Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارلینگ هالند و کیلیان ام باپه، هر دو می خواهند برای رئال مادرید بازی کنند.

در مادرید، مدیران باشگاه در حال حاضر استراتژی های مختلفی را برای جذب همزمان هر دو ستاره جوان در تابستان پیش رو بررسی می کنند اما در این میان اولویت با ارلینگ هالند، مهاجم 20 ساله و نروژی دورتموند است.

به گزارش طرفداری و به نقل از جوزپ پدررول، رئال مادرید کیلیان ام باپه را به عنوان جانشین کریستیانو رونالدو می بیند و ارلینگ هالند را هم به عنوان جانشین کریم بنزما در نظر گرفته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هنوز مشخص نیست که این تیم توانایی خرید هر دو ستاره را در تابستان پیش رو داشته باشد یا نه، چرا که به وضعیت اقتصادی تیم در پایان فصل بستگی خواهد داشت.

یکی از برنامه های رئال مادرید برای تأمین هزینه های خرید این دو بازیکن، فروش بازیکنانی مثل گرت بیل، مارسلو و ایسکو است و حتی گفته می شود که رئال مادرید با جدایی آنها به صورت رایگان هم مشکلی ندارد، چرا که می خواهد از شر دستمزد بالای این بازیکنان خلاص شود.

طبق ادعای رسانه های نزدیک به باشگاه رئال مادرید، ظاهراً انقلاب دیگری در ترکیب رئال مادرید در راه خواهد بود و مدیران باشگاه در این خصوص اتفاق نظر دارند و از این رو قطعاً یکی از میان ارلینگ هالند و کیلیان ام باپه جذب خواهند شد.

اخبار داغ 

ماکان بند: چرا با کل کل اعصاب یکدیگر را خرد کنیم؟ از رقابت لذت ببریم علی عبدالمالکی: دنیا ارزش آن را ندارد که بخاطر تیمتان به خانواده کسی توهین کنید سهیل سنگرزاده کیست؟! / کلاهبرداری جون دل از زن ایرانی در استرالیا! + جزییات ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت ارلینگ هالند مقابل ام باپه؛ شاهد یک دو قطبی دیگر در دنیای فوتبال خواهیم بود؟ / کاریکاتور خوان لاپورتا: اگر یک بار توانسیم کامبک بزنیم، باز هم می توانیم حتی اگر این دفعه سخت تر باشد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ارلینگ هالند رئال مادرید ام باپه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۶۴۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل های برتر رئال مادرید در بازی های خارج از خانه مقابل رئال سوسیداد / فیلم

صفحه رسمی رئال مادرید ویدیویی از گل های برتر این باشگاه در تقابل های خارج از خانه با رئال سوسیداد را منتشر کرده است.

دانلود (7.2MB)

دیگر خبرها

  • گل آردا گولر به رئال سوسیداد (رئال سوسیداد 0-1 رئال مادرید)
  • هالند هیولا است، منتظر لروی سانه هستم!‏
  • رئال سوسیداد - رئال مادرید؛ ترکیب رسمی
  • انتقال آلفونسو دیویس به رئال مادرید منتفی خواهد شد؟
  • گل های برتر رئال مادرید در بازی های خارج از خانه مقابل رئال سوسیداد / فیلم
  • طرح لو رفته از پیراهن سوم رئال مادرید در فصل 25-2024 / عکس
  • رییس لالیگا: به عنوان طرفدار رئال مادرید، از انتقال کیلیان ام باپه بسیار خوشحالم
  • میلان علاقه مند به جذب دنی سبایوس
  • ام باپه شماره 9 جدید رئال مادرید
  • تردید در مادرید: عربستان مشتری ستاره رئال