Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@21:50:10 GMT

هوشمندسازی معابر خراسان جنوبی از اولویت‌ها است

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۴۸۸۱۶

هوشمندسازی معابر خراسان جنوبی از اولویت‌ها است

محمد فرهادی روز چهارشنبه در نشست شورای هماهنگی ترافیک استان خراسان جنوبی بر هوشمند سازی معابر به جهت کنترل سرعت خودروها تاکید کرد.

وی با اشاره به تصادفات هفته‌های اخیر در سطح استان که منجر به فوت تعدادی از شهروندان شد، افزود: بخش عمده‌ای از این سوانح به علت تخطی رانندگان از سرعت مطمئنه بوده است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی گفت: اطمینان رانندگان از نبود دوربین کنترل سرعت و نیروی پلیس، عامل بسیار موثری در افزایش سرعت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: نصب دوربین و کنترل نامحسوس معابر شهری و البته‌ محورهای پرتردد مناطق ییلاقی حاشیه شهرها می‌تواند در کاهش حوادث و تصادفات موثر باشد.

فرهادی گفت: برای اجرای این طرح می‌توان از توان و ظرفیت بخش خصوصی استفاده کرد تا کار شتاب بگیرد.

وی به مصوبه ستاد استانی مدیریت کرونا اشاره کرد و افزود: براساس این مصوبه، ممنوعیت تردد در همه شهرهای استان اعم از زرد و آبی از ساعت ۲۱ تا ۳ صبح است.

گزارش تحلیلی تصادفات درون شهری استان توسط پلیس راهور، بررسی طرح مطالعه و اجرای بلوار امام رضا (ع) تا تقاطع بشرویه - فردوس، بررسی طرح ساماندهی میدان پلیس راه دیهوک به دسترسی‌های اطراف و بررسی طرح اصلاح دور برگردان محور طبس - یزد و  تقاطع بلوار راه آهن - میدان امامزاده از دستورکارهای این نشست بود که با حضور تمامی اعضا برگزار شد.

برچسب‌ها بیرجند مناسب سازی معابر حوادث رانندگی خراسان جنوبی مدیریت شهری پروندهٔ خبری توسعه شهری و روستایی خراسان جنوبی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بیرجند مناسب سازی معابر حوادث رانندگی بیرجند مناسب سازی معابر حوادث رانندگی خراسان جنوبی مدیریت شهری اخبار کنکور خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۴۸۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاهد سرعت گرفتن اجرای نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی هستیم

به گزارش خبرنگار مهر، مالک رحمتی شامگاه جمعه در جلسه شورای مسکن آذربایجان شرقی که با حضور وزیر راه و شهرسازی برگزار شد، گفت: سرعت اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان مدتی کاهش یافته بود که با دستورات وزیر شاهد سرعت گرفتن این طرح هستیم.

وی با تشریح وضعیت اجرای این طرح در استان، افزود: بر اساس برش استانی، سهمیه آذربایجان شرقی در اجرای این طرح ۲۰۸ هزار واحد و در بخش شهری تعداد ۸۹ هزار واحد بود که ۳۹ هزار واحد تعریف و ۳۷ هزار واحد قرارداد بسته شده و ۲۶ هزار واحد تحویل داده شده است.

وی با اعلام اینکه در بخش خودمالکی شهری تعداد ۴۰ هزار واحد سهمیه داریم که همگی به بانک معرفی شده ولی ۱۰ هزار واحد تا به امروز عملیاتی شده است، افزود: در خودمالکی روستایی نیز سهمیه ۴۸ هزار واحدی داشتیم که ۲۳ هزار واحد به بانک معرفی و ۱۴ هزار واحد عملیاتی شده است.

رحمتی ادامه داد: تعداد ۲۹ هزار واحد در طرح بازآفرینی شهری داریم که ۱۶ هزار واحد پروانه گرفته‌اند.

وی با بیان این‌که ۷۵۰ هکتار زمین روستایی برای این طرح به تازگی تأمین شده است، گفت: ۱۵ الی ۱۰ هزار واحد نیز در این قالب ساخته خواهد شد.

وی با اشاره به تأمین زمین ۵۰۰ هکتاری در روستای شاداباد تبریز، افزود: در مجموع نزدیک به یکهزار و ۱۰۰ هکتار زمین برای واحدهای نهصت ملی مسکن تأمین می‌شود که در این صورت در ۲ سال پیش رو شاهد رشد اجرای این طرح در استان خواهیم بود.

کد خبر 6089367

دیگر خبرها

  • اجرای ۷۹ پروژه بازآفرینی شهری در محلات خراسان جنوبی
  • کشف و توقیف ۲۵هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
  • بیش از ۱۳ درصد مساحت شهرها، محدوده هدف بازآفرینی شهری است
  • اجراشدن 65 طرح در محلات هدف بازآفرینی خراسان جنوبی
  • ۲۰ درصد تصادفات موتورسیکلت سواران در معابر درون شهری استان زنجان
  • ۲۰ درصد تصادفات موتورسیکلت سواران در معابر درون شهری رخ می‌دهد
  • شاهد سرعت گرفتن اجرای نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی هستیم
  • تبریز فقیرترین کلانشهر از نظر هوشمندسازی معابر است
  • لزوم کنترل سرعت خودرو‌ها در بزرگراه خلیج فارس و آیت الله هاشمی رفسنجانی بم
  • فاصله زیاد تهران تا مناسب سازی شهر برای معلولان