Web Analytics Made Easy - Statcounter

دستیار محمود فکری می گوید تمرین کردن روی چمن مصنوعی کمپ تیم های ملی دلیل فنی داشت

وقتی استقلال امروز به جای زمین راه آهن در شهرک اکباتان بی سر و صدا در کمپ تیم های ملی تمرین کرد، خیلی ها مدعی شدند این کار از ترس روبرو شدن با هواداران بوده و مربیان استقلال که طی چند روز گذشته با هجوم هواداران شاکی به محل جدید تمرین تیم مواجه بودند، این بار از هواداران فرار کردند اما دستیار محمود فکری به طرفداری گفت بازی با مس رفسنجان در زمین رفسنجان که چمن مصنوعی است آنها را به کمپ تیم ملی کشاند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 به گزارش طرفداری، استقلال که بعد از تحویل دادن زمین نفت تهرانسر، با توجه به وضعیت افتضاح زمین چمن مجموعه انقلاب، برای تمرین به مجموعه ورزشی راه آهن در شهرک اکباتان رفته بود، امروز تمرین خود را در زمین کمپ تیم های ملی انجام داد و عده ای مدعی شدند این تمرین مخفیانه و تغییر ناگهانی محل تمرین برای روبرو نشدن با هواداران معترض بوده چرا که طی روزهای گذشته طرفداران استقلال مقابل زمین تمرین این تیم تجمع می کردند و خواهان برکناری کادرفنی فعلی می شدند اما مربی استقلال در گفتگو با طرفداری مدعی شد تمرین روی چمن مصنوعی دلیل فنی دارد.

 این مربی مدعی شد؛

 چرا باید فرار کنیم؟ از چه چیزی باید فرار کنیم. مگر وقتی هواداران مقابل محل تمرین آمدند، سرمربی و سرپرست و کاپیتان تیم در سه روز متوالی با آنها صحبت نکردند؟ هواداران شاکی هستند و حق هم دارند. به هرحال ما صدر جدول را از دست دادیم و طبیعی است که آنها ناراحت باشند ولی به امید خدا با چند نتیجه خوب جبران می کنیم. امروز یکی از همکاران شما به من گفت از ترس تماشاچی فرار کردید و به چمن مصنوعی رفتید که احتمال آسیب دیدگی را بالا می برد اما به ایشان هم گفتم که اصلا چنین چیزی نیست. ما با مس رفسنجان بازی داریم و باید روی چمن مصنوعی بازی کنیم و طبیعی است باید چند جلسه از تمرین های ما، به خصوص آن جلسه هایی که باید کار تاکتیکی مرور شود، روی چمن مصنوعی باشد.

 استقلال قرار بود پنجم اسفند ماه در ورزشگاه رفسنجان که چمن مصنوعی است به مصاف مس برود که این بازی با تصمیم جدید سازمان لیگ به یازدهم اسفند موکول شده است.

اخبار داغ 

افشای نام پنج بازیکن استقلال که تهدید به فسخ قرارداد کردند لطف بزرگ پرسپولیس به محمود فکری! زهرا اسماعیلی چگونه در زندان کرج اعدام شد؟ / عکس و جزییات ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت ارلینگ هالند مقابل ام باپه؛ شاهد یک دو قطبی دیگر در دنیای فوتبال خواهیم بود؟ / کاریکاتور خوان لاپورتا: اگر یک بار توانسیم کامبک بزنیم، باز هم می توانیم حتی اگر این دفعه سخت تر باشد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: روی چمن مصنوعی کمپ تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۶۶۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری تمرین امروز استقلال با حضور یک میهمان خاص

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا و به نقل از رسانه باشگاه استقلال، تمرین امروز آبی پوشان یک میهمان ویژه داشت. رسول مولایی، هوادار اصفهانی استقلال که بعد از دیدار با شمس آذر تصویر او در ورزشگاه آزادی به شکلی گسترده پخش شد، امروز به دعوت جواد نکونام سرمربی تیم، همراه با دخترش در کمپ زنده یاد ناصر حجازی حاضر شد و علاوه بر تماشای تمرین استقلال، دقایقی با جواد نکونام و اعضای تیم صحبت کرد.

سرمربی استقلال به نشانه قدردانی و تشکر از این هوادار، پیراهنی را به یادگار به او هدیه داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کاپیتان استقلال فراموشی را تمرین می‌کند (عکس)
  • معاون بارسا: به غیر از ژاوی به مربی دیگری فکر نکردیم
  • حضور محمود فکری در محل تمرین استقلال و دیدار با نکونام
  • علت حذف بیانیه استقلال: فرار از جریمه میلیاردی!
  • مربی اسبق استقلال عزادار شد
  • خاص‌ترین هوادار ایران در تمرین استقلال (عکس)
  • شوق و هیجان 15 هزارنفری برای فرار از افسردگی
  • برگزاری تمرین امروز استقلال با حضور یک میهمان خاص
  • تیر و کمان در زمین‌های تنیس شیرودی! / فدراسیون تماشاگر حراج کورت‌های تنیس
  • بزرگی مقابل پرسپولیس: همه کاره در شب تاریخی(عکس)