Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@21:31:10 GMT

ریزش آوار در پل اسالم جان یک نفر را گرفت+فیلم

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۴۹۲۴۶

ریزش آوار در پل اسالم جان یک نفر را گرفت+فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرگزاری فارس از تالش، عصر امروز بر اثر ریزش آوار در محل ساخت پل اسالم دو کارگر شرکت پیمانکار پروژه زیر آوار ماندند.

با وجود تلاش‌های پزشکان متأسفانه یکی از کارگران که مردی ۶۰ ساله بود بر اثر شدت جراحات دقایقی جان خود را از دست داد.

 

متأسفانه طی روزهای گذشته برخی ساکنین حاشیه این پل نیز از ترکیدگی دیوار و آسیب‌دیدگی منازل مسکونی خود بر اثر لرزه‌های ایجاد شده در پی فعالیت تجهیزات سنگین حفاری این توسط این شرکت گلایه‌هایی داشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پل داخل شهر اسالم سال گذشته بر اثر سیل تخریب شد و هم‌اکنون پروژه در مرحله حفاری ستون‌ها است.

پروژه ساخت پل اسالم زیر نظر اداره کل راه و شهرسازی از اردیبهشت سال۹۹ آغاز و تاکنون حدود ۱۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

 

پیمانکار خسارت احتمالی را باید بپردازد

رئیس اداره راه و شهرسازی تالش با اشاره به میزان خسارت‌های وارد شده به خانه‌های مسکونی حاشیه پل نیز اظهار کرد: در این زمینه بارها در جلسات فرمانداری به پیمانکار پروژه تذکر داده‌ایم و در صورت وقوع هرگونه حادثه شرکت پیمانکاری باید به جبران آن اقدام کند.

مهناز حسینی‌نژاد با تأیید مرگ یک نفر بر اثر ریزش آوار در محل پروژه ساخت پل اسالم گفت: ناظران اداره کل راه وشهرسازی و مسؤولین شهرستانی به‌صورت مستمر بر اجرای این پروژه نظارت دارند.

وی با بیان اینکه در لحظه وقوع حادثه، مهندس ناظر پروژه در محل حاضر بوده و مدعی است که تمام اصول فنی و خاک برداری رعایت شده، افزود: این موضوع بصورت جدی بررسی خواهد شد و با هرگونه کم کاری و بی توجهی برخورد می‌شود.

 

 

انتهای پیام/۳۳۸۹

منبع: فارس

کلیدواژه: تخریب پل تالش پل اسالم پل تالش پل اسالم بر اثر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۴۹۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان ملل: پاکسازی نوار غزه از آوار و بمب‌های منفجر نشده احتمالا ۱۴ سال طول بکشد

مقام سازمان ملل در امور تدابیر مربوط به مین‌یابی ارزیابی کرد روند پاکسازی آوارها و پاکسازی مهمات منفجر نشده در نوار غزه ۱۴ سال طول خواهد کشید.

به گزارش ایسنا، پی‌یر لودهامار، مسؤول عملیات مین‌یابی در سازمان ملل، روز جمعه اعلام کرد که برداشتن حجم عظیمی از آوار، از جمله مهمات منفجر نشده که در اثر جنگ ویرانگر اشغالگران در نوار غزه بر جای مانده است، «ممکن است حدود ۱۴ سال طول بکشد تا پاکسازی شود».

لودهامار طی یک کنفرانس مطبوعاتی در ژنو افزود که جنگ «تقریباً ۳۷ میلیون تُن زباله در منطقه مسکونی پرجمعیت و گسترده بر جای گذاشته است».

وی توضیح داد: «پیش‌بینی می‌شود که برداشتن آوارها، از جمله آوار ساختمان‌های تخریب‌شده، تحت شرایط خاصی ۱۴ سال طول بکشد.»

وی ادامه داد: ما می‌دانیم که معمولاً حداقل ۱۰ درصد مین‌هایی که پرتاب می‌شوند عمل نمی‌کنند و ضریب خرابی دارند... صحبت از ۱۴ سال کار با ۱۰۰ کامیون در روز است.

جوزپ بورل، مسؤول سیاست خارجه اتحادیه اروپا پیش از این تاکید کرد که جنگ اسرائیل علیه غزه، شهرهای نوار غزه را در معرض «ویرانی بیشتر از آنچه شهرهای آلمان در طول جنگ جهانی دوم در معرض آن قرار داشتند» قرار داد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پارکینگ چهل اختران در اختیار شهروندان قرار گرفت
  • برنامه ریزی برای واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام ایلام
  • متقاضیان نهضت ملی مسکن باید هر ۲ ماه، ۴۰ میلیون واریز کنند!
  • پروژه شهرک بازیافت در مرحله واگذاری به پیمانکار قرار دارد
  • پاکسازی غزه از آوار و بمب‌، ۱۴ سال طول می‌کشد
  • برنامه ریزی برای واگذاری۲هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام ایلام
  • گلایه مردم از عدم اتمام آسفالت ریزی محور پلدشت به مرگنلر 
  • آسمانی شدن پدر شهید در تالش
  • سازمان ملل: پاکسازی نوار غزه از آوار و بمب‌های منفجر نشده احتمالا ۱۴ سال طول بکشد
  • آواربرداری در غزه حدود ۱۴ سال طول می‌کشد