Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@20:28:38 GMT

سارق لوازم خودرو حین سرقت دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۵۷۴۲۳

سارق لوازم خودرو حین سرقت دستگیر شد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سردار عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی البرزگفت: در پی افزایش سرقت لوازم خودرو در منطقه حصارک شهرستان کرج و تاثیر آن بر کاهش احساس امنیت در بین شهروندان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۶ حصارک قرار گرفت.

فرمانده انتظامی البرز افزود: در تحقیقات اولیه مشخص شد که سارق ابتدا خودرو‌های فاقد دزدگیر پارک شده در مناطق خلوت را شناسایی کرده و به صورت انفرادی در نیمه‌های شب اقدام به سرقت لوازم آن می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار  محمدیان گفت: در ادامه با بررسی جغرافیای سرقت، انجام اقدامات پلیسی و گشت زنی هدفمند در مناطق وقوع سرقت ها، در نهایت ماموران حین گشت زنی در یکی از نقاط خلوت، سارق را در حین سرقت لوازم یک خودرو مشاهده و بلافاصله در یک عملیات غافلگیرانه موفق به دستگیری او شدند.

او افزود: در تحقیقات تکمیلی، متهم به ۵۰ فقره سرقت از لوازم خودرو در سطح شهرستان کرج اعتراف و عنوان کرد که اموال مسروقه را به یک ضایعاتی در منطقه حصارک به فروش رسانده است.

سردار محمدیان با اشاره به دستگیری مالخر اموال مسروقه گفت: در بازرسی از ضایعات این مالخر، تعداد زیادی لوازم خودرو سرقتی از جمله: ضبط و باند، جعبه ابزار، آمپیلی و مقدار زیادی کابل برق کشف شد.

او با بیان این که متهمان برای انجام تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی استان منتقل شدند، افزود: از شهروندان درخواست داریم از پارک کردن خودرو در نقاط خلوت و مستعد برای سرقت خودداری کرده و حتما از قفل پدال و فرمان استفاده کنند.

انتهای پیام/ر .ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دستگیری سارق سارقان خودرو لوازم خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۵۷۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل ضرب و شتم در اتوبوس

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سردار عباسعلی محمدیان رئیس پلیس پایتخت امروز در بازسازی صحنه جرم در جمع خبرنگاران گفت: از شهروندی که فیلم ضرب و شتم مردم در اتوبوس را تهیه کرد تشکر می‌کنم؛ چراکه موجب دستگیری این متهم شد و ما پنج تا ۶ روز بعد از این حادثه هویت متهم را شناسایی کردیم.

وی گفت: این متهم به یکی از استان‌های غربی کشور متواری شد و به یکی از روستاها رفته بود اما همکاران با اشراف اطلاعاتی وی را که به هنگام دستگیری با مأموران درگیر شده بود، دستگیر کردند.

سردار محمدیان تاکید کرد: به این گونه افراد هشدار می‌دهیم که پلیس توان و تجهیزات لازم را دارد و از این صحنه‌ها به سادگی نمی‌گذرد و با هماهنگی دستگاه قضائی مجازات سنگینی برای این افراد در نظر گرفته شده است.

وی گفت: شخص دادستان تهران هم پیگیر قضیه بود تا زودتر دادگاه این فرد اجرا شود.

سردار محمدیان گفت: این فرد سابقه دار است و همدست دارد اما در آن فیلم تنها بوده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سرقت ۳۰۰ میلیارد ریال طلا در البرز/ سارقان دستگیر شدند
  • سارق ۲۰ میلیاردی منازل در اصفهان دستگیر شد
  • کشف ۸ فقره سرقت در دیر/ سارق دستگیر شد
  • دستگیری عامل ضرب و شتم در اتوبوس
  • شکار سوژه‌های سرقت مقابل مدارس
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی
  • ۲۵ سارق دستگیر شدند
  • دستگیری ۳ سارق با ۷ فقره سرقت در یزد
  • ۳ سارق در جزیره خارگ دستگیر شدند
  • سارق سیم و کابل برق در سمنان دستگیر شد