Web Analytics Made Easy - Statcounter

عابدی از توزیع۲۰۰ بسته معیشتی در بین خانواده های نیازمند زندانیان غیر عمد بهشهر خبر داد و گفت: این بسته ها با هدف دستگیری از نیازمندان و کمک های مومنانه اجرایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران از بهشهر «ابوطالب عابدی» در حاشیه  مراسم توزیع 200 بسته معیشتی در بین خانواده های نیازمند زندانیان غیر عمد در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: رئیس اداره زندان بهشهر افزود: تلاش برای دستگیری از نیازمندان و خانواده های زندانی غیرعمد از برنامه های مهمی است که در دستور کار است و در مناسبت های مختلف اجرایی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس اداره زندان بهشهر افزود: قانون برای مجرمان مجازاتی را تعیین کرده است و در کنار آن ارفاقات قانونی برای اصلاح و تربیت وجود دارد تا به زندگی سالم برسند و در همین راستا باید زیرساخت مناسب برای زندانیان فراهم شود.

 

عابدی گفت: اگر زیرساخت های مناسب فراهم شود به اهداف مهم خواهیم رسید و لذا باید زیرساخت متناسب با جمعیت زندانیان از نظر فیزیکی و محل اسکان در دستور کار باشد.

 

وی یادآور شد: حضور خیران و افراد دارای بضاعت مالی برای کمک به زندانیان و تلاش برای رفع مشکلات آنان بسیار موثر است و امیدواریم در این راستا از کمک های بیشتر خیران بهره مند شویم.

پایان پیام/175

منبع: شبستان

کلیدواژه: کمک مومنانه زندانیان غیر عمد زندان بهشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۵۸۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات گردشگران گم‌شده در جنگل‌های خلیل‌شهر بهشهر

مدیرعامل هلال احمر مازندران گفت: گردشگرانی که روز گذشته در جنگل‌های خلیل‌شهر بهشهر گم شده بودند، به همت گروه امدادی هلال احمر پیدا شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی هلال‌احمر مازندران؛ غلامعلی فخاری از پیدا شدن افراد گمشده در جنگل‌های خلیل‌شهر خبر داد.

مدیرعامل هلال‌احمر مازندران در تشریح این خبر گفت: ماجرای گم شدن چند گردشگر در جنگل‌های خلیل‌شهر در روز پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات مازندران اعلام شد.

وی افزود: پس از دریافت این گزارش تیم امدادی از پایگاه پاسند شعبه بهشهر به محل مورد نظر اعزام و پس از یک ساعت جست و جو، موفق به پیدا کردن گردشگران شد و پس از هماهنگی لازم آنها را به محل امن انتقال داد.

نوجوان ناپدید شده در جنگل‌های رامسر هم پیدا شد

مدیرعامل هلال‌احمر مازندران از پیدا شدن کوهنورد نوجوانان در منطقه قله بند رامسر نیز خبر داد و گفت: خبر گم‌شدن نوجوان مفقود شده نیز در روز پنجشنبه 6 اردیبهشت 1402 به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات مازندران اعلام شد.

 فخاری افزود: پس از دریافت این خبر تیم امدادی به منطقه اعزام شد و پس از دو ساعت جست‌وجو، نوجوان را پیدا کرد و به محل امن انتقال داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دانش‌آموزان ۳ زندانی جرایم غیر عمد را آزاد کردند
  • دانش‌آموزان زمینه ساز آزادی زندانیان جرایم غیر عمد شدند
  • زیرساخت های بردسکن نیازمند رسیدگی فوری از سوی مسوولان استان است
  • تقویت آموزش‌های مهارتی نیازمند توسعه زیرساخت ها است
  • حمله گسترده روسیه به زیرساخت های انرژی اوکراین در سه منطقه
  • رفع مشکلات زیرساخت‌های مشهد نیازمند نگاه ملی و حمایت دولت است
  • اعضای نوجوان لردگانی به بیماران نیازمند عضو زندگی بخشید
  • ۲۷۴ زندانی ندامتگاه قزلحصار با پابند الکترونیکی خارج از زندان هستند
  • تدبیر مدیران شهری در تحول زیرساخت‌های بوستان کوهستانی دراک
  • نجات گردشگران گم‌شده در جنگل‌های خلیل‌شهر بهشهر