Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@03:53:58 GMT

لطیفی: بلای حجازی را سر امثال کریمی درنیاورید

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۴۳۵۶۹

علی لطیفی می گوید که بسیاری از ستاره های بازی روز گذشته منتخب 98 و سرخابی ها، خود را از راه های دور و دراز به این بازی رساندند.

به گزارش "ورزش سه"، علی لطیفی پیشکسوت فوتبال و مربی چوکا تالش که در بازی یادبود روز گذشته منتخب 98 و سرخابی ها حضور داشت، درباره این بازی گفت: بازی روز گذشته به یاد مهرداد میناوند و علی انصاریان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه ما با تمام وجود و برای احترام به این دو عزیز و خانواده آنها جمع شدند. بسیاری از بچه ها روز گذشته از شهرستان ها و با افتخار برای این دیدار حضور پیدا کردند. خود من روز گذشته از تالش برای این دیدار حضور پیدا کردم و در جلسه تمرینی نبودم. 


وی ادامه داد: احمدرضا عابدزاده پایش مشکل داشت ولی برای احترام به یاد آن دو عزیز حضور پیدا کرد. فکر می کنم یک بازی بسیار خوبی بود که در شأن این دو بزرگوار برگزار شد. چند نفری از دوستان که عضو تیم ملی جام جهانی 98 بودند، در خارج از کشور حضور داشتند و نمی توانستند در این بازی حضور پیدا کنند. نباید از تلاش و زحمات کریمی، خداداد و ابوالقاسم پور به راحتی گذشت.


لطیفی در ادامه گفت: مایه خوشحالی و مسرت است که دوستانی نظیر علی دایی، خداداد عزیزی، خاکپور و در سمت دیگر علی آقای پروین حضور داشت. بهتر است قدر همدیگر را بدانیم، همدیگر را فراموش نکنیم. شاید قبلا فقط این گفته در حد حرف بود ولی اکنون اینگونه نیست. این صحبت ها را امثال علی دایی، خداداد عزیزی مطرح کردند و باید به آن عمل کنیم.

 


مربی چوکا و پیشکسوت فوتبال گفت: تعدادی از افرادی که در تیم 98 بودیم، پس از کنار گذاشتن فوتبال براساس توانایی یا اسم و شهرتی که از قبل داشتیم به کار مربیگری روی آوردیم. تعدادی نیز به دلیل عدم علاقه کار مربیگری را انجام ندادند و به حرفه های دیگر مشغول شدند. اما پس از اینکه دیروز افرادی را دیدم که برای دیدن امثال دایی، کریمی، عزیزی، باقری و... شوق و ذوق داشتند، به این نکته رسیدم چرا باید مسئولین ورزش و فوتبال کاری کنند که تعدادی از این عزیزان از فوتبال دور باشند؟ فوتبال در حال حاضر به امثال دایی، عزیزی و کریمی نیاز دارد.


وی در پایان گفت: به نظرم برای بازگشت دوباره فوتبال به کانون خانواده ها رشد کردن آن، به هر طریق ممکن باید افرادی مانند دایی، کریمی و عزیزی وارد فوتبال شوند. امیدوارم این اتفاق بیفتد چون مردم این دست عزیزان را دوست دارند. حرف من این است بلایی که سر اسطوره فوتبال ایران ناصر حجازی درآوردند، برای این عزیزان تکرار نکنند.

دسته یک چوکا تالش علی لطیفی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دسته یک چوکا تالش علی لطیفی حضور پیدا روز گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۴۳۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتک کاری وحشتناک داور در بازی فوتبال دسته دو جوانان تهران/ دستور موقت برای خاطیان+ فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، روز گذشته ساعت 17 در تهران یک بازی بین تیم های آرمان آفرینان و اتحاد ستارگان در رده جوانان در دسته دو برگزار می شود.

در این بازی کمک داور گل یکی از این دو تیم را مردود اعلام می کند و همین باعث جرقه یک زودخورد شدید بین داور و اعضای تیم یکه گلشان مردود شده می شود.

در فیلمی که در زیر مشاهده می کنید کمک داور به شدت از سوی برخی افراد مورد حمله قرار می گیرد و جالب است که سایر داوران فقط نظاره گر این برخورد فیزیکی هستند.

خبرنگار آنا از هیئت فوتبال تهران درباره این حادثه جویا شد که اعلام شد همان دیروز سید میرشاد ماجدی رئیس هیئت فوتبال تهران نامه برخورد با خاطیان این درگیری را داده و برای آنها دستور موقت صادر شده و قرار است با افراد درگیر در این ماجرا برخورد شدید شود.

متاسفانه در سالهای گذشته در بخش های پایه به خصوص در دسته جات پایین تر به دلیل مسائل مالی و اهمیت نتیجه گیری برای مالکان تیم ها از این نوع اتفاقات زیاد رخ داده اما هیئت فوتبال تهران در نظر دارد برای سال جدید مدل برگزاری مسابقات را با گکاه شتیم ها تغییر دهد تا این تنش های زشت ایجاد نشود.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • منتظر محمد مصدوم شد
  • تن هاخ: منچستریونایتد در حال حاضر یکی از پویاترین و سرگرم کننده‌ترین تیم‌های لیگ برتر است
  • تعویض هایی که بلای جان پرسپولیس شد؛ کپی برداری اوسمار از روی دست یحیی
  • تعویض‌هایی که بلای جان پرسپولیس شد
  • تخت بیمارستانی تا شهریور ماه امسال ۹ هزار افزایش می‌یابد
  • آواز علیرضا قربانی در استادیوم فوتبال؛ جدی می‌فرمایید؟
  • کتک کاری وحشتناک داور در بازی فوتبال دسته دو جوانان تهران/ دستور موقت برای خاطیان+ فیلم
  • آشتی‌کنان، چند ساعت قبل از عجیب‌ترین فوتبال!
  • ستاره میلان: از شدت سختی بازی‌های سری A شگفت‌زده شدم
  • سردار فدوی: امام خمینی (ره) خبیثان آمریکایی و صهیونیسم را مورد حمله مستقیم قرار داد/ 92 درصد از کشورهای جهان طی 200 روز گذشته، همان مطالب 60 سال پیش امام خمینی در خصوص آمریکا را تکرار کردند