Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-28@20:35:03 GMT

تبادل کالا در مرز دوغارون از سر گرفته می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۴۷۹۹۱

تبادل کالا در مرز دوغارون از سر گرفته می‌شود

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز) و به نقل از گمرک ایران؛ سخنگوی گمرک گفت: بعد از اعلام آمادگی گمرک ایران برای ارسال کالاهای فسادپذیر و همراهی گمرک افغانستان تا ساعتی دیگر اولین محموله کالاهای فسادپذیر از گمرک «دوغارون» خراسان رضوی خارج و وارد گمرک «اسلام قلعه» افغانستان می‌شود.

ویک اظهار داشت: حدود ۳۰ کامیون کالای صادراتی فسادپذیر که عمدتاً میوه و سبزیجات است، از ساعتی دیگر وارد خاک افغانستان و گمرک اسلام قلعه این کشور می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی گمرک افزود: از امروز کارکنان گمرک «اسلام قلعه افغانستان» مستقر شدند و یکی از باسکول‌های این گمرک نیز برای انجام توزین محموله‌های تجاری فعال شده است.

لطیفی تاکید کرد: گمرک ایران آمادگی دارد به شرط آمادگی و پذیرش گمرک افغانستان در «اسلام قلعه» تشریفات گمرکی کالاهای سریع الفساد و سایر محموله‌های صادراتی و ترانزیتی برای ورود به افغانستان انجام دهد.

سخنگوی گمرک افزود: بعد از حریق گسترده در گمرک «اسلام قلعه» افغانستان، امروز اولین محموله‌های تجاری از بازارچه مرزی، منطقه ویژه و گمرک «دوغارون» خراسان رضوی به افغانستان ارسال می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1089593 برچسب‌ها دوغارون ایران افغانستان

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دوغارون ایران افغانستان اسلام قلعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۴۷۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون فنی مهمترین گمرک کشور منصوب شد

با حکم معاون توسعه مدیریت گمرک ایران، سرپرست معاونت فنی گمرک شهید رجایی منصوب شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، براساس حکم معاونت توسعه مدیریت گمرک ایران، علی نباتی به عنوان سرپرست معاونت فنی گمرک شهید رجایی بندرعباس منصوب شد.

نباتی سابقه 26 سال فعالیت در حوزه های گمرکی داشته که 17سال آن در گمرکات مختلف استان هرمزگان بوده است.

پیشتر محمد آگاهی به عنوان معاون فنی گمرک شهید رجایی فعالیت میکرد که به تازگی با حکم رییس کل گمرک به عنوان ناظر گمرکات استان هرمزگان و مدیر کل گمرک شهید رجایی منصوب شد.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • معاون فنی مهمترین گمرک کشور منصوب شد
  • درخواست کنسرسیوم ریلی برای انجام تشریفات قطار ترانزیتی افغانستان به گمرک ارائه شد
  • گمرک به جای بانک مرکزی، شفاف سازی کرد/ ۲۴ میلیارد دلار برای ۱۰۰ واردکننده/ لیست دقیق دریافت کنندگان دلار ۲۸۵۰۰ تومانی را منتشر کنید
  • گمرک به جای بانک مرکزی، شفاف سازی کرد/ ۶۶ میلیارد دلار برای ۱۰۰ واردکننده/ لیست دقیق دریافت کنندگان دلار ۲۸۵۰۰ تومانی را منتشر کنید
  • رشد ۶۵ درصدی ترانزیت مبدأ در مرز باشماق
  • سفر معاون وزیر خارجه آمریکا برای بررسی تحولات افغانستان
  • کشف بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرز دوغارون
  • زنان نباید از تحصیل محروم شوند
  • کشف حدود 25 کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در مرز دوغارون
  • کمک ۵۳۶ تنی آرد روسیه به افغانستان