Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، قاسمی پور مدیر کل آموزش و پرورش استثنایی خراسان رضوی گفت: امروز با هدف بالا بردن سطح معلومات دینی و مذهبی دانش‌آموزان استثنایی، میزبان بیست و سومین دوره از این مسابقات بودیم.

او افزود: این مسابقات ابتدا در مرحله آموزشگاهی برگزار شد که بیش از ۲۰۰۰ شرکت کننده داشت و از این تعداد شرکت کننده، ۵۱۶ دانش آموز توانستند به مرحله استانی راه پیدا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیر کل آموزش و پرورش استثنایی خراسان رضوی  ادامه داد: ما در این دوره از مسابقات استانی، در بخش‌هایی مثل قراعت، حفظ، اذان، نماز، مداحی، صحیفه سجادیه و نهج البلاغه دانش آموزان را مورد ارزیابی قرار دادیم.

قاسمی پور بیان کرد: برگزیدگان این مسابقات، به مسابقات کشوری که در فصل تابستان برگزار خواهد شد راه پیدا میکنند.

او تصریح کرد: تا به امروز ۱۳ دوره مسابقات قرآن عترت و نماز ویژه دانش آموزان استثنایی در سطح کشور برگزار شده که افتخار میزبانی هر ۱۳ دوره را ما در شهر مشهد داشتیم و قطعا برای میزبانی چهاردهمین دوره از این مسابقات و خدمت هرچه بیشتر به دانش آموزان استثنایی سرتاسر کشور باز هم اعلام آمادگی خواهیم کرد.

انتهای پیام//ع. ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانش آموزان مدارس استثنایی مسابقات قرآن برگزاری مسابقات دانش آموزان استثنایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۴۷۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن تکلیف دانش آموزان دختر آستارایی برگزار شد

حجت الاسلام محمد جواد باقری ارومی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: فرا رسیدن سن تکلیف یک موهبت الهی است و عمل به واجبات و دستورات دینی با رسیدن سن تکلیف موجب سعادت دنیا و آخرت می‌شود.

امام جمعه آستارا با بیان اینکه جشن تکلیف، تولدی نو و سرآغازی برای حرکت در مسیر تعالی و معنویت است افزود: دانش آموزان با ورود به این سن، بهار زندگی را با فریضه نماز، دعا و قرائت قرآن پیوند می‌دهند.

وی با تبریک جشن عبودیت و بندگی دانش‌آموزان، اظهار داشت: امروز جشن تکلیف برای ۷۰۰ دانش‌آموز دختر شهرستان آستارا برگزار شد که علاوه بر اینکه نکات ارزشمندی در خصوص اهمیت تکلیف و بندگی، اهمیت نماز، حجاب و عفاف مطرح شد برنامه های شاد و خوبی همراه با اجرای مسابقه و اهدای جوایز نیز برگزار شد که مورد استقبال دانش آموزان قرار گرفت.

گفتنی است، اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی، قرائت پیمان‌نامه، آشنایی دانش‌آموزان مکلف به احکام و دستورات دینی، برپایی نماز جماعت و نماز شکر به امامت حجت الاسلام «محمد جواد باقری ارومی» امام جمعه آستارا از جمله برنامه های برگزار شده در این مراسم بود.

کد خبر 6093275

دیگر خبرها

  • شرکت دو میلیون و ۶۰۰ هزار دانش‌آموز در مسابقات قرآنی
  • جشن تکلیف دانش آموزان دختر آستارایی برگزار شد
  • برگزاری اولین دوره مسابقات کشوری علمی پژوهشی مفتاح کاپ در دانشگاه فردوسی مشهد
  • کمبود ۶۰ هزار مربی پرورشی در مدارس کشور/ ۱۱ هزار مربی پرورشی جذب می‌کنیم
  • برگزاری نهمین دوره مسابقات روباتیک دانش‌آموزی
  • رقابت دانش آموزان البرزی در مسابقات قرآن و عترت
  • برگزاری دوره تخصصی نماز در شهرکرد
  • مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان مقطع ابتدایی شهرستان بیضا
  • مسابقه مناظره دانش‌آموزی توسط جهاد دانشگاهی مازندران در ساری برگزار شد
  • ثبت نام دور جدید مسابقات روبوتیکاپ دانش آموزی آغاز شد