Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@19:17:23 GMT

ناراحتی مسعود شجاعی؛ از امروز فقط بازیکن هستم

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۴۸۲۲۶

ناراحتی مسعود شجاعی؛ از امروز فقط بازیکن هستم

مسعود شجاعی امروزدر شرایطی به تمرین تراکتور رفت که این تیم را تمرین نداد.

به گزارش "ورزش سه"، تمرینات تراکتور امروز بعد از دو روز تعطیلی از سر گرفته شد. در حالی که انتظار می‌رفت همچون گذشته تمرین سرخ‌پوشان تبریزی زیر نظر مسعود شجاعی برگزار شود، اما کاپیتان سرخ‌پوشان که طی چند هفته گذشته به عنوان مربی موقت هم فعالیت می‌کرد، تصمیم جالبی گرفت و تیم را امروز تمرین نداد!


طی روزهای گذشته بحث های مختلفی درباره انتخاب سرمربی جدید برای تراکتور مطرح شده و به نظر می‌رسد همین موضوع باعث دلخوری مسعود شجاعی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاپیتان سابق تیم ملی امروز با لباس های همرنگ سایر بازیکنان به محل تمرین رفت و خطاب به آنها اعلام کرد که از این پس فقط به عنوان بازیکن در کنار نفرات تیم است و دخالتی در امور مربیگری و آیتم های تمرینی ندارد.


این صحبت شجاعی باعث تعجب بازیکنان و حاضران شد. در نهایت سایر اعضای کادرفنی تراکتور تمرین امروز را که بیشتر به کارهای بدنی اختصاص داشت را پیش بردند و شجاعی نیز همچون یک بازیکن در آیتم های تمرینی شرکت کرد.


این در حالی است که مسئولان تراکتور هنوز برای انتخاب سرمربی جدید به جمع‌بندی نرسیدند و توافقی نیز صورت نگرفته است. مدیران تراکتور خطاب به بازیکنان اعلام کردند که سرمربی جدید طی 48 ساعت آینده اضافه خواهد شد و تمرینات را زیر نظر می‌گیرد اما مشخص نیست آنها با چه گزینه ای به توافق رسیدند و چه کسی را روی نیمکت تیم خود خواهند نشاند.


این در حالی است که از باشگاه تراکتور خبر می‌رسد اگر با سرمربی جدید طی روزهای آینده توافق نشود، مسئولان باشگاه قصد دارند دوباره از مسعود شجاعی به عنوان سرمربی استفاده کنند اما با اتفاقاتی که رخ داده،‌بعید است شجاعی دیگر قبول کند به عنوان مربی- بازیکن فعالیت کند.


کاپیتان تراکتور از انتخاب سرمربی جدید دلخور شده و تصمیم امروزش نیز به همین موضوع برمی‌گردد. از این رو اگر مدیران باشگاه نتوانند طی روزهای آینده سرمربی جدید را برگزینند، احتمالا شاهد اتفاقات عجیبی برای نیمکت تراکتور باشیم.

تراکتور مسعود شجاعی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تراکتور مسعود شجاعی مسعود شجاعی سرمربی جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۴۸۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقدهای مسعود اسکویی خیلی محترمانه بود/ رادیو ورزش گوش می‌کنم

حمید استیلی بازیکن سابق فوتبال درباره اینکه زنده یاد مسعود اسکویی گوینده و گزارشگر فقید را با چه ویژگی هایی می شناخته است به خبرنگار مهر بیان کرد: صدای او صدای ماندگاری بود و حتی بعد از رفتن او هم این صدا باقی می ماند. خیلی خوب است که قدر بزرگترها و اسطوره های خود را بدانیم.

وی اضافه کرد: آقای اسکویی واقعاً اسطوره بود و در صداوسیما همه رشته های ورزشی را گزارش می کرد. گزارش های او به گونه ای بود که وقتی می شنیدیم انگار همان توصیفات را می دیدیم. نقدهای بسیار محترمانه ای هم داشت که خیلی مورد توجه بود.

استیلی درباره نبود نگاه جانبدارانه در نقدها و تحلیل های ورزشی اسکویی یادآور شد: او نه استقلالی بود و نه پرسپولیسی و هر آنچه را که می دید، گزارش می کرد. قطعاً صدای اسکویی می ماند ولی باید قدر آنهایی را که می مانند، بدانیم.

این بازیکن سابق تیم ملی در پایان درباره اینکه الان چه برنامه های ورزشی را می بیند یا گوش می کند، بیان کرد: من رادیو ورزش را همیشه گوش می کنم و ماشینم همیشه روی موج رادیو ورزش روشن است. نقدها و گزارش های خوبی دارد اما به شرطی که مدیران و مسؤولانمان هم گوش کنند.

کد خبر 6097289 عطیه موذن

دیگر خبرها

  • استقلال یک - پرسپولیس یک در سن سیروس!
  • افشای بیماری سرمربی معروف خارجی در ایران
  • نقدهای مسعود اسکویی خیلی محترمانه بود/ رادیو ورزش گوش می‌کنم
  • چهره جدی شجاعی برای تقابل با ملوان
  • حقیقی قربانی توسعه تاکتیکی فوتبال هوادار
  • تجمع تضمین قهرمانی در تمرین استقلال (عکس)
  • دستیار آینده مسعود شجاعی از حالا مشخص است!
  • تراکتور امروز به بنیان دیزل برمی‌گردد
  • محبی: با مسعود شجاعی می‌توانیم قهرمان حذفی شویم
  • با انگیزه‌ترین بازیکن علیه رویاهای تراکتور