Web Analytics Made Easy - Statcounter

۱۰۰معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار منطقه ۵ با اعلام این خبر گفت: «با توجه به وسعت تکه پنجم پایتخت و قرار داشتن بزرگراه‌ها و معابر اصلی زیادی در این محدوده از شهر تهران، رفع مشکلات ترافیکی و ایمن‌سازی خیابان‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. به همین دلیل در کمیته «ایمنی» با مشارکت نواحی، پلیس راهور و بزرگراه‌ها، عملیات شناسایی مشکلات محله‌ها به اجرا درآمد و ۱۰۰ نقطه برای ایمن‌سازی و مناسب‌سازی مشخص شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

» «مهدی نوروزی» افزود: «در این کمیته، هر دوره، اولویت‌ها بر اساس میزان تصادف‌ها، موارد جرحی و نیازهای محله‌ها مشخص شده است و امیدواریم تا ۴ ماه آینده مشکلات ترافیکی محله‌ها رفع شود.

همچنین هم‌زمان با این موضوع به درخواست اهالی در زمینه احداث پارکینگ، ایجاد مسیر دسترسی و دوچرخه‌سواری و... توجه می‌شود.» او از طرح‌های اجرا شده برای بهسازی معابر به بزرگراه شهید «فهمیده» اشاره کرد و افزود: «به درخواست پلیس راهور و با توجه به بروز حوادث و ترافیک در محدوده میدان «رحمانی»، در این مکان پهلوگاهی احداث شد. هم‌چنین عملیات رفع خطر از چاله‌های بزرگراه شهید فهمیده، مسیر شرق به غرب به اجرا درآمد.» نوروزی با تأکید بر اینکه هر هفته برای نظارت بر اقدامات ترافیکی، شهرداران نواحی از محله‌ها بازدیدهایی دارند، گفت: «در آخرین بازدید از ناحیه ۵، معضلات ترافیکی خیابان «شربیانی»، احداث مسیر دوچرخه در بلوار «حجازی» بوستان «الهام»، ایجاد دسترسی خیابان «وحید غربی» به «ارم»، ساماندهی محوطه‌ پایانه‌ اتوبوسرانی و تاکسیرانی «ارم سبز»، احداث پارکینگ‌های محلی و ایجاد دسترسی خیابان «سازمان برنامه جنوبی» به بزرگراه «شهید باکری» مورد توجه قرار گرفت.»

کد خبر 584862 برچسب‌ها پلیس راهور - شهر منطقه ۵ همشهری محله خودرو - تاکسی، اتوبوس و مینی‌بوس بزرگراه

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: پلیس راهور شهر منطقه ۵ همشهری محله بزرگراه محله ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۵۳۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ پروژه روشنایی معابر در منطقه شهرک جهاد زاهدان در حال اجرا است

سعید مهرآمیز اظهار داشت: یکی از پروژه ها در حال اخذ پیمانکار و شروع به کار است که طی این پروژه نیمی از کوچه های شهرک جهاد تحت پوشش قرار می‌گیرند.

 وی افزود: پروژه دیگر روشنایی معابر این منطقه در حال تامین اعتبار است که سایر بخش‌های باقیمانده را پوشش خواهد داد. 

مدیر امور برق ناحیه ۲ شهر زاهدان تصریح کرد: برداشت طرح، ۶ بلوار اصلی شهرک جهاد نیز که فاقد روشنایی معابر بودند صادر و به مرحله اجرا رسیده است که نیازمند انجام تعهد ۵۰ درصدی توسط سازمان شهرداری، جهت اجرا است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • رفع ۲۱۲ نقطه حادثه خیز در تهران
  • برگزاری میزخدمت و بررسی مشکلات بخش گل تپه با حضور نماینده مردم شهرستان‌های کبودراهنگ
  • احداث زیرگذر حصه شمالی در ۱۴۰۳
  • رفع آب‌گرفتگی معابر در ۱۰ نقطه شهرکرد
  • ۲ پروژه روشنایی معابر در منطقه شهرک جهاد زاهدان در حال اجرا است
  • بودجه عمرانی ۲۱۹ میلیارد تومانی منطقه ۶ قم در سال گذشته
  • بودجه عمرانی ۲۱۹ میلیارد تومانی منطقه شش قم در سال گذشته
  • اجرای طرح ایمن‌سازی مدارس حاشیه راه‌های مازندران
  • عملیات عمرانی بهسازی بزرگراه شهید باقری در منطقه ۸
  • افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه