Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-30@21:48:37 GMT

گل‌گهر با ترکیبی استقلالی روبروی پرسپولیس!

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۶۰۳۹۰

گل‌گهر با ترکیبی استقلالی روبروی پرسپولیس!

امیر قلعه نویی با حضور استقلالی‌ها تیمش را برای جدال برابر پرسپولیس آماده می‌کند.

به گزارش برنا؛ پرسپولیس در حالی برای بازی برابر گل‌گهر به سیرجان رفته که حریف سرخ‌ها، استقلالی‌های زیادی را در ترکیب خود می‌بیند.

گادوین منشا، آرمین سهرابیان، میلاد زکی‌پور، مرتضی تبریزی، بهنام برزای، امیرحسین کارگر و محسن کریمی 7 بازیکن حال حاضر گل‌گهر هستند که با سابقه حضور در استقلال، تحت هدایت امیر قلعه‌نویی در لیگ بیستم در گل‌گهر حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که از جمع این نفرات غیبت محسن کریمی به دلیل مصدومیت قطعی است، منشا هم به دلیل محرومیت نمی‌تواند به مدان برود و کارگر هم شانس زیادی برای حضور در میدان ندارد اما 4 بازیکن استقلالی این شانس را دارند تا برابر پرسپولیس به میدان بروند.

نوید عاشوری هم بازیکن دیگر گل‌گهر است که با پیراهن استقلال خوزستان سابقه قهرمانی در لیگ برتر و رویارویی با پرسپولیس را دارد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پرسپولیس استقلالی گل گهر سیرجان لیگ بیستم گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۶۰۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو استقلالیِ تیر در انتظار استقلال! (عکس)

به گزارش “ورزش سه”، تیم تراکتور در حالی آماده دیدار با استقلال می‌شود که اسکواد این تیم را عمدتا بازیکنانی با سابقه حضور در پرسپولیس و استقلال تشکیل می‌دهند.

در این بین ارسلان مطهری و امیرحسین حسین‌زاده دو استقلالی شاخص تراکتور هستند که در بازی ذوب‌آهن روی نیمکت حضور داشتند و حالا در این هفته تمام تلاش خود را خواهند کرد تا به ترکیب اصلی برسند.

مطهری که نیم فصل اول فرصت زیادی در استقلال به دست نیاورد، امیدوار به درخشش برابر تیم سابقش خواهد بود تا بتواند توانایی خود را به جواد نکونام ثابت کند.

دیگر خبرها

  • اوسمار: حضور هواداران در بازی با سپاهان به ما کمک می‌کند
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداد ۲ ساله دارد/استقلالِ خلیح فارس پولدار شده است!
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداد ۲ ساله دارد/اولین چک فخرالدینی پاس شده است
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداداد ۲ ساله دارد/اولین چک فخرالدینی پاس شده است
  • بازیکن محبوب اوسمار به بازی بزرگ رسید
  • مورد عیسی آل‌کثیر؛ جذاب‌تر از پرسپولیس - سپاهان
  • دو جوان استقلالی همچنان سرشار از انگیزه (عکس)
  • الکلاسیکوی برگشت ایران بدون 5 بازیکن مشترک
  • اگر رضاییان برگردد، بعد از عالیشاه کاپیتان دوم پرسپولیس می‌شود
  • دو استقلالیِ تیر در انتظار استقلال! (عکس)