Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- بنیاد مسکن در یک سال اخیر ۱۶ طرح هادی روستایی را با اعتباری بالغ‌ بر ۳۸ میلیارد تومان در شهرستان تازه تاسیس دشتیاری اجرا کرده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دشتیاری ، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بعد از سیل دی‌ماه 98 توجه ویژه‌ای برای بازسازی مناطق سیل‌زده داشته است و در کنار آن نیز طرح‌های هادی روستایی را سرعت بخشیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار دشتیاری می‌گوید: 16 طرح هادی روستایی در شهرستان دشتیاری با هزینه‌ای بالغ بر 38 میلیارد و 167 میلیون تومان از محل منابع ملی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی صورت گرفته است.

محروم‌ترین شهرستان سیستان و بلوچستان در مسیر توسعه/ 55 پروژه در دشتیاری بهره‌برداری می‌شود‌ پاسکاری مسئولان و بلاتکلیفی روشنایی جاده اصلی "نوبندیان"/ چرا مشکل مردم دشتیاری برطرف نمی‌شود؟ فاصله فاحش شاخص‌‌های آموزشی در جنوب بلوچستان/ دشتیاری 6 هزار کلاس درس جدید می‌خواهد

وی افزود: روستاهای نوبندیان، عارف آباد، حاجی نورمحمدبازار، دلگان شیخ چراغ، دوست محمد بازار، مزنپاد، سند حمزه، سند بهرام، سیتار محمود، سندمراد، سندمیرثوبان، لکوکچ، کلانی‌پایین، کلانی‌ بیجار، کلانی بردیک و کلانی از جمله روستاهایی هستند که در آن‌ها طرح هادی روستایی اجرا شده است.

عفتی گفت: زیرسازی و آسفالت معابر، جدول‌گذاری، احداث جوی و آب‌راه‌ها و ابنیه فنی و ایجاد بوستان‌های روستایی از جمله طرح‌های اجرا شده در روستاها است.

وی با بیان اینکه هدف از اجرای طرح‌های هادی روستایی ارتقا سطح کیفیت زندگی در روستاها و تامین زیرساخت‌های اساسی توسعه روستایی است؛ ‌گفت: خواستار مشارکت بیشتر جوامع محلی در ایجاد زیرساخت‌ها و حفظ نگهداری از تاسیسات روستایی هستیم و در سال آینده و با توجه به اهمیت توسعه روستایی در ایجاد اشتغال پایدار و ماندگاری جمعیت در روستاها، تامین زیرساخت‌های توسعه روستایی از جمله ایجاد کارگاه‌های تولیدی و صنعتی در روستاها باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

فرماندار دشتیاری با تشکر ویژه از خدمات شایسته بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در محروم‌ترین شهرستان کشور خواستار ادامه فعالیت‌های این نهاد انقلاب اسلامی که هدف اصلی آن براساس منویات امام راحل و مقام معظم رهبری رفع محرومیت‌زدایی است، شد.

انتهای پیام/395/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس طرح هادی روستایی انقلاب اسلامی بنیاد مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۵۷۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران از طرح های اقتصادی ایثارگران در سیستان

  روابط عمومی بنیادشهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان،  مجتبی میرحسینی در سفره یک روزه خود به سیستان با حضور در کارخانه سنگ نرم بر جنوب شرق کشور، تصفیه آب دیجیتال، مجتمع تجاری راه ابریشم و خوراک دام از این مراکز اقتصادی که متعلق به ایثارگران استان سیستان و بلوچستان می باشد بازدید و مشکلات آنها را از نزدیک بررسی کرد. 

 بازدید از مسقف کردن گلزار شهدای شهرستان زابل، زیباسازی بقعه شهید آیت الله سید محمد تقی حسینی طباطبایی از دیگر برنامه های این سفر بود.

 در پایان با حضور در منزل شهید مدافع امنیت محمد امین آب درشکر که در ناآرامی های مهرماه ۱۴۰۱ زاهدان به شهادت رسیده بودباخانواده این شهید معظم دیدار و گفتگو کردند .
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تقدیر از بانک مسکن برای پرداخت تسهیلات ساخت
  • لزوم استفاده از ظرفیت بنیاد مسکن در اجرای طرح‌های مسکن روستایی
  • ۱۸۸ طرح هادی روستایی در استان بوشهر در حال اجرا است
  • زندگی پس از سیل در شهرستان دشتیاری - سیستان و بلوچستان + عکس
  • زندگی پس از سیل در دشتیاری سیستان و بلوچستان
  • توسعه عمرانی در روستاهای بخش ریگ تسریع می‌شود
  • ساخت۱۸۰ کیلومتر راه روستایی در سیستان وبلوچستان
  • سیل در منطقه دشتیاری سیستان و بلوچستان
  • بازدید مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران از طرح های اقتصادی ایثارگران در سیستان
  • قطعه پنج باند دوم مسیر خاش به زاهدان در حال اجرا است