Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران(ایسکانیوز)؛ فرزاد جهان‌بین معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در سفر به استان خراسان رضوی، از بخش‌های مختلف آموزشی، پژوهشی و اداری دانشگاه آزاد اسلامی مرکز فریمان بازدید و با کارکنان و اعضای هیأت علمی این مرکز دانشگاهی دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این نشست محمد علیشاهی رئیس مرکز فریمان به ارائه گزارشی از وضعیت دانشجویی، پژوهشی و اداری مرکز پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی با اعضای هیأت علمی، نماینده کارکنان و اساتید حق‌التدریس دانشگاه آزاد اسلامی مرکز فریمان دیدار و گفت و گو کرد و در جریان مطالبات و پیشنهادات آنها قرار گرفت.

در ادامه این نشست، برخی از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی مرکز فریمان نیز به بیان مشکلات و مطالبات خود پرداختند.

جهان بین در ادامه سفر به استان خراسان رضوی، در کارخانه قند شهر فریمان حضور یافت و با مسئولان این کارخانه دیدار و گفت‌وگو کرد. در این دیدار، مقرر شد زمینه‌های همکاری در طرح پویش صنعت (بورس دانشجو)، استفاده از ظرفیت دانشگاه آزاد اسلامی در موضوع تحقیق و توسعه، استفاده از ظرفیت اعضای هیأت علمی در بحث‌های مشاوره‌ای و افزایش راندمان فراهم شود و تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد اسلامی مرکز فریمان و کارخانه قند فریمان منعقد شود.

انتهای پیام/

اسماعیل والی کد خبر: 1089637 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی سفراستانی فرزاد جهان بین

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی سفراستانی فرزاد جهان بین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۵۶۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برگزیدگان نخستین جشنواره ملی کیش بهشت خانواده‌ها

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به برگزاری این جشنواره ملی در سه بخش فیلم ۱۰۰ثانیه‌ای، عکس و پوستر گفت: برگزیدگان در سه بخش ملی، کیش و آزاد؛ معرفی خواهند شد.

سیدعلیرضا فاطیمان‌پور با اشاره به استقبال هنرمندان از جشنواره کیش بهشت خانواده‌ها، گفت: حمایت از هنرمندان بومی و توسعه رویداد‌های ملی و بین‌المللی حوزه خانواده در از اهداف برگزاری این جشنواره بوده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش، گفت: سه موضوع خانواده و نشاط اجتماعی، حریم خانواده و احترام به قانون و خانواده و محیط زیست با هدف ارتقای فضای بومی، هویت دینی و ملی در نظر گرفته شد تا بتوانیم نقش موثری به عنوان الگویی مناسب در توسعه گردشگری منطقه داشته باشیم.

دیگر خبرها

  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • شکست حمله نظامی آمریکا در صحرای طبس تجلی حقانیت جمهوری اسلامی بود
  • سال گذشته اردوی راهیان نور با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از دانشجویان برگزار شد
  • چالش‌ تشکل‌ها عدم اطمینان مسئولان به قشر جوان است
  • معرفی برگزیدگان نخستین جشنواره ملی کیش بهشت خانواده‌ها
  • جریان دانشجویی بستر خوبی برای پای کار آمدن قشر خاکستری در فعالیت‌های فرهنگی است
  • مهم‌ترین چالش‌ و مشکلات تشکل‌ها عدم اطمینان مسئولان به قشر جوان است
  • معاونان و مدیران فرهنگی سفیران دانشگاه در معرفی دستاورد‌ها هستند
  • دیدار مدیران مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان+تصاویر
  • تشکیلات‌، شبکه‌ و جریان‌‍سازی ۳ اصل مهم در دانشگاه‌های آذربایجان غربی