Web Analytics Made Easy - Statcounter

سجاد گنج‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص برگزاری مسابقات سوپر لیگ کاراته، اظهار داشت: از اینکه روی تاتامی هستم و مسابقه می‌دهم، حس خوبی دارم. اگر ورزش مسابقه نداشته باشد از این حالت رقابتی خارج می‌شود و اصلا قشنگ نیست. تمرینات‌مان بر این اساس است که مسابقه بدهیم. این برد و باخت‌هاست که ورزش را شیرین و دیدنی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوشحالم دوباره مسابقات کاراته در کشور شروع شد و با تیم کاراته دانشگاه آزاد اسلامی وارد شانزدهمین دوره مسابقات سوپر لیگ شدم.

وی افزود: مسابقات امسال سوپر لیگ کاراته به صورت متمرکز و فشرده برگزار شد. باید این شرایط ویژه را درک کنیم. در این دوره لیگ هم تیم‌های خوبی مثل پاس ناجا، آوای رزم، رعد پدافند و ... تیم‌های خوبی هستند.  تیم دانشگاه آزد اسلامی هم در مرحله رفت این پیکارها سه بازی را انجام داد و من هم در دور اول مبارزه کردم. 

ملی‌پوش کاراته کشورمان در خصوص شرایط تیم باشگاهی خود در مسابقات سوپر لیگ کاراته هم گفت: باشگاه دانشگاه آزاد اسلامی تیم خوبی را وارد مسابقات کرد و استاد صافی تیم خیلی خوبی را جمع کرده و یک سر و گردن بالاتر سایر تیمهاست. آمده‌ایم تا هفتمین جام سوپر لیگ کاراته باشگاههای کشور را بگیریم. 

گنج‌زاده با اشاره به اینکه ورود حامیان مالی به مسابقات لیگ باعث رقابت جذاب این پیکارها می‌شود، عنوان کرد: اسپانسرها اگر در مسابقات لیگ بیشتر حضور باشند و بازیکنان را با رقم‌های بهتر در تیم‌های خود جذب کنند بالطبع برترین‌ها در تمام تیم‌ها پخش می‌شوند.  

قهرمان بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا درباره تمرینات تیم ملی کاراته برای شرکت در مسابقات گزینشی المپیک توکیو، تاکید کرد: ششمین مرحله اردو را پشت سر گذاشتیم و تمرینات خیلی خوب دنبال می‌شود. امیدواریم به آمادگی خوبی برسیم و در مسابقات جهانی ترکیه عملکرد خوبی داشته باشیم.

کاراته‌کار تیم ملی کاراته در پاسخ به این سوال که اگر رقابتهای گزینشی بازی‌های المپیک توکیو باز هم کنسل شود، تاثیری در روحیه و انگیزه کاراته کاران خواهد داشت یا خیر، اذعان کرد: ما بازیکنان فقط باید تمرین داشته باشیم تا به بهترین شکل آماده حضور در مسابقات شویم که من هم اکنون به نحو احسن در حال انجام این مهم هستم. امیدوارم مسابقات جهانی برگزار شود و اگر این رقابتها هم برگزار نشود، شرایط ویژه‌ای است که در کل دنیا وجود دارد و برای تمام ورزشکاران اتفاق می‌افتد.

گنج‌زاده خاطرنشان کرد: امیدوارم به زودی ویروس کرونا از بین برود و باز هم بتوانیم با خیال راحت تر در کنار عزیزان مان باشیم.

انتهیا پیام/ش

منبع: فارس

کلیدواژه: کاراته سجاد گنج زاده ملی پوش کاراته سوپر لیگ کاراته گنج زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۵۵۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری گرگان در لبنان ناکام ماند

تیم شهرداری گرگان در نخستین دیدار دومین دوره سوپر لیگ غرب آسیا پنج‌شنبه ۶ اردیبهشت ماه دربیروت مقابل تیم الریاضی لبنان به میدان رفت که در پایان، تیم الریاضی لبنان موفق شد شهرداری گرگان را با نتیجه ۹۰ بر ۶۵ شکست دهد تا گام اول را محکم بردارد.

تیم شهرداری گرگان پیش از این دیدار، هر ۸ بازی خود در سوپر لیگ غرب آسیا را با پیروزی پشت سر گذاشته بود.

شاگردان مصطفی هاشمی هر چهار کوارتر این بازی را به ترتیب با نتایج ۲۳-۲۲، ۲۲-۱۰، ۲۶-۱۸ و ۲۴-۱۰ واگذار کردند.

فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به صورت دو از سه برگزار می‌شود و هر تیمی که دو بار حریف خود را شکست دهد، قهرمان سوپر لیگ غرب آسیا می‌شود. دومین دیدار تیم‌های شهرداری گرگان و الریاضی لبنان در فینال سوپر لیگ غرب آسیا روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه ساعت ۲۱:۱۵ در تهران و فینال سوم (در صورت نیاز) این رقابت‌ها روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه ساعت ۲۲:۱۵ در بیروت برگزار خواهد شد. 

دیگر خبرها

  • پرچم فلسطین بر گردن اولین رئیس جمهور آمریکا! | عکس
  • عکس/چفیه فلسطینی بر گردن جرج واشنگتن!
  • قهرمانی دختر سمنانی در مسابقات کاراته کشور
  • دختر کاراته کا قمی بر سکوی قهرمانی کشور قرار گرفت
  • شهرداری گرگان در لبنان ناکام ماند
  • رقابت ۲۳۰۰ دختر کاراته‌کا در همدان+فیلم
  • رنگرز: نباید برای مدال المپیک فشاری روی کشتی باشد/ کسب یک طلا نتیجه خوبی است
  • معرفی قهرمانان رده سنی جوانان مسابقات کاراته دختران کشور در همدان
  • مروری بر خبر‌های ورزشی ششم اردیبهشت استان قزوین 
  • معرفی قهرمانان مسابقات کاراته دختران کشور در همدان