Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،   رئیس هیات اسکیت خراسان شمالی گفت : پرستش روشندل، در رده سنی متولدین۸۴ موفق به کسب دو مقام اول در ماده ۱۰۰ متر و ۱ lap شد و پارسا رحمانی نیز در رده سنی متولدین ۸۵ موفق به کسب مقام اول در ماده ۱۰۰ متر و مقام دوم در ماده ۱ lap شد.

مجید صابری راد افزود: نارنین عبدی نیز در رده سنی متولدین ۸۴ موفق به کسب مقام سوم در ماده ۱ lap شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید 

تکمیل پروژه‌های ورزشی استان مطالبه بحق مردم‌ است

او گفت : همچنین ویانا اعظمی در ماده ۱۰۰ متر موفق به کسب مقام دوم و ونوس خدابنده‌لو در ماده ۱ lap مقام سوم را از آن خود کرد.

صابری راد افزود : مسابقات اسکیت دستجات آزاد قهرمانی کشور در دو ماده ۱۰۰ متر و ۱ lap (۴۰۰ متر) در دو رده سنی نونهالان و نوجوانان به میزبانی آکادمی اسکیت مجموع آزادی تهران برگزار شد.

صابری راد با اشاره به اینکه اسکیت بازان نوجوان خراسان شمالی همیشه عناوین نخست بخش سرعت مسابقات کشوری را از آن خود کرده اند، تصریح کرد: در سه سال اخیر با سرمایه گذاری و پرورش استعداد در رده‌های سنی پایه، این هیات در رده بندی فدارسیون به رده یازدهم صعود کرده است.

او افزود: تاکنون ۹ نفر از ورزشکاران اسکیت استان به اردوی تیم ملی دعوت شده اند و بانوان استان در رده سنی پایه همیشه در بخش سرعت اسکیت صاحب عنوان شده اند.

خراسان شمالی ۲۹ هزار ورزشکار سازمان یافته دارد که در قالب ۴۹ هیات ورزشی فعال هستند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/ه 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ورزش و جوانان خراسان شمالی خراسان شمالی ماده ۱۰۰ متر موفق به کسب رده سنی ماده ۱

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۶۸۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عبدلی سومین بار حدنصاب ملی شنا را در مسابقات آلمان جابجا کرد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، سامیار عبدلی که در روز‌های گذشته دوبار در مسابقات مسافت بلند شنا قهرمانی کشور آلمان موفق به جابجابی حدنصاب ملی ۱۰۰ متر آزاد کشورمان شده بود امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت بار دیگر رکورد شکنی کرد.   عبدلی در ماده ۵۰ متر آزاد این مسابقات با ثبت زمان ۰۰:۲۲.۷۴ حدنصاب ملی این ماده را که پیش از این به نام خود ثبت شده بود؛ بهبود بخشید.   سامیار عبدلی پیش از این در مسابقات شنا بازی‌های آسیایی در مهر ماه سال ۱۴۰۲ با زمان ۰۰:۲۲.۸۰ رکورد ملی این ماده را به نام خود ثبت کرده و به عنوان سریعترین شناگر ایران شناخته شد.   ماده ۵۰ متر آزاد مسافت بلند: رکورد پیشین: سامیار عبدلی – بازی‌های آسیایی هانگژو / مهر ۱۴۰۲/ ثبت زمان ۰۰:۲۲.۸۰   رکورد جدید: سامیار عبدلی – مسافت بلند شنا قهرمانی کشور آلمان/ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ثبت زمان ۰۰:۲۲.۷۴ ­

دیگر خبرها

  • گلف بازان قم در مسابقات قهرمانی ایران درخشیدند
  • عبدلی سومین بار حدنصاب ملی شنا را در مسابقات آلمان جابجا کرد
  • رکوردشکنی سامیار عبدلی در شنا
  • اراک قهرمان مسابقات تنیس روی میز منطقه ۵ دانشگاه آزاد شد
  • تکرار رکوردشکنی عبدلی در ۱۰۰ متر آزاد
  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • قهرمانی تیم والیبال کارکنان دانشگاه آزاد میانه در مسابقات منطقه دو شمال‌غرب کشور
  • قهرمانی دانشگاه آزاد شیراز در مسابقات تنیس روی میز منطقه یک کشور
  • مسابقات قهرمانی شنا آلمان| تکرار رکوردشکنی عبدلی در ۱۰۰ متر آزاد
  • رنکینگ بهاره بدمینتون نونهالان و نوجوانان خراسان شمالی انجام شد