Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور با اشاره به تاسی حاج قاسم به شهدای کربلا در مبارزه با نفاق و استکبار؛ گفت: ایشان با بصیرتی که داشت تشخیص داد پیکان مقابله با جهان اسلام در عراق و سوریه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ احمدرضا پیش بین، چهارشنبه(۲۹ بهمن) اختتامیه چهارمین جشنواره درون دانشگاهی(علمی کاربردی) با عنوان "رویش" به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب که به صورت وبینار از گلزار شهدای کرمان برگزار شد؛ دانشگاه جامع علمی کاربردی را انقلاب اسلامی دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 




معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور ۱۱۰ تن از شهدای کشور که هفت نفر آنان از استان کرمان است را از خانواده دانشگاه جامع علمی کاربردی دانست و گفت: در این دوره از جشنواره رویش، آثار متعددی به دبیرخانه رسید که امروز این وبینار در خصوص ایثار و شهادت برگزار می شود.
 

 



وی کرمان را مهد شهادت و ایثار عنوان کرد و با اشاره به فرازی از زیارت اربعین و ذکر این مطلب که نفاق و استکبار در آن زمان هم مطرح بود؛ اظهار کرد: برای سرداران ما از جمله حاج قاسم بسیاری از فرصت ها فراهم بود اما در سوریه و لبنان دنبال چه بود؟

 




پیش بین ادامه داد: ایشان با بصیرتی که داشت تشخیص داد پیکان مقابله با جهان اسلام در آن منطقه است و در روایات هم داریم در آخرالزمان این اتفاقات می افتد لذا اینجا است که می بینیم این بزرگواران چه کار عظیمی کردند.

 

 



وی با تصریح به اینکه مسیر اولیای الهی همیشه در تقابل با جهل و جهالت بوده که جهل را تعبیر به "معدن کل شر" کردند؛ تصریح کرد: اما تفاوتی در جهل این زمان با آن زمان وجود دارد و جاهلیت اُخری به مراتب بدتر از جاهلیت اولی است.

 




معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور توضیح داد: دامنه جاهلیت اولی(در صدر اسلام) اینقدر وسیع و شبهات عمیق و حق و باطل با هم مخلوط نبود اما‌ امروز جاهلیتی که در این جهان متمدن می بینیم، یکی از جاهایی که پیکان حمله آنها است دانشگاه و جوانان و آینده سازان است.

 

پایان پیام/80

منبع: شبستان

کلیدواژه: پیش بین جشنواره رویش دانشگاه جامع علمی کاربردی دانشگاه جامع علمی کاربردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۴۲۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لشکر پیروز ۲۵ کربلا در جبهه مقاومت درخشیده است

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد پاکپور همزمان با اردیبهشت مقاومت، ایام شهادت جمعی از مدافعان حرم مازندرانی در حماسه کربلای خان طومان در لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا حضور یافت و گفت: لشکر ۲۵ کربلا منشأ بسیاری از موفقیت‌ها در دوران دفاع مقدس و دوران بعد از دفاع مقدس در مناطق مختلف عملیاتی بوده است، مانند مناطق شمال غرب کشور که با تروریست‌ها و عناصر ضد انقلاب درگیر بوده‌ایم و بسیاری از پیروزی‌ها را در این منطقه مدیون این لشکر هستیم و در این راه برادران عزیزی هم به شهادت رسیدند.

وی ادامه داد: درخشش لشکر ۲۵ کربلا را در جبهه مقاومت هم شاهد بوده ایم و یکی از آن مناطق مهمی که همیشه برای این لشکر می‌درخشد و آن واقعه و عملیات در ذهن مردم شمال کشور باقی می‌ماند منطقه خان طومان است که در شرف سالگرد شهادت آن بزرگ مردان بنده در اینجا حضور دارم.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضمن گرامی داشتن یاد و خاطره‌ی همه شهدا، شهدای امنیت کشور و شهدای لشکر ۲۵ کربلا که جان خودشان را در جهت ایجاد امنیت و جلوگیری از ناامنی در مرزهای کشور فدا کردند، بیان داشت: کمال احترام و قدردانی را نسبت به خانواده معظم شهدای لشکر ۲۵ کربلا مخصوصاً شهدای خان طومان که بعد از مدت‌ها پیکر مطهرشان به آغوش وطن بازگشته بود را به جا می آورم.

مازندران در اردیبهشت خان طومان ۱۶ شهید والامقام مدافع حرم تقدیم کرده است.

کد خبر 6091466

دیگر خبرها

  • روحیه دینی مقاومت تنگستانی‌ها را در برابر استکبار رقم زده است
  • لشکر پیروز ۲۵ کربلا در جبهه مقاومت درخشیده است
  • تجمع دانشجویان قزوینی در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
  • اهمیت تلاش برای توسعه پژوهش‌های کاربردی در جهان اسلام
  • رسانه‌های جبهه مقاومت روز به روز قدرت بیشتری می‌گیرند
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • نکوداشت مبلّغ شهید و فقیه انقلابی دیارعلویان
  • گلوگاه‌های فساد را ببندید
  • جانشین فرمانده کل سپاه: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • سردار فدوی: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد