‌رسان است اما تا جایی که بتوانیم برای حل مشکل آنها اقدام می کنیم.

یوسفی با اشاره به پروژه ۱۶۶ واحدی فراز مربوط به تعاونی فرهنگیان نیز اظهار داشت: این پروژه از سال ۱۳۹۶ آغاز شده و پیش‌بینی می‌شود نیمه اول سال آینده تحویل داده شود.

وی در خصوص پروژه ۲۰۴ واحدی مجتمع باران مربوط به شرکت تعاونی آبفا نیز خاطرنشان کرد: به دلیل بروز مشکلاتی در گذشته، هیات‌مدیره جدید این تعاونی آغاز به کار کرده است، تعاونی مشکل حقوقی داشت که نمی‌توانستند از منابع استفاده کنند و با مساعدت بانک مسکن ۲۰ میلیارد تومان در قالب تسهیلات تزریق نقدینگی شد، مشروط به اینکه مجوز برداشت‌ها در اختیار هیات‌مدیره جدید باشد تا خللی در اجرای پروژه ایجاد نشود.

برچسب‌ها دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زنجان وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی مسکن زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زنجان وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی مسکن دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زنجان وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی مسکن زنجان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۳۹۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳٠ درصد قبولی در رشته‌های پزشکی و علوم پزشکی مربوط به زابل است

 علیرضا ملاشاهی  فرماندار ویژه شهرستان زابل در مراسم تجلیل از دانش‌آموزان و مربیان افتخارآفرین زابل، اظهار کرد: لوح تقدیر و کاپ‌هایی که در دستان شما است نتیجه غیرت و همت مثال زدنی مردمان دانشمند، هنرمند و عزتمند سیستان است که توانستند تمام مشکلات و موانع را پشت سر بگذارند.

وی افزود: در آینده مطمعنا شما باید چرخ توسعه سیستان را در دست بگیرید و آنچه که مرز و حد و حدودی ندارد دانش است، هر آنچه که می‌توانید در این حوزه‌ها خودتان را تقویت کنید.

معاون‌ استاندار سیستان و بلوچستان فرماندار ویژه شهرستان زابل با بیان اینکه، آن چیزی که این استان را در مسیر آبادانی، توسعه و بالندگی قرار می‌دهد همدلی و هم افزایی، یکدلی و یکرنگی است، تاکید کرد: باید دست در دست هم پله‌های افتخار و مسیرهای آینده‌سازی را در این استان طی کنیم و آستانه تحمل را جهت بالا بردن پذیرش انتقادات بالا ببریم تا از اتفاقاتی از نوع تفرقه و دوگانگی اجتناب کنیم و بصیرت داشته باشیم که در این دام‌ دشمن که باعث سرخوردگی استان می‌شود گرفتار نشویم.
وی افزود: امروز اتفاقات خوبی در سیستان به لحاظ بعد تجاری، صنعتی و ایجاد مبادلات تجاری بین چابهار، میلک، افغانستان و کشورهای همسایه رخ داده که می‌تواند این استان را به اوج شکوفایی برساند.
ملاشاهی ادامه داد: خودتان را دست کم نگیرید، سیستان‌وبلوچستان و فرزندان این منطقه دارای استعدادهای خاص و ویژه هستند، آنچه باعث افتخار شما خواهد شد تلاش و کار کردن است باید کار و تلاش کنید چرا که خداوند به سعی و تلاش شما برکت می‌دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ۳٠ درصد قبولی در رشته‌های پزشکی و علوم پزشکی مربوط به زابل است
  • پروژه ۳۸۴ واحدی مسکن ساوه هفته آینده آماده تحویل موقت است
  • ۲۳ هکتار زمین به شهر ملک‌آباد الحاق شده است
  • مهلت یک ماهه فرماندار مشهد به مسئولان بینالود
  • حرکت به سمت مشارکت معنادار و عمیق مردم در ساخت مسکن
  • پروژه‌های آماده‌سازی اراضی ۱.۵ میلیون واحد مسکونی در کشور آغاز شد
  • تعاونی‌های دانش‌بنیان خراسان شمالی ویژه حمایت می‌شوند
  • کلنگ زنی پروژه ۱۰۰ واحدی فرهنگیان بروجن
  • ساخت و ساز ویلایی از طریق مشارکت‌های مردمی رشد پیدا کرد
  • فاز توسعه ۶۰ هکتاری شهرک صنعتی اردبیل آماده بهره‌برداری است