Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@17:41:15 GMT

قاتل ۲ جوان اهل قلعه‌تل باغملک دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۴۹۷۸۸

قاتل ۲ جوان اهل قلعه‌تل باغملک دستگیر شد

سهراب لهراب چهارشنبه شب در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ساعت ۲۱ شامگاه ۲۲ بهمن به ما اطلاع داده شد که در شهر قلعه‌تل شخص یا اشخاصی با اسلحه جنگی کلاشینکف به سمت یک خودرو شلیک کرده و از صحنه متواری شدند.

وی افزود: در این حادثه یک نفر در همان صحنه تیراندازی جان خود را از دست داد و جوان دیگر نیز چند روزبعد و پس از اعزام به بیمارستان‌های اهواز و تهران، به دلیل شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان باغملک ادامه داد: بلافاصله پس از این حادثه، با کمک نیروهای انتظامی و اطلاعاتی کارهای تخصصی مورد نظر برای شناسایی قاتل یا قاتلان آغاز شد.

وی با بیان اینکه قاتل این ۲ جوان امروز در مخفیگاه خود دستگیر شد خاطرنشان کرد: از زحمات پلیس آگاهی و اطلاعات شهرستان بخاطر اقدام سریع و به موقع آنها تقدیر و تشکر می‌شود.

وی گفت:  قطعا دستگاه قضا با حساسیت و دقت این پرونده را دنبال خواهد کرد و اجازه نخواهد داد افراد شرور ارامش جامعه را بر هم زنند. 

لهراب خط قرمز دادستانی و دستگاه قضا را امنیت مردم عنوان کرد و گفت: با هرگونه شرارت و تهدید امنیت عمومی با شدت برخورد خواهیم کرد.

وی افزود انگیزه این قتل هنوز مشخص نشده و کارآگاهان مشغول بررسی موضوع هستند. 

برچسب‌ها دادستانی کل کشور اراذل و اوباش نیروی انتظامی خوزستان قلعه تل باغملک

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دادستانی کل کشور اراذل و اوباش نیروی انتظامی خوزستان دادستانی کل کشور اراذل و اوباش نیروی انتظامی خوزستان قلعه تل باغملک اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۴۹۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازرس قلابی اتوبوسرانی در مشهد دستگیر شد

 

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، فرمانده انتظامی منطقه ثامن مشهد گفت: در پی گزارش اخاذی های سریالی از راننده های سازمان اتوبوسرانی در پوشش بازرس در سطح شهر مشهد توسط مرد جوان، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سرهنگ عبدالرضا افزود: در پی گزارش اخاذی های سریالی از راننده های سازمان اتوبوسرانی در پوشش بازرس در سطح شهر مشهد توسط مرد جوان، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی گفت: ماموران کلانتری شیرازی با استفاده از مشخصات ظاهری متهم و تحقیقات میدانی، روز گذشته وی را در محدوده خیابان شیرازی مشهد با لباس اتوبوسرانی در اقدام غافلگیرانه قبل از فرار از محل دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی ثامن مشهد ادامه داد: متهم در بازجویی ها به هشت فقره اخاذی از راننده اتوبوس ها در سطح شهر اعتراف و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

خجسته از شهروندان خواست تا از دادن پول و لوازم با ارزش به افراد مشکوک که خود را مامور معرفی می کنند، خودداری و از آنها کارت شناسایی معتبر درخواست کنند و در صورت مشاهده موارد مشکوک، موضوع را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • عامل جنایت گاندی نمی‌دانست قاتل است | گفت و گو با متهم
  • بازرس قلابی اتوبوسرانی در مشهد دستگیر شد
  • دستگیری قاتل مسلح در کمتر از ۲۴ ساعت در کاشمر
  • قاتل زباله گرد در الشتر دستگیر شد
  • دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان
  • دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان
  • قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان دستگیر شد
  • سلاخی مرد جوان در چاقوکشی زن و شوهری | زن اردبیلی شوهر سابقش را کشت
  • سقوط مینی بوس به دره در باغملک / شمار کشته و مصدومین اعلام شد
  • ۱۰ کشته و مصدوم درپی سقوط مینی‌بوس به دره در باغملک