Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@04:53:26 GMT

جنگ بر سر رفتن ترامپ!

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۴۵۳۳۸

جنگ بر سر رفتن ترامپ!

با وجود شکست ترامپ در انتخابات رئیس‌جمهوری آمریکا، اما هنوز سایه‌اش از سر سیاست این کشور کم نشده است. موضوعی که مورد توجه رسانه‌های رسمی جهان قرار گرفته است.

آلبرت کوچویی، گوینده پیشکسوت رادیو هر روز با مرور تیترها و سرفصل‌های رسانه‌های جهان، مهمترین اخبار دنیا را روایت می‌کند.

به گزارش ایسنا، اخبار امروز (۲۹ بهمن ماه) به شرح زیر است:

_ «چاینا دیلی» نوشته است: چین در رقابت با «اوبر» تاکسی‌رانی آنلاین، خودروهایش را در موسسه «دی دی» راه‌اندازی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکنون آینده این سرویس خدمات مسافرت‌های شهری از غرب به شرق آمده است. «اوبر» عرصه را در برابر رقیب در چین، رها کرد.

_ «اکونومیست» نوشته است: بیل گیتس، میلیاردر ابر فناوری می‌گوید که در طرحی با همکاری دولت‌ها و نهادهای تجاری و توجه به تغییرات اقلیمی، سیاره زمین را نجات می‌دهند. 

_ «وال ستریت جورنال»،  روزنامه آمریکایی به جمهوری‌خواهان هشدار داده است: ممکن نیست دونالد ترامپ، رئیس جمهوری پیشین آمریکا در انتخاباتی دیگر پیروز شود. با این همه، نیمی از جمهوری‌خواهان می‌خواهند او به عنوان رهبر حزبشان، باقی بماند. این در حالی است که نیمی از رای‌دهندگان آمریکایی، خواستار اخراج او از دنیای سیاست هستند. برخی از سیاستمداران می‌گویند: ترامپ با راه‌اندازی حزب سوم در پی انتقام از دو حزب دیگر، از جمله حزب خود، جمهوری‌خواهان است. 
دموکرات‌ها از این بابت خوشحال هستند؛ چراکه گمان می‌کنند ماندن ترامپ در رقابت‌های در راه، به معنای پیروزی دیگر بار حزب دموکرات است.

* از حاشیه خبرها: 

«گاردین» نوشته است: وقتی صدایتان را علیه طرف بلند می‌کنید، حتی ابرویتان را به خشم بالا می‌برید، در طرف مقابل موجی از مواد شیمیایی در رگ‌های خونی، جاری می‌شود. یک عصب‌شناس برجسته می‌گوید: اگر از عملکرد مغز با خبر باشید، در خواهید یافت که چگونه با اطرافیان خود، ارتباط برقرار کرده، از اثرهایی که با صدا، حرکت و چهره، در طرف مقابل می‌گذارید، باخبر شوید. حتی از پشت دوربین‌های فضای مجازی پی خواهید برد، که پریدگی رنگتان، بر طرف مقابل تا چه حد اثرگذار است. اینها ، همه، حاصل عملکرد خاموش مغز در انسان است. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اخبار جهان آلبرت کوچویی دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۴۵۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض یهودیان آمریکا علیه جنایات صهیونیست‌ها | ویدئو

دریافت 3 MB

به گزارش همشهری آنلاین، ضدصهیونیست، ضدیهودیت نیست، این‌ها بخشی از شعار یهودیان آمریکایی است که در جریان تظاهرات علیه جنایات صهیونیست‌ها در غزه سرمی دادند.این گروه از یهودیان پارچه نوشته‌هایی را به دست داشتند که روی برخی از آن‌ها نوشته شده بود «اسرائیل،‌ نماینده یهودیان جهان نیست» و «کل فلسطین به حاکمیت فلسطینیان بازمی‌گردد» و «خاخام‌های اصیل، مخالف صهیونیسم هستند».این معترضان شعار می‌دادند «یهودیت...آری...صهیونیست...خیر..کشور اسرائیل باید برود».

از اوایل هفته گذشته، دانشجویان در سراسر آمریکا در محوطه‌های دانشگاه، در اعتراض به جنگ غزه و کشتار فلسطینیان، چادرهایی را برپا کردند و خواستار قطع انواع کمک‌ها به تل‌آویو شدند.نیروهای پلیس آمریکا با یورش به دانشگاههای ایالات متحده، تلاش دارد تا این اعتراضات را خاموش کند اما نه تنها اوضاع وخیم‌تر شده است، بلکه دانشجویان دانشگاهی در پاریس پایتخت فرانسه نیز در اعتراض به جنایات غزه تظاهرات برپا کردند.

کد خبر 847536 منبع: فارس برچسب‌ها اسرائیل خبر ویژه اعتراض - تجمع - تحصن فلسطین

دیگر خبرها

  • اجتماع دانشجویی در همبستگی با دانشجویان آمریکایی و اروپایی مقابل دانشگاه تهران
  • اجتماع همبستگی با دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین
  • دانشگاه‌های ایران اجازه ورود نیرو‌های امنیتی به دانشگاه را نمی‌دهد
  • کنایه بایدن به ترامپ: با یک بچه ۶ ساله رقابت می‌کنم
  • «مگره و مردان محترم» در کتابفروشی‌ها دیده شدند
  • فیلم| حمایت دانشگاهیان مشهد از آزادی‌خواهان دانشگاه‌های آمریکا
  • اعتراض یهودیان آمریکا علیه جنایات صهیونیست‌ها | ویدئو
  • بایدن: قصد دارم با ترامپ مناظره کنم
  • انتشارات شهید کاظمی با ۶۰ عنوان جدید به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • اقتدار جمهوری اسلامی تکیه گاهی برای آزادی خواهان جهان است