Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک مقام جنبش انصارالله یمن به اظهارات سفیر انگلیس در خصوص ادامه فروش سلاح به عربستان واکنش نشان داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه خبری المسیره، «عبدالملک العجری» عضو دفتر سیاسی انصارالله یمن در واکنش به اظهارات «مایکل آرون» سفیر غیر مستقر انگلیس در یمن در خصوص ادامه فروش سلاح های این کشور به عربستان سعودی در صفحه توییتر خود نوشت، این اظهارات تایید می کند که شرکت های تسلیحاتی غرب موتور پنهان جنگ در منطقه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

وی خطاب به سفیر انگلیس افزود، توقف جنگ ها در منطقه تهدیدی برای خزانه های شماست.

سفیر انگلیس در اظهاراتی به شبکه الجزیره گفته بود که عربستان سعودی متحد کشورش است و در صورت لزوم سلاح به آن فروخته می شود.

وی همچنین گفت که تصمیم به توقف فروش سلاح به عربستان راه حل نامناسبی در یمن است.

این اظهارات به معنای اعتراف صریح و آشکار بر نقش اصلی انگلیس در کشتار غیر نظامیان یمنی است.

یمن| حیله‌های تل‌آویو و واشنگتن/ انصارالله در آستانه تسخیر آخرین اردوگاه‌ در مأربواکنش جنبش انصارالله یمن به اقدام دولت آمریکا

نزدیک به شش سال است که عربستان به گزارش نهاد‌های حقوق بشری، با بمب‌ها و جنگ افزار‌های غربی به ویژه انگلیسی در حال تخریب زیرساخت‌ها و کشتار مردم بی دفاع یمن است.

ناکامی عربستان در تسلط بر یمن با وجود پشتیبانی‌های گسترده سیاسی و تسلیحاتی آمریکا و انگلیس و نیز انتشار انبوه اسناد غیر قابل انکار نهاد‌های حقوق بشری درباره قحطی و گرسنگی و جنایات روی داده در یمن با سلاح‌های غربی، دولت جدید آمریکا را به عقب نشینی واداشت، اما دولت انگلیس که پس از آمریکا عمده‌ترین تامین کننده جنگ افزار برای عربستان است، همچنان بر فروش تسلیحات به عربستان اصرار دارد.

پیش از این وزارت خارجه دولت جدید آمریکا اعلام کرده بود که فروش سلاح به عربستان سعودی و امارات را متوقف می‌کند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فروش سلاح به عربستان سفیر انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۵۵۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش رونالدو به ششمین پیروزی متوالی النصر

کریستیانو رونالدو به ششمین پیروزی متوالی تیم فوتبال النصر ریاض در لیگ حرفه‌ای عربستان واکنش نشان داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دیدار دو تیم الخلیج و النصر در هفته بیست‌و‌نهم لیگ حرفه‌ای عربستان شب گذشته با برتری یک بر صفر النصر به پایان رسید.

پیروزی النصر در بازی خارج از خانه

کریستیانو رونالدو پس از ششمین پیروزی متوالی النصر در لیگ عربستان در صفحه اجتماعی خود نوشت: خوشحالیم که پیروز شدیم، بیایید با همین روحیه ادامه دهیم.

تنها گل این بازی در اواسط نیمه دوم توسط آیمریک لاپورت، مدافع اسپانیایی النصر روی پاس مارسلو بروزوویچ وارد دروازه الخلیج شد. النصر پس از این پیروزی با کسب 71 امتیاز در 29 بازی در رده دوم جدول لیگ حرفه‌ای عربستان پس از الهلال 80 امتیازی باقی ماند. رونالدو در این فصل 29 گل و 10 پاس گل در 26 بازی لیگ به ثمر رسانده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لحظه اصابت و سرنگونی جنگنده پیشرفته آمریکا توسط انصارالله یمن+ ویدئو/ اعلام سفر رئیس موساد به عربستان/ طرح بلندپروازانه ترکیه برای ساخت ناو هواپیمابر/  حمله عناصر «پ.ک.ک» به نیروهای ارتش ترکیه
  • واکنش رونالدو به ششمین پیروزی متوالی النصر
  • جزئیات عملیات پلیس علیه فروش سلاح و مهمات
  • اجرای طرح برخورد با فروش سلاح و مهمات در فضای مجازی
  • واکنش انصارالله یمن به خروج ناو هواپیمابر آمریکا از دریای سرخ
  • انگلیس سفیر روسیه را احضار کرد
  • تحولات اوکراین|واکنش مسکو به ارسال موشک‌های دوربرد به کی‌یف
  • واکنش انصارالله به سرکوب معترضان حامی غزه در آمریکا
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب ازسرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب از سرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله