Web Analytics Made Easy - Statcounter

دریافت 12 MB

حزب الله لبنان با انتشار کلیپی که در آن نشان داده می شود تمامی پایگاه های نظامی صهیونیست ها را در سرزمین های اشغالی و شهرک های یهودی نشین با جزئیات و گرای آنها شناسایی کرده به تهدیدهای وزیر جنک اسرائیل واکنشی متفاوت نشان داد.

قدس آنلاین: به گزارش  پایگاه خبری "العهد" لبنان، رسانه جنگ (الاعلام الحربی) وابسته به حزب الله این کلیپ را  ۲۴ ساعت پس از سخنرانی سه شنبه سید حسن نصرالله که در آن به شدت به تهدیدات اخیر "آویو کوخاوی" رییس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی پاسخ داده بود، منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیرکل حزب الله لبنان در سخنرانی سه شنبه شب خود به سرکرده‌های رژیم صهیونیستی هشدار داد و گفت: به رییس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی می‌گویم که ما به دنبال رویارویی یا جنگ نیستیم اما در صورتی که جنگی را علیه ما تحمیل کنید، با قدرت وارد آن می‌شویم.

وی افزود: اگر شهرهای ما را بمباران کنید، شهرهای شما را بمباران می‌کنیم و اگر روستاهای ما را هدف قرار دهید، شهرک‌های شما را هدف قرار خواهیم داد.

سید نصرالله خطاب به کوخاوی گفته بود: هرکاری که دلت خواست را انجام می‌دهی و ما نیز هرکاری که دلمان خواست را انجام خواهیم داد، اما هیچ کس نمی‌تواند تضمین کند که جنگی کوتاه به جنگی فراگیر تبدیل نشود.

بنی گانتس وزیر جنگ رژیم صهیونیستی ۲۰ بهمن ماه ادعا کرد: اگر درگیری در جبهه شمالی اسرائیل رخ دهد، لبنان بهای سنگینی را خواهد پرداخت.

وی در ادامه بار دیگر ادعاهای مقام‌های صهیونیستی علیه حزب‌الله لبنان را تکرار کرده و گفته بود: حزب الله اقدام به انبار سلاح و تجهیزات جنگی در مناطق مسکونی کرده و جان لبنانی‌ها را به خطر می‌اندازد.

رییس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی اوایل بهمن تهدید کرده بود که در صورت جنگ در آینده مناطق مسکونی در غزه و در لبنان هدف قرار خواهند گرفت.

از زمان به شهادت رسیدن یکی از نیروهای حزب‌الله لبنان در سوریه در حمله مردادماه رژیم صهیونیستی به فرودگاه دمشق، رژیم صهیونیستی از ترس انتقام حزب‌الله به حضور نظامی خود در مرز با لبنان افزوده است و در آمادگی کامل به سر می‌برد.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: حزب الله لبنان اسرائیل پایگاه های نظامی رژیم صهیونیستی ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی حزب الله لبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۵۲۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمین ترکیبی حزب الله لبنان برای کاروان نظامی صهیونیست‌ها در کفرشوبا

به گزارش جام جم آنلاین، مقاومت اسلامی حزب الله لبنان اعلام کرد که رزمندگانش ساعت ۲۳:۱۰ پنجشنبه شب در نزدیکی پایگاه «رویسات العلم» در بلندی‌های اشغالی کفرشوبا، یک کاروان مکانیزه ارتش رژیم صهیونیستی را در کمین ترکیبی گرفتار کردند.

مقاومت اسلامی در بیانیه کوتاهی که سحرگاه روز جمعه منتشر کرد، مسؤولیت این عملیات را بر عهده گرفت و توضیح داد که مجاهدانش کاروان نظامی صهیونیست‌ها را با موشک های هدایت شونده، توپخانه و سلاح‌های راکتی هدف قرار دادند.

در جزئیات بیشتر، مقاومت حزب الله تأکید کرد زمانی که کاروان ارتش اشغالگر به نقطه کمین رسید، با سلاح‌های هدایت شونده، توپخانه و راکت هدف قرار گرفت که طی آن دو خودرو نظامی منهدم شد و دشمن صهیونیستی برای خارج کردن تلفات خود مجبور به ایجاد ستون‌های دود شد.

منابع المیادین فاش کردند که یک کامیون نظامی متعلق به گردان 12 تیپ گولانی ارتش رژیم صهیونیستی در میان کاروان مکانیزه این رژیم بود که در نزدیکی پایگاه رویسات العلم در کمین مقاومت قرار گرفت.

منابع مذکور تاکید کردند که کامیون‌های نظامی رژیم صهیونیستی بر اثر اصابت مستقیم موشک هدایت‌شونده در مجاورت این پایگاه به طور کامل منهدم شدند. همچنین گلوله‌های شلیک شده توسط رزمندگان مقاومت به محل تجمع نظامیان اشغالگر در داخل پایگاه اصابت و تلفات و صدمات قطعی به آنها واردکرد.

خبرنگار المیادین در جنوب لبنان گزارش داد که در زمان وقوع این عملیات، پایگاه رویسات العلم رژیم صهیونیستی در بلندی‌های کفرشوبا هدف آتش مستقیم رزمندگان حزب الله قرار گرفت و بخش‌هایی از پایگاه برای مدتی در آتش سوخت.

رژیم صهیونیستی انتشار اخبار مربوط به این حمله ترکیبی و کمین مرگبار حزب الله را ممنوع کرد و اطراف شهرک کفرشوبا را هدف حمله توپخانه‌ای قرار داد.

سخنگوی ارتش اشغالگر هم از وقوع «یک حادثه امنیتی سخت» در مرزهای لبنان و تبادل آتش بین نیروهای حزب الله و نظامیان صهیونیست در مزارع اشغالی شبعا و اعزام بالگرد به منطقه درگیری خبر داد.

مقاومت اسلامی حزب الله لبنان اندکی پیش از این عملیات در بیانیه‌ دیگری اعلام کرده بود که مجاهدانش یک یگان متعلق به ارتش اشغالگر را در پایگاه نظامی المالکیه اشغالی هدف قرار دادند. نظامیان صهیونیست که تحت نظارت رزمندگان حزب الله قرار داشتند، هنگام ورود به پایگاه المالکیه هدف آتش مستقیم توپخانه حزب الله قرار گرفتند.

دیگر خبرها

  • جزئیات حمله موشکی حزب‌الله به سرزمین‌های اشغالی
  • حزب الله برای نخستین بار از موشک‌های «الماس» استفاده کرد+ فیلم
  • حمله ترکیبی حزب‌الله لبنان به مقرهای نظامی صهیونیستی
  • حمله ترکیبی حزب‌الله لبنان به مقر فرماندهی ارتش صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی
  • پاسخ حزب‌الله کوبنده خواهد بود/ با جنگ به جایی نخواهید رسید
  • دومینوی استعفاها در اسرائیل
  • دومینوی استعفاها در رژیم صهیونیستی/ نوبت به روسای شاباک و ستاد مشترک ارتش رسید
  • حمله راکتی حزب‌الله به مقر تیپ «حرمون» ارتش اسرائیل
  • هلاکت یک صهیونیست در حملات حزب الله لبنان
  • کمین ترکیبی حزب الله لبنان برای کاروان نظامی صهیونیست‌ها در کفرشوبا