Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-01@00:48:29 GMT

مسئله زلزله منطقه سی سخت همه را نگران کرد

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۶۹۱۹۱

مسئله زلزله منطقه سی سخت همه را نگران کرد

رئیس قوه قضاییه گفت: مسئله زلزله منطقه سی سخت همه را نگران کرد، هم از آقای استاندار و هم مدیران که درگیر خدمت رسانی به زلزله زدگان هستند درخواستم این است که حضور در آنجا و پیگیری کار آن‌ها را اولویت دهند؛ چرا که خدمت به آن‌ها امروز اولویت دارد.

به گزارش برنا، سید ابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضاییه، در بدو ورود به فرودگاه یاسوج درجمع خبرنگاران گفت: به دنبال حضور هیات ٢٥ نفره قوه قضاییه که از یک ماه قبل وضعیت و عملکرد دستگاه‌های مربوط به دستگاه قضا و وضعیت و شرایط استان کهگیلویه و بویراحمد را بررسی کردند، گزارش ارائه شد و دنبال آن سفر ما اتفاق افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در نشست نهایی که با شورای قضایی استان خواهیم داشت آن سری از مشکلات که بشود در استان در خصوص آن‌ها تصمیم گیری کنیم ان‌شاءالله تصمیم می گیریم و برخی موارد دیگر را حتما در تهران دنبال خواهیم کرد.

رئیس قوه قضاییه در پایان گفت: مسئله زلزله منطقه سی سخت همه را نگران کرد، هم از آقای استاندار و هم مدیران که درگیر خدمت رسانی به زلزله زدگان هستند درخواستم این است که حضور در آنجا و پیگیری کار آن‌ها را اولویت دهند؛ چرا که خدمت به آن‌ها امروز اولویت دارد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: حجت الاسلام رییسی قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۶۹۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کولیدر منطقه‌ای بکر برای توجه به مسئله گردشگری عشایر است

ایسنا/لرستان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان گفت: منطقه عشایری کولیدر منطقه‌ای بکر برای توجه به مسئله گردشگری عشایر است.

عطا حسن‌پور امروز، یازدهم اردیبهشت‌ماه در جلسه شورای عشایری که در منطقه عشایری کولیدر بروجرد برگزار شد، اظهار کرد: در بروجرد منطقه عشایری کولیدر منطقه‌ای بکر برای توجه به مسئله گردشگری عشایر است که چنین مناطقی قابلیت توسعه در این زمینه را دارند.

وی خاطرنشان کرد: عشایر نقش مولد و تولید کننده دارند که با توجه به قابلیت‌هایی که مناطق عشایری بروجرد در توسعه گردشگری عشایر دارند می‌توان به درآمدزایی در این حوزه و حوزه‌های مرتبط شامل گیاهان دارویی و صنایع دستی رسید.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان اضافه کرد: توسعه گردشگری عشایری می‌تواند ضمن توسعه اقتصادی به رفع مشکل بیکاری در جامعه عشایری کمک کند.

حسن‌پور بیان کرد: گردشگران به دنبال این هستند که در محیطی طبیعی و به دور از هیاهو زمان بگذراند بنابراین با توجه به شرایط موجود در مناطق عشایری در صورت تقاضا از سوی علاقمندان مجوز راه‌اندازی خانه مسافر و بومگردی گردشگری عشایری را ارئه خواهیم داد.

وی ادامه داد: مردم در زمینه گردشگری کشاورزی، گیاهان دارویی و سایر حوزه‌های مرتبط با گردشگری درخواست مجوز دهند تا در کمترین فرصت شرایط فعالیت آنها فراهم می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کولیدر منطقه‌ای بکر برای توجه به مسئله گردشگری عشایر است
  • اولویت شوراها در شهریار گره‌گشایی مشکلات مردم باشد
  • آموزش و پرورش نه مسئله با اولویت، بلکه مسئله نخست کشور است
  • رئیس جمهور: آموزش و پرورش نه مسئله با اولویت، بلکه مسئله اول کشور است
  • آموزش و پرورش نه مسئله با اولویت، بلکه مسئله اول کشور است
  • مبارزه با فساد و تأمین امنیت روانی جامعه اولویت دستگاه عدلیه است
  • وزیر صمت: شرکت‌های ارزآور در اولویت تامین ارز هستند
  • چرا ادارات دولتی خود را در مسئله حجاب مسئول نمی‌دانند؟
  • ثبت ۱۶ هزار زلزله در سال گذشته
  • نوری قزلجه: ریاست قالیباف از بیرون مجلس حمایت می‌شود /طرح‌های «صیانت» و «شفافیت» سفارش شده بودند /نگران رادیکال‌های مجلس آینده نیستم