Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،حجت الاسلام و المسلمین حمید شهریاری  دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی پس از ورود به کرمانشاه با حسین خوش اقبال معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه و حجت الاسلام صالحی مشاور استاندار در امور روحانیت دیدار و گفتگو کرد.

او امروز به شهرستان‌های اهل سنت نشین پاوه و روانسر سفر خواهد کرد و با امامان جمعه این شهر‌ها دیدار و گفتگو می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با سفر به شهرستان پاوه ابتدا با حضور در یادمان شهدای شهرستان پاوه به مقام شامخ شهدا ادای احترام خواهد کرد و دیدار با ماموستا ملا قادر قادری امام جمعه پاوه و عضو شورای مدارس برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت کشور و دیدار با اعضای شورای روحانیت پاوه از دیگر برنامه‌های سفر به این شهرستان است.

دیدار با ماموستا ملا سید محمد محمدی امام جمعه روانسر و خانواده مرحوم ماموستا ملا عبدالله غفوری امام جمعه فقید روانسر از برنامه‌های دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در سفر به شهرستان روانسر است.

حجت الاسلام و المسلمین شهریاری همچنین در ادامه سفر خود به استان کرمانشاه با آیت الله مصطفی علما نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه و هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه نیز دیدار و گفتگو خواهد کرد.

دیدار با شورای روحانیت و امام جمعه اهل سنت کرمانشاه، دیدار با خانواده مرحوم ماموستا ملا محمد محمدی امام جمعه فقید اهل سنت کرمانشاه، نشست خبری با اصحاب رسانه و سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه از دیگر برنامه‌های سفر سه روزه دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به استان کرمانشاه است .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ولی فقیه امام جمعه اهل سنت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی ماموستا ملا امام جمعه اهل سنت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۴۱۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای طرح نور

حجت‌الاسلام مهدی عبدی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه ضمن اشاره به اجرای «طرح نور» توسط نیروی انتظامی که در راستای مطالبه عموم مردم و بانوان به‌منظور حفظ ارزش‌های اسلامی به‌ویژه عفاف و حجاب به اجرا درآمده است گفت : مردم متدین کرمانشاه فردا جمعه ۷ اردیبهشت‌ماه پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه، مقابل درب مسجد جامع این شهرستان تجمع حمایتی از اجرای این طرح برپا خواهند نمود.

وی ضمن دعوت مردم متدین و غیور جهت شرکت در نماز عبادی سیاسی جمعه خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود مردم به‌ویژه بانوان شهرستان کرمانشاه به‌منظور دفاع از ارزش‌های دینی و حمایت از فرزندان سلحشور خود در نیروی انتظامی در این تجمع شرکت کرده و بر تداوم این طرح ضروری و اجرای قوانین واجب الهی تأکید نمایند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • جمهوری اسلامی ایران؛ پرچمدار تقریب/ مسئله فلسطین اولویت اول جهان اسلام است
  • امام جمعه شهر «شروینه» منصوب شد
  • انتقاد دبیر کل حزب مجمع ایثارگران از حذف اندیشه و تصاویر امام
  • گردنه تته پس از ۵ ماه بازگشایی شد
  • تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای طرح نور
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است
  • بازگشایی گردنه معروف پس از ۵ ماه مسدودی + فیلم | ارتفاع برف به چندین متر می‌رسد
  • گردنه برف‌گیر و مرتفع کرمانشاه پس از ماه‌ها بازگشایی شد
  • گردنه تته در محور کرمانشاه به کردستان بازگشایی شد