Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: مردم ایران همواره در مناسبت‌های مختلف دین خود به نظام اسلامی را ادا کرده‌اند و در مقابل مسئولان هم موظف هستند که با حفظ و صیانت از ارزش‌های والای انقلاب اسلامی برای تقویت بنیه معیشتی مردم تلاش کنند. - اخبار استانها -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از  اراک ، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی پیش از ظهر امروز در کلاس درس اخلاق مدیران استان مرکزی با اشاره به پیروزی انقلاب اظهار داشت:ملت ایران سالیان زیادی که به بیش از 150 سال می‌رسد در انتظار تشکیل حکومت اسلامی بودند و خون‌های بسیاری را هم در این راه از زمان امیرکبیر تا بهمن 57 و پیروزی انقلاب داده‌اند، از این حفظ و حراست از این انقلاب شکوهمند باید مورد توجه ویژه تمام آحاد جامعه به‌ویژه مسئولان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: حراست و تثبیت این نعمت الهی و این سرمایه ارزشمند که خداوند متعال به برکت وجود امام خمینی(ره) به ملت ایران ارزانی داشته رسالت همگانی بوده و باید به آن اهتمام ورزید.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: مردم ایران همواره در مناسبت‌های مختلف دین خود به نظام اسلامی را ادا کرده‌اند و در مقابل مسئولان هم موظف هستند که با حفظ و صیانت از ارزش‌های والای انقلاب اسلامی برای تقویت بنیه معیشتی مردم تلاش کنند و از هیچ کوششی دریغ نکنند.

دری نجف‌آبادی بیان کرد: راهپیمایی خودرویی 22 بهمن امسال و حضور پررنگ مردم برگ زرین دیگری را در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت کرد و مردم ایران نشان دادند که حتی در بدترین شرایط هم به آرمان‌های امام(ره) انقلاب و مقام معظم رهبری علاقمند هستند و وفادار و در مقابل مسئولان هم باید قدر این پشتیبانی ارزشمند مردمی را بدانند.

روحانی: تا روز آخر خدمت، حراست از معیشت مردم را وظیفه نخست می‌دانیمنایب‌رئیس مجلس: همه مسئولان وظیفه رسیدگی به وضعیت معیشت مردم را دارندآیت‌الله علوی گرگانی: نسبت به معیشت مردم توجه ویژه‌ای شود

وی ادامه داد: بیانیه گام دوم انقلاب از سوی مقام معظم رهبری منشوری مترقی است و در این منشور باید تلاش شود تا نقاط ضعف اصلاح و برای توسعه همه‌جانبه کشور تلاش شود که بی‌شک این مهم با پشتیبانی و حمایت مردمی تحقق می‌یابد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی عنوان کرد: مسئولان و مدیران در خط مقدم عملیاتی کردن خواسته‌های مقام معظم رهبری به ویژه بهبود معیشت مردم قرار دارند و شناسایی نواقص، اتخاذ تدابیر کارآمد و خلاقانه و راهبردهای موثر در تحقق اهداف کلان ترسیم شده نظام موضوعی است که باید در سایه روحیه انقلابی‌گری در رأس امور قرار گیرد.

دری نجف‌آبادی افزود: شیرازه اصلی مدیریت در جامعه اسلامی عدالت‌محوری و احقاق حقوق ملت است و مسئولان به عنوان خادمان مردم باید به قانون متعهد باشند و از انجام هر فعلی که ارزش‌های نظام را زیر سوال می‌برد، خودداری کنند.

وی تصریح کرد: در ایران اسلامی پست‌های مدیریتی موهبتی الهی است، بنابراین رعایت اصل اخلاق‌مداری و امانتداری در مسیر توسعه پایدار باید مورد توجه خادمان مردم در دستگاه‌های اجرایی باشد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به ماه‌های رجب، شعبان و رمضان گفت: این ماه‌ها فرصتی ارزشمند برای  تقویت معنویت و تقوا و همچنین شب‌زنده داری است و در سایه این معنویت اعتلای نظام اسلامی هم محقق می‌شود.

دری نجف‌آبادی با اشاره به انتخابات پیش رو هم ادامه داد: بدون شک  در این فرآیند ملی شاهد حضور پرشور مردم با انگیزه‌های الهی و معنوی خواهیم بود و یکبار دیگر توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کنند.

انتهای پیام/712/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در استان مرکزی دری نجف آبادی معیشت مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۴۳۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روح تمدنی انقلاب اسلامی در مباحث علمی جاری شود

آیت الله علیرضا اعرافی در دیدار دکتر روح الله دهقانی فیروز آبادی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور که در دفتر مدیر حوزه‌های علمیه کشور برگزار شد، اظهار کرد: در انقلاب اسلامی دو عنصر علم و فناوری و روحیه معنوی از اهمیت بسیاری برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه پیروزی وعده صادق و توازن قدرت جدید در جهان برخاسته از تئوری‌های اصیل امام راحل است، مطرح کرد: در طول این مسیر نقش حوزه علمی و دانشی بسیار مهم بوده است.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور با بیان اینکه حرکت علمی باید همراه با روح تمدنی انقلاب اسلامی باشد، عنوان کرد: برای تحقق این هدف نیازمند پیگیری و مطالبه‌گری هستیم.

وی اضافه کرد: با یک فکر و بررسی اساسی باید به یک برنامه دقیق برسیم که چگونه می‌توان روح تمدنی انقلاب اسلامی را در مباحث علمی مختلف جاری کنیم.

آیت الله اعرافی با اشاره به اینکه اگرچه این یک موضوع پیچیده است، ولی باید گام به گام به سمت آن برویم، خاطرنشان کرد: با این منطق باید در عرصه بین المللی کردن دانشگاه‌های کشور نیز اقداماتی انجام می‌شد.

علم قدرت آفرین است

در ابتدای این جدیدار، دکتر روح الله دهقانی، معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور با اشاره به جایگاه علم و فناوری در معادلات امروز دنیا اظهار کرد: عملیات «وعده صادق» دو ویژگی داشت. یکی دارا بودن فناوری واقعی و دوم شجاعت در استفاده فناوری.

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور علم و فناوری را یکی از مهم‌ترین ارکان پیشرفت، توسعه و رشد کشور عنوان کرد و افزود: علم در گذشته بیشتر جنبه زینتی داشت. بعد از انقلاب صنعتی، علم یک محصول داد که عبارت از فناوری بود. غرب از این محصول علم برای بهره کشی از طبیعت و ثروت آفرینی استفاده کرد، اما در دهه‌های اخیر علم از عوامل ایجاد اقتدار و قدرت آفرین است.

دهقان با اشاره به اهمیت علوم اجتماعی اظهار کرد: از سال گذشته سعی کردیم به فضای تولید علوم اجتماعی بیشتر توجه کنیم.

دیگر خبرها

  • آئین گرامیداشت روز شوراها در گناوه برگزار شد
  • حرکت علمی باید همراه با روح تمدنی انقلاب اسلامی باشد
  • عملیات وعده صادق شمشیر زهرآگین بر قلب دشمن نشست
  • دشمنان با جنگ رسانه‌ای در مسیر مردم و انقلاب سنگ اندازی می‌کنند
  • روح تمدنی انقلاب اسلامی در مباحث علمی جاری شود
  • دشمنان، همواره در تلاش برای ایجاد نفاق برای منحرف کردن مسیر پیشرفت ایران هستند
  • منصوری:‌ جمهوری اسلامی ایران در دوره اقتدار قرار داد
  • منصوری: در ۵۰ شاخص اقتصادی مهم روندی رو به رشدی داریم
  • زمینه بهبود وضعیت معیشتی‌ کارگران فراهم شود
  • بنیه اقتصادی با تولید اصلاح می‌شود