Web Analytics Made Easy - Statcounter

زمین‌لرزه‌ای به بزرگی۵.۶ دهم ریشتر ریشتر، ساعت ۲۲ و ۵ دقیقه و ۳۴ ثانیه؛ چهارشنبه شب شهر سی‌سخت مرکز شهرستان دنا را در استان کهگیلویه و بویراحمد لرزاند.

به گزارش عصرایران؛ پس از وقوع زلزله ساکنان شهر سی سخت خانه های خود را ترک و به مکان های روباز رفتند.

شدت این زمین لرزه در شهرهای یاسوج، گچساران و دهدشت هم احساس شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*سخنگوی اورژانس کشور در گفتگو با شبکه خبر: بیشترین خسارات زمین لرزه از سی سخت گزارش شده است که ده نفر مجروح داشتیم. یک تونل در محور یاسوج به اصفهان ریزش کرده است.

*مدیرعامل هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد: آب و برق مناطق زلزله زده قطع شده است. تیم های ارزیاب به منطقه اعزام شده اند. تاکنون گزارشی مبنی بر خسارات جانی اعلام نشده است.

*وزیر ارتباطات: وضع شبکه تلفن همراه در استان کهگیلویه و بویر احمد نرمال است آذری جهرمی: به خاطر قطع برق، دو سایت همراه اول از مدار خارج شده است.

*رئیس امداد و نجات هلال احمر کشور : 6تیم ارزیاب هلال احمر به منطقه اعزام شده اند. تخریب‌هایی در تعدادی از روستاهای سی سخت و سمیرم گزارش شده است.

*وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به دنبال زلزله ۵.۶ ریشتری در منطقه مرزی استان‌های اصفهان و کهگیلویه و بویراحمد به سازمان اورژانس، سازمان غذا و دارو و دانشگاه‌های علوم پزشکی مربوطه دستور آماده باش و بررسی ابعاد واقعه را ابلاغ کرد.

تصاویری از خسارات زلزله ۵.۶ ریشتری سی سخت در روستای بن زرد از توابع شهرستان دنا/ایسنا تصویری از خسارت زلزله سی سخت/ایرنا برق شهر سي‌سخت کهگیلویه وصل شد اما تخریب شدید منازل و احتمال پس‌لرزه، موجب شده مردم در چادر اسکان پیدا کنند/ایرنا بیشتر بخوانید: سرپل ذهاب؛ سه سال پس از زلزله (عکس) زلزله ۷.۱ ریشتری در فوکوشیمای ژاپن زلزله ۴۔۶ ریشتری شهرهای پاکستان را لرزاند لینک کوتاه: asriran.com/003Ef7

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: سی سخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۵۰۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان، بارش'باران و وقوع سیل در شرق استان کرمان بویژه شهرستان بم خسارت زیادی به مردم منطقه وارد کرده است جهاد گران بسیجی در حال امداد رسانی و کمک به سیل زدگان هستند .
 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بم‌گفت : بارش باران و سیل در شرق استان شهرستان بم باعث آب گرفتگی منازل و خسارت به مردم شده است و تعداد ۳۰ گروه جهادی با بیش از ۳۰۰نفر از بسیجیان ۳ روز  است که در حال امداد رسانی و کمک به مردم منطقه سیل زده شهرستان بم هستند .
سرهنگ دهقانیان گفت سیل در بم به کشاورزان و منازل مسکونی قنوات باغات کشاورزی راهای روستایی خسارت زیادی وارد کرده است دستگاه‌های اجرایی در حال برآورد خسارت در منطقه هستند .

فرمانده ناحیه بسیج سپاه بم گفت : گروه‌های جهادی در حال لایه روبی سیل از منازل و شستشوی لوازم مردم و تخلیه گل  آب از منازل هستند کار امداد رسانی بسیجیان کمک‌به مردم ادامه دارد .

دیگر خبرها

  • فیلم رقص شدید خودرو و منازل ژاپنی‌ها در زمین‌لرزه وحشتناک امروز!
  • (ویدئو) وضعیت عجیب این خودرو در لحظه وقوع زلزله
  • وضعیت عجیب این خودرو در لحظه وقوع زلزله ۶.۹ ریشتری ژاپن | ویدئو
  • زلزله ۶.۹ ریشتری ژاپن را لرزاند
  • زلزله شدید ۶.۹ ریشتری این کشور را لرزاند
  • وقوع زلزله ۶.۹ ریشتری در ژاپن
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • ثبت ۵ زمین‌لرزه در خوی طی هفته گذشته
  • زلزله ۳.۱ ریشتری حوالی ازگله در استان کرمانشاه را لرزاند
  • ۲ زلزله شدید تایوان را لرزاند