Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار کرمان گفت: تمام ظرفیت‌ها و امکانات استان برای مقابله با پدیده هجوم ملخ‌های صحرایی و در حد مقدورات باید آماده شود.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ علی زینی‌وند در ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان که در پی هشدار فائو و وزارت جهاد کشاورزی در خصوص هجوم ملخ‌های صحرایی تشکیل شد، عنوان کرد: برآورد دقیقی از اعتبارات مورد نیاز برای مبارزه با هجوم ملخ ها صورت بگیرد تا در تخصیص اعتبارات به استان کرمان دچار مشکل نشویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مشکلات اعتباری مربوط به تعمیر خودروهایی که مستقیم با بحث مبارزه با ملخ ها درگیر هستند باید برطرف و مأموریت راننده‌ها نیز پرداخت شود، افزود: لازم است از ظرفیت نیروهای مسلح و بخش خصوصی نیز در این زمینه استفاده شود.

استاندار کرمان گفت: با توجه به حادثه خیز بودن و در عین حالا تجربیات بالای در استان در زمان بحران‌ها انتظارات از این استان در زمان بحران ها بالا است.

زینی‌وند، انجام مطالعه گسل‌های شهر کرمان طی برنامه مدون را مورد اشاره قرار داد و عنوان کرد: تا 10 روز آینده تمام ظرفیت‌ها برای مقابله با پدیده هجوم ملخ‌های صحرایی در استان در حد مقدورات باید آماده شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استاندار کرمان ملخ صحرایی ستاد فرماندهی عملیات پاسخ به بحران ستاد پیشگیری هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان مبارزه با ملخ ها هجوم ملخ های صحرایی هجوم ملخ ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۳۹۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌باش دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان چهارمحال و بختیاری در پی صدور هشدار هواشناسی

ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری گفت: باتوجه به اینکه شدت بارش‌ها از امروز پیش‌بینی شده، دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان استان آماده‌باش هستند.

خسرو کیانی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به صدور هشدار نارنجی هواشناسی از روز چهارشنبه تا جمعه، دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان استان در حالت آماده‌باش قرار دارند.

وی افزود: با توجه با اینکه بارش‌ها در سطح استان آغاز شده است، تاکنون خسارتی ناشی از بارش‌ها گزارش نشده است.

مدیرکل مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری گفت: رانندگان احتیاط لازم را در هنگام تردد داشته باشند زیرا در هنگام بارندگی اندکی سطح جاده‌ها لغزنده می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • احتمال خطر؛ سازمان مدیریت بحران در آماده باش/ رگبار و باد شدید، رعد و برق، گردوخاک و تگرگ
  • آماده‌باش دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان چهارمحال و بختیاری در پی صدور هشدار هواشناسی
  • آماده باش مدیریت بحران در چند استان | خطر سیل و طوفان در کمین مردم | از کوه و دشت دوری کنید!
  • آماده باش مدیریت بحران در پی هشدار هواشناسی
  • آماده باش سازمان مدیریت بحران در مناطق درگیر مداخلات جوی
  • اجرای طرح «روز دفتر مدرسه» در آموزش و پرورش سمنان/ کار معلم در هیچ زمانی فراز و نشیب نداشته و معلم همیشه معلم است
  • امکانات اطفای حریق در مراتع و جنگل‌ها به خصوص در سمیرم تقویت شود
  • حل بحران سالمندی جمعیت، عزم ملی را می‌طلبد
  • اعلام آماده‌باش در اصفهان در پی صدور هشدار نارنجی
  • مقابله اتحادیه اروپا با بحران مهاجران با ابزار اخراج