Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت شیرآلات بهداشتی شودر از سال ۱۳۷۰ و با دو نفر پرسنل شروع به فعالیت کرد. شرکتی که امروزه کمتر کسی را می‌توانید پیدا کنید که نامش را نشنیده باشد. شودر در زمینه تولید و عرضه شیرآلات بهداشتی با هدف خلق محصولات باکیفیت و کسب رضایت مشتریان داخلی و خارجی، با تکیه و توجه به تمام جزئیات، مانند دوام، زیبایی، کیفیت و دانش مهندسیِ مطابق با فناوری‌های روز دنیا، اقدام به تولید محصولاتش می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نگاه دقیق و توجه به تمام جزئیات، درخشیدن نام شودر را بین دیگر رقبا به همراه داشته است.

اشتغال‌زایی و توجه به نیرو انسانی

شودر در ابتدای امسال یعنی سال ۹۹ بیش از ۳۰۰ نفر پرسنل تمام‌وقت در کارخانه خود داشته است که اکثرا نیروهای متخصص و نیمه متخصص در زمینه تولید شیرآلات بهداشتی هستند. به طور غیرمستقیم نیز بیشتر از ۵۰۰۰ نفر به واسطه تولید این محصولات در شودر مشغول به فعالیت‌هایی مثل فروش، نصب، تعمیرات و… هستند.

شودر همواره به مناسبت‌های مختلف برای کارکنان خود مراسم‌هایی برای تقدیر و تشکر از آنها برگزار می‌‌کند. این موضوع باعث شده احساس متقابل و بسیار گرمی بین کارکنان و برند شودر بوجود بیاید. همانطور که شودر به وجود چنین نیروهایی در مجموعه خود افتخار می‌کند کارکنان شودر نیز از حضور در خانواده‌ی بزرگ شودر خوشنود هستند و به آن افتخار می‌کنند. شما می‌توانید گزارش‌هایی از مراسم روز کارمند در شرکت شودر و گردهمایی کارکنان به مناسبت شب یلدا را در وبسایت شودر ببینید.

کیفیت محصولات و خدمات

امروزه شیرآلات شودر، با تکیه بر تجربیات ارزنده گذشته و نیز تولید کالای بادوام‌ترین، زیباترین، و در عین حال با حفظ تناسب در راستای تامین نیاز مشتریان گامی بلند و استوار برداشته است تا به پشتوانه طراحی آلمانی و تولید ایرانی سطح کیفیت صنعت شیرآلات بهداشتی ایران را ارتقا بخشد.

تنوع محصولات

مجموعه کامل شیرآلات بهداشتی و ساختمانی تحت برند شودر تولید می‌شوند. این محصولات عبارتند از شیرآلات توکار، شیرآلات روکار، شیرآلات الکترونیکی، انواع فلاش‌تانک‌های توکار و فلاش‌تانک‌های روکار، علم‌دوش‌ها، شیرآلات پیسوار، و انواع شلنگ‌های توالت.

سرعت رشد صنعت و فناوری در کنار مصرف بهینه آب بیش از پیش برجسته شده است شیرآلات شودر با در دست داشتن نبض بازار و آگاه بودن از نیاز مشتریان و با بکارگیری از فناوری‌های پیشرفته، طراحی بروز کیفیت بالای تولید و توجه به تمام جزئیات، خدمات پس از فروش، آموزش فنی و تامین حداکثری رضایت مشتریان توانسته در سطح بالایی با برندهای بین‌المللی رقابت و بعضا برابری کند.

دلایل برتری محصولات شودر به نسبت سایر رقبا، تنوع و زیبایی، کیفیت و کارآمدی قطعات مورد استفاده در محصولات، و نهایتا قیمت مناسب به نسبت کیفیت محصول می‌باشد.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

منبع: تابناک

کلیدواژه: اسلام قلعه قیام مردم تبریز غلامرضا شریعتی گادوین منشا لیله الرغائب شیرآلات بهداشتی شودر رپرتاژ آگهی اسلام قلعه قیام مردم تبریز غلامرضا شریعتی گادوین منشا لیله الرغائب شیرآلات بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۵۵۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرن بیست و یکم قرن گردشگری

صدای ایران/حميد سعادتی-بر اساس گزارش سازمان جهانی گردشگری، صنعت گردشگری در حال تبدیل شدن به بزرگترین و پرسودترین صنعت در سطح جهان است. در حال حاضر، 11٪ به تولید ناخالص داخلی (GDP)، 10٪ در اشتغال، 5٪ به صادرات، و 5٪به سرمایه گذاری جهانی کمک می کند.

رشد سریع صنعت گردشگری بسیاری از کارشناسان را بر آن داشته است تا قرن بیست و یکم را قرن گردشگری بدانند.

از منظر اقتصادی، گردشگری بین المللی درآمد قابل توجهی برای کشورها ایجاد می کند. توسعه گردشگری نقش مهمی در تشویق سرمایه گذاری زیرساختی، تامین درآمد دولت و ایجاد فرصت های شغلی مستقیم و غیرمستقیم در سراسر جهان ایفا می کند.

کشورهای پیشرفته و توسعه یافته اکنون اهمیت اقتصادی گردشگری را درک می کنند. آنها به دلیل هزینه های اولیه ای که گردشگران برای خدمات مصرفی انجام می دهند، آن را یک منبع مالی می دانند. در نهایت این امر به رشد و توسعه اقتصادی کمک می کند.

با این حال، برای کشورهای در حال توسعه، توسعه گردشگری می تواند چالش هایی مانند نرخ بالای بیکاری، محدودیت منابع ارزی و اتکای بیش از حد به یک بخش اقتصادی را نیز به همراه داشته باشد.

اهمیت گردشگری از نظر تولید و اشتغال همواره مورد تاکید بوده است. در سطح جهانی، گردشگری 70% صادرات و30%صادرات خدمات را به خود اختصاص داده است. علاوه بر این، 10٪ به تولید ناخالص داخلی جهان (GDP) کمک می کند.

توسعه گردشگری منجر به رشد اقتصادی و اشتغال در مناطق مقصد می شود. همانطور که گردشگران تقاضای نهایی خود را برای محصولات افزایش می دهند، هم بخش های مرتبط با گردشگری و هم بخش های غیر گردشگری تولید را گسترش می دهند. در نتیجه رشد اقتصادی رخ می دهد و تقاضا برای نیروی کار نیز افزایش می یابد. رشد اقتصادی ناشی از ایجاد اشتغال به کاهش فقر و بهبود توزیع درآمد در جوامع کمک می کند.

شایان ذکر است که از هر ده شغل در سراسر جهان، یک شغل مربوط به گردشگری است. توسعه گردشگری به طور قابل توجهی بر تنوع اقتصادی تأثیر می گذارد و به دستیابی به اهداف اقتصادی در کشورها کمک می کند.

به طور خلاصه، گردشگری یک صنعت بزرگ جهانی است که درآمد قابل توجهی را برای کشورها به ارمغان می آورد. به عنوان یک محرک اقتصادی حیاتی عمل می کند، تنوع در فعالیت های اقتصادی را تقویت می کند و بستر مناسبی را برای دستیابی به اهداف اقتصادی فراهم می کند.

دیگر خبرها

  • کشف و ضبط بیش از ۴ تن لبنیات سنتی غیربهداشتی در کرمانشاه
  • آموزش محور اصلی بازاریابی و تجاری‌سازی در صنایع دستی
  • حمایت از طرح‌های اشتغال‌زایی روستایی در همدان
  • اعطای ۱۲ هزار و ۴۸۱ وام و تسهیلات اشتغال‌زایی در آذربایجان‌غربی
  • قرن بیست و یکم قرن گردشگری
  • شیرآلات اهرمی استاندارد باید چه ویژگی‌های داشته باشند؟
  • هدایت نقدینگی به‌سمت صنایع پایین‌دست نفت، اشتغال‌زایی و سودآوری به‌ همراه دارد
  • مرغداری ۲۰ هزار قطعه‌ای در نمین به بهره برداری رسید
  • ایده برای طراحی سایت شرکتی
  • روز‌های خوب تولید در نیشکر هفت تپه