Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-02@02:21:43 GMT

افتتاح دفتر فن بازار منطقه‌ای مازندران

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۵۱۸۱۹

افتتاح دفتر فن بازار منطقه‌ای مازندران

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سید مصطفی موسوی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران با بیان افتتاح مرکز فن بازار منطقه‌ای استان، گفت:تسهیل در تجاری سازی فناوری، بستر سازی انتقال فناوری و ایجاد فرآیند فناورانه میان عرضه کنندگان و متقاضیان فناوری، کارآفرینان و سرمایه گذاران از اهداف راه اندازی دفتر فن بازار منطقه‌ای در استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او با اشاره به اهمیت راه اندازی دفتر فن بازار منطقه ای، افزود: مهمترین مزیت دفتر فن بازار منطقه‌ای رونق بازار منطقه ای، شناسایی شرکت‌های دارای پتانسیل فن آوری و دانش بنیان در بخش تولید و صنعت است.

موسوی گفت: نقش فن بازار منطقه‌ای درجهت پاسخ به نیاز میان عرضه و تقاضای فن آوری بسیار تاثیر گذار بوده و درمدت زمان کوتاهی ثمره راه اندازی فن بازار در عرصه‌های مختلف فن آوری نمایان می‌شود.

او با شاره به اینکه فن بازار باید بتواند زمینه عملی برای دسترس پذیر کردن خدمات تخصصی مورد نیاز برای اشخاص حقیقی و حقوقی درگیر در فرایند تجاری سازی را فراهم کند، افزود: دفتر فن بازار باید شرایط را برای ترغیب صاحبان سرمایه به سرمایه گذاری مولد و اشتغال به جای سرمایه گذاری کاذب را فراهم و مهیا کند.

خالقی دبیر شبکه فن بازارملی ایران نیز در این مراسم، گفت: دفنر فن بازار محلی برای مبادله فن آوری، عرضه و تقاضای فن آوری بوده و واحد‌هایی که نیازمند تکنولوژی نوین هستند با مراجعه به این دفتر می‌توانند نیاز‌های خود را تامین کنند.

او افزود: فن بازار نقش واسطه‌ای برای رساندن اطلاعات فن آوری به عرضه کنندگان، متقاضیان، کارآفرینان و سرمایه گذاران را دارد و با ارائه مشاوره در خصوص مراحل و روش‌های انتقال فن آوری می‌پردازد و از طریق ارائه خدمات متنوع این فرایند را تسهیل و تسریع می‌کند.

دفتر فن بازار منطقه‌ای مازندران به عنوان بیست و ششمین دفتر در کشور در راستای نقشه جامع علمی کشور و ابلاغیه شورای انقلاب فرهنگی و معاونت علمی و فن آوری ریاست جمهوری افتتاح و راه اندازی شد.
انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرک های صنعتی مازندران صنعت و معدن مازندران سرمایه گذاری خارجی دفتر فن بازار منطقه ای راه اندازی فن آوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۵۱۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی مجموعه آزمایشگاه های تحقیقاتی و پژوهشی در استان ها

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مهدی طهرانچی صبح سه شنبه در حاشیه آیین افتتاح شبکه آزمایشگاهی مجتمع آموزشی سما با بیان اینکه بنا داریم به صورت حرفه ای آزمایشگاه داری کنیم، بیان کرد: در هر استان یک مجموعه آزمایشگاهی تحقیقاتی و خدماتی پژوهشی در حال راه اندازی است.

وی با بیان اینکه امروز شاهدیم که این اتفاق در استان البرز رقم خورد و مجموعه آزمایشگاهی افتتاح شد که امید است منافع آن به مردم و منطقه برسد، عنوان کرد: آزمایشگاه های استانداردی که بتوانند خدمات استاندارد ارائه دهند، سرمایه دانشگاه را به صورت فعال و در خدمت صنعت و مردم در می آورند.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: با توجه به قرارگیری فرودگاه بین المللی پیام در البرز این استان می تواند یکسری آزمایشگاه های صادرات را نیز پشتیبانی کند. آزمایشگاه های این حوزه باید استانداردهای اروپایی و مورد نیاز برای صادرات را نیز اخذ کنند که مقدمه آن تشکیل این مرکز آزمایشگاهی بود.

طهرانچی مجموعه آزمایشگاهی که امروز افتتاح شد در حوزه های غذا، بیوتکنولوژی، امور متناسب با کشاورزی و وزارت بهداشت و نیز علوم پزشکی فعالیت می کند، مطرح کرد: با توجه به اینکه نوآوری لزوماً نو بودن نیست بلکه اتصال دادن مجموعه ها به یکدیگر برای ارائه خدمات است، شیرازه و شاکله این مجموعه برای من جذاب بود.

کد خبر 6092923

دیگر خبرها

  • اولین دانشکده علوم خانواده ایران در دانشگاه تهران افتتاح شد
  • خبری مهم برای عرضه اولیه های بورسی
  • دفتر نمایندگی خبرگزاری ایمنا در اراک افتتاح شد
  • قیمت آپارتمان در محدوده «تهران قدیم»
  • اصلاح بند س تبصره ۶ قانون بودجه ۱۴۰۳ چه تاثیری در بهبود وضعیت بازار سرمایه دارد؟
  • دفتر نظارت و ارزیابی ویژه استاندار در لرستان راه‌اندازی می‌شود
  • راه اندازی مجموعه آزمایشگاه های تحقیقاتی و پژوهشی در استان ها
  • جمع‌آوری روغن غیر قابل مصرف انسانی در چهارمحال و بختیاری
  • مجموعه دفتر یادداشت روزانه داستایوفسکی به چاپ سوم رسید
  • بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان آماده راه‌اندازی است