Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سردار قاسم رضایی در پنجمین جلسه قرارگاه مرکزی تحول کوپ ها (کلانتری و پاسگاه ها)  به اهمیت تحول در کلانتری و پاسگاه ها اشاره کرد و افزود: این امر یکی از مهم ترین ماموریت ها و وظایف اولویت دار در ناجاست ضمن اینکه ایجاد تحول در کلانتری و پاسگاه ها دغدغه و مورد تاکید رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) است و از این رو بایستی مورد اهتمام ویژه قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار رضایی با بیان اینکه امید است برگزاری این جلسات در رفع مشکلات و ایجاد تحول در کلانتری و پاسگاه ها موثر باشد، تاکید کرد: موضوع مهم در امور کلانتری و پاسگاه ها این است که بایستی با یک برنامه ریزی اصولی پیش برود و در خصوص برخی از برنامه ها بازبینی صورت بگیرد تا به انتظارات و اهداف مدنظر برسیم.

وی همچنین گفت: بایستی به گونه ای عمل کنیم که تا در سال ۱۴۰۰ شاهد تحولات چشمگیری در کلانتری و پاسگاه ها باشیم؛ لازم است که در این امر مهم همه با قدرت پای کار باشند و هم پوشانی و هم افزایی صورت بگیرد.

جانشین فرمانده ناجا تصریح کرد: ماموران مشغول به خدمت در کلانتری و پاسگاه ها باید به وظایف خود به درستی اشراف داشته باشند؛ از سویی آموزش ها باید مستمر ادامه داشته باشد و مهارت ها نیز ارتقاء یابد؛ ماموران کلانتری و پاسگاه ها با مردم و معضلات اجتماعی و افراد آسیب دیده بیشتر در ارتباط هستند که لازم است روحیه و انگیزه ماموران نیز در این موضوع مورد اهتمام جدی قرار بگیرد.

سردار رضایی در ادامه تاکید کرد: موضوع خوشایندسازی محیط کلانتری و پاسگاه ها امری مهم و قابل توجه است اما هوشمندسازی و الکترونیکی کردن پرونده ها نیز باید پیگیری و اجرایی شود.

جانشین فرمانده ناجا در خاتمه بر موضوع هوشمندسازی کلانتری و پاسگاه ها، به کارگیری فناوری های نوین، افزایش اشراف اطلاعاتی ماموران تاکید کرد و گفت: باید از تجارب گذشته بهره ببریم و آن را برای محقق شدن اهداف فعلی مدنظر قرار دهیم.

برچسب‌ها پلیس پیشگیری ناجا فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران خط حادثه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پلیس پیشگیری ناجا فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران خط حادثه پلیس پیشگیری ناجا فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران خط حادثه اخبار کنکور کلانتری و پاسگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۵۷۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منتظر تغییرات چشمگیر در IOS۱۸ باشید!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مارک گرمن، افشاگر سرشناس، در جدیدترین نسخه‌ی خبرنامه‌ی Power On به برخی از تغییرات احتمالی iOS ۱۸ اشاره کرد.

براساس گزارش زومیت، گرمن می‌گوید iOS ۱۸ افزون‌بر ویژگی‌های هوش مصنوعی، با به‌روزرسانی‌ بزرگی برای اکثر اپلیکیشن‌های اصلی گوشی آیفون از جمله Photos و Mail و Notes و Fitness همراه خواهد بود. اپلیکیشن ماشین حساب با ویژگی‌های جدید آپدیت خواهد شد و برای اولین بار در آیپد در دسترس قرار می‌گیرد.

iOS ۱۸ به عنوان یکی از بزرگ‌ترین به‌روزرسانی‌های سیستم‌عامل آیفون تاکنون توصیف شده است و احتمالا باید انتظار ویژگی‌های جدیدی را در سراسر سیستم‌عامل داشته باشیم.

گرمن ضمن تایید گزارش‌های قبلی، می‌گوید که صفحه‌ی اصلی آیفون دارای قابلیت‌های جدیدی خواهد بود. کاربران برای اولین بار می‌توانند آزادانه آیکون‌ها در هر کجای صفحه که دوست دارند جابه‌جا کنند.

گرمن معتقد است که تغییرات طراحی iOS ۱۸ باعث می‌شود طراحی اپلیکیشن‌ها «ماژولارتر» و به‌روزرسانی و سفارشی‌سازی آن‌ها آسان‌تر شود.

ظاهرا اپل به‌دنبال همگون‌کردن المان‌های رابط کاربری در اپلیکیشن‌های مختلف خود است و این کار باعث می‌شود که تیم‌های مهندسی اپل بتوانند اپلیکیشن‌ها را در گذر زمان راحت‌تر به‌روزرسانی کنند، خصوصا با در نظر گرفتن این‌که هر اپلیکیشن روی چندین دستگاه نظیر آیفون و آیپد منتشر می‌شود.

اتظار می‌رود اپل در WWDC ۲۰۲۴ در تاریخ ۱۰ ژوئن (۲۱ خرداد) از iOS ۱۸ و قابلیت‌های هوش مصنوعی جدید رونمایی کند.

۲۲۷۲۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900688

دیگر خبرها

  • رنگ خون چشمگیر است
  • منتظر تغییرات چشمگیر در IOS۱۸ باشید!
  • تشکیل ۸ کمیته روانشناسی برای نیروهای وظیفه
  • تشکیل ۸ کمیته روانشناسی برای نیرو‌های وظیفه
  • تحول در هوش مصنوعی در کشور با ایجاد اپراتور اختصاصی
  • تحول در بودجه تولید با شاخص‌های کیفی
  • کاهش چشمگیر قیمت سکه و طلا در یک هفته اخیر
  • کاهش چشمگیر بهای سکه و طلا در یک هفته اخیر
  • دستگیری ۵ متهم حفاری غیرمجازو کشف ۲ دستگاه گنج‌یاب در نیشابور
  • سارق سیم و کابل برق در سمنان دستگیر شد