Web Analytics Made Easy - Statcounter

گره استان‌هاـ مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی گفت: بیش از ۹۵ درصد فعالیت‌های ورزشی در فضای باز و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حال پیگیری و انجام است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  بیرجند ، حسن عزیزی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طبق مصوبه جدید ستاد کرونای خراسان جنوبی در حوزه ورزش، هرگونه فعالیت تجمع محور ورزشی منوط به دریافت مجوز از مبادی ذیربط است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی گفت: بیش از 95 درصد فعالیت‌های ورزشی در فضای باز، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی با انجام پویش‌های مختلف ورزشی در قالب لیگ تندرستی ایران و هر خانه یک باشگاه ورزشی در حال پیگیری و انجام است.

فعالیت‌های ورزشی اردستان تا اطلاع ثانوی تعطیل استسلطانی‌فر: پاداش قهرمانان سال 98 تا پایان امسال پرداخت می‌شود/ فعالیت‌های ورزشی تعطیلی ندارداز سرگیری فعالیت‌های ورزشی در شهرهای نارنجی گلستان/مسابقات بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود

عزیزی تصریح کرد: مجموعه ورزش و جوانان استان به واسطه فلسفه وجودی جامعه ورزش خراسان جنوبی و حفظ سلامت ورزشکاران به عنوان سفیران سلامت، بیشترین نقش، همکاری و پیشگامی را در ارتقای سلامت و تندرستی جامعه در راستای مهار، کنترل و کاهش شیوع بیماری کرونا با رعایت دستورالعمل های بهداشتی داشته و دارد.

وی عنوان کرد: براساس مصوبات ستاد مقابله با کرونای استان تمام مسابقات، همایش‌ها و تمرین‌های ورزشی تجمع محور، حداقل بیست روز قبل از برگزاری باید مراتب توسط ادارت ورزش و جوانان شهرستان‌ها، باشگاه‌های خصوصی و هیئت‌های ورزشی برای اخذ مجوزهای لازم به اداره کل ورزش و جوانان استان اعلام تا موضوع بررسی و برای اخذ مجوزهای لازم به ستاد کرونای استان منعکس شود.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی بیان کرد: این مصوبه در راستای پیشگیری و کنترل پیک چهارم کرونا در آستانه بهار طبیعت، از سوی ستاد کرونای استان اتخاذ شده است.

عزیزی افزود: در سایر بخش‌های ورزشی فعال اعم از دستگاه‌های اجرایی، موسسات عمومی دولتی و غیر دولتی نیز باید همین فرآیند از طریق اداره کل ورزش و جوانان استان به عنوان متولی ورزش انجام شود.

انتهای پیام/ 252/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فعالیت های ورزشی ورزش و جوانان خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۵۴۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۸ درصد متقاضیان در قم تسهیلات ازدواج دریافت کردند

روح الله مقدم ظهر روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: شاخص ترین موضوعی که از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان قم در سال گذشته پیگیری شد، حوزه ازدواج و خانواده بود.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم بیان کرد: یکی از مسائل مهم بحث تسهیلات زوجین بود که با پیگیری‌های انجام شده؛ تقریباً ۸۸ درصد متقاضیان که نزدیک به ۱۱ هزار نفر بودند، توانستند تسهیلات خود را از بانک‌ها دریافت کنند.

وی ابراز کرد: امیدواریم شاهد همکاری بیشتری از سوی بانک‌های خصوصی در پرداخت وام زوجین داشته باشیم و این امر در دستور کار امسال قرار دارد.

مقدم عنوان کرد: دستورالعمل هفته ازدواج به ادارات ورزش و جوانان ابلاغ شده و ستاد ساماندهی نیز بدین منظور در چند روز آینده برگزار خواهد شد.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم خاطرنشان کرد: برنامه هفته ازدواج در سال جاری بصورت متفاوت تری برگزار خواهد شد و از دستگاه‌ها تقاضا داریم تا در امر ازدواج که موضوع اصلی جامعه می‌باشد، پایکار بیایند و نقش خود را ایفا کند.

کد خبر 6092235 مهدی بخشی سورکی

دیگر خبرها

  • معلمان ورزش در خط مقدم پرورش قهرمانان ورزشی هستند
  • سرانه فضای‌ورزشی مهاباد ۳۵ سانتی‌مترمربع است
  • استقرار نمایندگی اداره ورزش و جوانان در شهر صدرا
  • وزیر ورزش به تغییر نام استقلال واکنش نشان داد
  • واکنش وزیر ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه های استقلال و پرسپولیس
  • کسب یک هزار و ۳۰۰ مدال کشوری و ۴۰ مدال برون مرزی توسط ورزشکاران قمی
  • اجرای طرح ملی ورزش با مردم در خراسان جنوبی
  • تکمیل ۳۳ طرح نیمه تمام ورزشی در ایلام
  • سالن ورزشی آلاشت بازسازی می شود
  • ۸۸ درصد متقاضیان در قم تسهیلات ازدواج دریافت کردند