Web Analytics Made Easy - Statcounter

در این هفته، مظفر علیخانی، معاون امور استان‌ها و تشکل‌های اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران و مهدی صادقی نیارکی، معاون امور صنایع وزیر صنعت، معدن و تجارت به شهرکرد سفر کردند و خبرهای مختلفی نیز در بخش‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی در استان به وقوع پیوست.

۲۰ واحد صنعتی در چهارمحال و بختیاری دوباره فعال شد

سجاد رستمی، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، واحدهای تولید چینی، پروفیل یو.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پی. وی. سی (UPVC)، شن و ماسه، رشته غذایی، نساجی، دستمال کاغذی، کاغذ و مقوای لاینر قهوه‌ای، ماکارونی، سوسیس و کالباس، بسته‌بندی آب‌معدنی، مواد شوینده و ضدعفونی، در و پنجره فولادی، پودر لاستیک و انواع فر، تنور و اجاق‌گاز را از جمله این طرح‌ها اعلام کرد.

۵ طرح برق‌رسانی در چهارمحال و بختیاری افتتاح شد

مجید فرهزاد، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان پست ۴۰۰ کیلوولت فرادنبه، توسعه و بهینه‌سازی شبکه‌های توزیع ، پست سیار دشتک، توسعه پست ۶۳ فارسان و افزایش ظرفیت پست ۶۳ فرادنبه را از جمله این طرح‌ها دانست و افزود: ۴۷۳ میلیارد تومان برای بهره‌برداری این طرح‌هاسرمایه‌گذاری شده است.

پیشرفت فیزیکی طرح آب‌رسانی بن به بروجن به بیش از ۷۰ درصد رسید

مجید نظری، معاون امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری خواستار حمایت وزیر نیرو در راستای تسریع در تکمیل این طرح شد و گفت: خط اصلی انتقال آب بن به بروجن دارای ۱۱۶ کیلومتر است که تلاش می‌شود در سال ۱۴۰۰ بهره‌برداری شود.

کارخانه آرد لردگان افتتاح شد

اقبال عباسی، استاندار چهارمحال و بختیاری، افتتاح کارخانه آرد لردگان را طرح مهمی برای این منطقه دانست و گفت: با توجه به مسافت طولانی این شهرستان با مرکز استان و تأمین آرد این شهرستان از دیگر استان‌های هم‌جوار اجرای این طرح می‌تواند نقش مهمی در تأمین به موقع و موردنیاز به آرد و نان مصرفی مردم ایفا کند.

۴۱ میلیون دلار کالا از چهارمحال و بختیاری صادر شد

الله‌کرم نصیری، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری بادام، خوراک آبزیان، لوازم‌خانگی، فولاد، سیمان، مواد لبنی، شیر خشک نوزاد، موکت و مصنوعات پلاستیکی را از جمله محصولات صادراتی استان از ابتدای امسال تاکنون دانست و گفت: در این مدت ۳۱ میلیون دلار نیز که بخش زیادی از آن‌ ماشین‌آلات خط تولید است، وارد استان شد.

احداث واحدهای ملی مسکن چهارمحال و بختیاری تا پایان سال آغاز می‌شود

حسین‌علی مقصودی، مدیرکل راه و شهرسازی استان تعداد طرح‌های اقدام ملی مسکن در چهارمحال و بختیاری را چهار هزار و ۶۴۴ واحد اعلام کرد و گفت: تاکنون نقشه نیمی از واحدها آماده و فرایند اخذ پروانه از شهرداری طی شده و زیرساخت‌های طرح در حال تأمین است.

محدودیت‌های جدید کرونایی در کوهرنگ اعمال می‌شود

مرتضی زمانپور، فرماندار این شهرستان با اشاره به قرمز بودن وضعیت ۱۰ شهرستان خوزستان گفت: ورود هرگونه مسافر و گردشگر از این استان به شهرستان کوهرنگ از محل گردنه تاراز ممنوع است و با تبدیل‌شدن وضعیت این شهرستان از آبی به زرد، ممنوعیت برگزاری مراسم و اجتماع نیز در شهرستان اعمال می‌شود.

گرمای هوای بهمن‌ماه برخی از درختان بادام سامان را شکوفا کرد

ابراهیم شیرانی، مدیر امور باغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان با بیان اینکه به علت گرمای هوا برخی از درختان بادام به‌ویژه در پایین‌دست و مجاور رودخانه زاینده‌رود شهرستان سامان در حال گلدهی و باز شدن است، به باغداران توصیه کرد نسبت به روغن پاشی ولک قبل از باز شدن گل‌های درختان اقدام کنند.

فرماندار: نقاط حادثه‌خیز جاده بروجن به سمیرم اصفهان رفع شد

مسعود ملکی، فرماندار بروجن با اشاره به رفع پنج نقطه حادثه‌خیز جاده این شهرستان به سمیرم استان اصفهان گفت: در سه سال اخیر افزون‌ بر ۱۰ میلیارد ریال برای این قطعه هزینه شده است و تا نیمه نخست سال آینده به پایان می‌رسد.

چهار فیلم جشنواره فجر در چهارمحال و بختیاری بیشترین فروش را داشت

شهرام فرجی، معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به نمایش ۱۶ فیلم هفتمین دوره از جشنواره فیلم فجر در استان از ۱۵ تا ۲۲ بهمن اشاره کرد و گفت: از میان این تعداد فیلم به نمایش درآمده، فیلم‌های شیشلیک، ابلق، تک‌تیرانداز و بی‌همه‌چیز بیشترین فروش را به خود اختصاص دادند.

طرح حفاظت از گونه گیاهی «کلوس» در شهرستان کوهرنگ آغاز شد

لطفعلی چراغپور، رییس منابع طبیعی کوهرنگ گفت: با اجرای طرح قُرقبان در سه هکتار از اراضی منطقه سرآقاسید از غنچه‌کنی و بوته‌کنی گونه گیاهی کلوس جلوگیری می‌شود تا گیاه رشد کند و زمانی که به بذردهی رسید از برگ آن استفاده و بذر آن توسط منابع طبیعی خرید تضمینی ‌شود.

۱۳ هزار راس دام در شهرستان فارسان هویت گذاری شد

به گفته ابراهیم کوچکی، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فارسان اجرای طرح هویت‌گذاری دام از سال گذشته به منظور برنامه‌ریزی و کسب اطلاعات دامی و همچنین مبارزه با قاچاق دام در سطح کشور و استان آغاز شده است که در همین راستا ۹ هزار راس دام سبک و چهار هزار راس دام سنگین در این شهرستان هویت گذاری شد.

باغات گردوی چهارمحال و بختیاری نیازمند یک دوره آبیاری زمستانی شدند

ابراهیم شیرانی، مدیر امور باغبانی سامان جهاد کشاورزی استان با اشاره به کاهش بارندگی‌های زمستانی و تداوم خشک‌سالی گفت: باغدارانی که باغ آن‌ها با منابع آب از چشمه‌ها، قنات‌ها و یا آب‌های قابل برداشت آبیاری می‌شود، باید برای جلوگیری از خشک شدن درختان گردو، حداقل یک دوره آبیاری در فصل زمستان را انجام دهند.

احتمال آغاز افزایش شیوع کرونا در چهارمحال و بختیاری نگران کننده است

به گفته مجید شیرانی، رییس دانشگاه علوم پزشکی استان، با توجه به افزایش شیوع کرونا در برخی استان‌های کشور به ویژه یکی از استان هم‌جوار، این نگرانی در خصوص افزایش شیوع کرونا در چهارمحال و بختیاری وجود دارد از این رو باید همچنان در اجرای پروتکل‌های بهداشتی اهتمام ویژه‌ای به کار گرفت.

توزیع ۱۴۰۰ بسته نوشت‌افزار در چهارمحال و بختیاری آغاز شد

نرگس عسگری، مدیرکل بهزیستی استان با بیان اینکه این تعداد بسته نوشت‌افزار در طرح پازل همدلی و با همکاری خیرین در استان تهیه شده است، گفت: مردم خیر چهارمحال و بختیاری بیش از ۶۵۰ میلیون ریال در این طرح کمک کردند.

۱۷ طرح نیمه‌تمام ورزشی در چهارمحال و بختیاری وجود دارد

حمید کریمی، مدیرکل ورزش و جوانان استان تعداد طرح‌های ورزشی بالای ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی را ۱۲ طرح اعلام کرد و گفت: ساختمان خانه جوان شهرکرد، خانه ژیمناستیک بروجن، زمین چمن باباحیدر، سالن ورزشی چند منظوره کران و خانه بوکس جونقان نیز با هزینه ۱۱۰ میلیارد ریال، هم‌اکنون ۹۵ درصدی پیشرفت فیزیکی دارند.

کتابخانه تخصصی آیت‌الله مصباح یزدی در دانشگاه شهرکرد افتتاح شد

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین محمد علی نکونام، نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در آیین افتتاح کتابخانه تخصصی آیت‌الله مصباح یزدی، راه‌اندازی این کتابخانه را کاری ارزشمند و علمی دانست و گفت: نشان دادن آثار و تالیفات این بزرگوار در بخش‌های مختلف و ضرورت‌های جامعه یک کار خوب و اثرگذار در تربیت نیروی انسانی است.

مشکلات بنگاه‌های اقتصادی استان‌های کشور شناسایی می‌شود

مظفر علیخانی، معاون امور استان‌ها و تشکل‌های اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران در سفر به شهرکرد، آشنایی با کسب و کار و بنگاه‌های اقتصادی به‌عنوان فعالان بخش خصوصی کشور را از برنامه‌های اولویت‌دار دانست و گفت: در همین راستا با بازدیدهای میدانی از واحدهای تولیدی صنعتی استان‌ها نسبت به بررسی ظرفیت‌ها و دریافت پیشنهادها برای کاهش مشکلات این حوزه اقدام می‌شود.

۲ جشنواره فرهنگی و هنری در شهرستان سامان به کار خود پایان داد

ابراهیم شریفی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با اشاره به معرفی برگزیدگان ۲ جشنواره شعر نماز و عکاسی پاییز هزار رنگ سامان گفت: برگزاری جشنواره‌های فرهنگی و هنری بستر مناسبی را برای شکوفایی و ظهور استعدادهای فرهنگی و هنری فراهم کرده است.

۸۵۰ شهر در کشور از طرح‌های تبصره۳ آب و فاضلاب بهره‌مند هستند

شهرام حیدریان، مدیرکل دفتر اقتصادی و تعرفه شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: شوراهای اسلامی این شهرها با مشارکت شهروندان در اجرای طرح‌های تبصره۳ افزون‌بر ۱۵ هزار میلیارد ریال به شرکت‌های آب و فاضلاب استان‌ها کمک کرده‌اند و این مبلغ برای ترمیم و بازسازی شبکه‌های آب و فاضلاب این شهرها هزینه شده است.

توهین به رییس جمهوری مصداق «بر شاخه نشستن و بن بریدن» است

فرزاد نعمتی، دانش‌آموخته رشته علوم سیاسی و مدرس دانشگاه گفت: به نظر می­‌رسد برخی افراد به ­طور عامدانه با توسل به راهبردهایی نظیر توهین به رییس‌جمهوری می‌کوشند درجه خشونت را در فضای سیاسی بالا ببرند که بسیاری این را مصداقی از «بر سر شاخه نشستن و بن بریدن» می­‌دانند.

۱۲ دستگاه استخراج ارز غیرمجاز در شهرستان سامان کشف شد

سردار منوچهر امان‌الهی، فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری ارزش این تعداد دستگاه را یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: در همین راستا یک متهم دستگیر و برای صدور حکم لازم تحویل مراجع قضایی شد.

۵۰ هکتار از جنگل‌های چهارمحال و بختیاری در معرض خشکیدگی قرار دارد

علی‌حسین امینی رییس اداره فنی جنگل‌داری و جنگل‌کاری منابع طبیعی و آبخیزداری استان، مهم‌ترین دلایل خشکیدگی درختان جنگلی استان را افزایش دما، کاهش رطوبت، سم‌کوب شدن عرصه‌های جنگلی و آفات و بیماری‌ها دانست و گفت: برنامه‌های احداث هلالی آبگیر برای جمع‌آوری هرز آب و افزایش رطوبت خاک در مناطق بحرانی در حال انجام است.

ورزشکاران چهارمحال و بختیاری دارای شانس سهمیه المپیک حمایت می‌شوند

به گفته علی تشنیزی، معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان تاکنون نزدیک به ۳۰ ورزشکار برتر رشته‌های مختلف ورزشی شناسایی ‌شده‌اند تا با تهیه برخی تجهیزات ورزشی، پرداخت هزینه‌های رفت‌وآمد و ارائه برنامه‌های تغذیه‌ای و مشاوره از آنان برای حضور در رقابت‌های انتخابی و کسب سهمیه ورودی مسابقات بین‌المللی حمایت شود.

۱۵ هسته و واحد فناور در مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد جذب می‌شود

رشید ریاحی، مدیر مراکز رشد واحدهای فناور این دانشگاه گفت: از این تعداد هسته و واحد فناور جدید، ۲ هسته در مرکز رشد واحدهای فناور و هفت هسته و ۶ واحد در مرکز رشد فناوری سلامت مستقر خواهند شد و ارائه خدمات در زمینه‌ آموزش‌های تخصصی، تولید محصولات فناورانه و تجاری‌سازی و عرضه محصولات به بازار از جمله محورهای فعالیت این هسته‌ها و واحدهای فناور جدید است.

۱۰۰ میلیارد ریال برای تامین آب شرب عشایر چهارمحال و بختیاری تخصیص یافت

به گفته یحیی حسین‌پور، مدیرکل امور عشایر استان این اعتبار برای شبکه‌گذاری، انتقال و آب شرب سالم یک هزار و ۴۰۴ خانوار عشایری اختصاص یافته است و سال گذشته نیز در طرح آب‌رسانی سیار افزون بر ۵۸ میلیون لیتر آب شرب سالم از سرچشمه تا حوالی چادرهای عشایر نزدیک رسانی شد.

مؤسسات کاریابی برای ۴۶۸ نفر در چهارمحال و بختیاری اشتغال‌زایی کردند

حفیظ‌الله فاضلی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با بیان اینکه در سال جاری۲هزار و ۷۸۳ جوینده کار در مؤسسات کاریابی استان ثبت‌نام کرده‌اند، افزود: با همکاری این مؤسسات برای ۳۳۶ نفر از زنان و ۱۳۲ نفر مردان جوینده کار اشتغال‌زایی شد.

۹۸ درصد محصولات غذایی تولیدی چهارمحال و بختیاری نشانگر تغذیه‌ای دارند

رضا محمدی، معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان صدور شناسه نظارت بهداشتی برای کارگاه‌های تولید مواد غذایی و صدور پروانه مسئولان فنی واحدهای تولیدی را از مهم‌ترین وظایف این معاونت عنوان و تصریح کرد: نشانگرهای رنگی تغذیه‌ای به مصرف‌کننده کمک می‌کند تا بتواند بر اساس کدهای رنگی سبز، نارنجی و قرمز، ماده غذایی را ارزیابی کرده و مناسب‌ترین انتخاب را در کمترین زمان انجام دهد.

پرداخت تسهیلات مکانیزاسیون کشاورزی چهارمحال و بختیاری ۵۴ درصد رشد یافت

رییس جهاد کشاورزی استان با تأکید بر اینکه این تسهیلات به منظور ارتقاء ضریب مکانیزاسیون وسایل کشاورزی و افزایش درجه مکانیزاسیون کشاورزی پرداخت می‌شود، گفت: تعهد امسال پرداخت تسهیلات خط اعتباری مکانیزاسیون بخش کشاورزی استان ۴۵۰ میلیارد ریال بود که به دلیل استقبال کشاورزان این میزان جذب و  ۲۴۰میلیارد ریال دیگر نیز به سهمیه ابلاغی استان اضافه شد.

طرح احیای میراث مکتوب چهارمحال و بختیاری اجرا می‌شود

به گفته فرهاد خلیل‌مقدم، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان برای تدوین سازوکارهای اجرایی این طرح فرهنگی، کمیته‌های فنی و تخصصی با همکاری دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دانشگاه‌های استان تشکیل می‌شود و مراحل اجرای آن نیز به‌زودی در نشست انجمن کتابخانه‌ها مصوب خواهد شد.

کمبود روغن خودرو در بازار چهارمحال و بختیاری وجود ندارد

حسن شمسی‌پور، معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت و معدن و تجارت استان با بیان اینکه در ۲ ماه اخیر افزایش قیمت روغن خودرو در بازار وجود نداشته است، گفت: تاکنون گزارشی مبنی بر کمبود روغن خودروهای سنگین و سبک نیز در بازار استان دریافت نشده است.

مشکلات بخش تولید کشور از طریق اتاق‌های بازرگانی استان‌ها پیگیری می‌شود

مظفر علیخانی، معاون امور استان‌ها و تشکل‌های اتاق بازرگانی، صنایع، معاون و کشاورزی ایران به فعالیت ۱۹ کمیسیون تخصصی زیرمجموعه این اتاق برای رسیدگی به وضعیت بخش خصوصی اشاره کرد و گفت: اتاق‌های استان‌ها، اتاق‌های مشترک و تشکل‌های اقتصادی نسبت به آسیب‌شناسی مشکلات بخش خصوصی و جمع‌آوری و ارائه نظرات علمی و عملی برای ارتقای این حوزه اقدام می‌کند.

ایستایی کالا در گمرک چهارمحال و بختیاری به ۷ روز کاهش یافت

به گفته اسماعیل الله‌دادی، مدیرکل گمرک استان، ایستایی کالا از ۲۷ روز در سال‌های گذشته به هفت روز در سال جاری کاهش یافته است و تلاش می‌شود تا ایستایی کالا در گمرک بیش از این کاهش یابد چرا که به ازای هر روز ماندگاری کالا در گمرک، یک درصد به قیمت تمام شده کالا اضافه می‌شود و این موضوع در رقابت‌پذیری کالاها در عرصه جهانی مؤثر است.

دبیرخانه شهر ملی نمد در چهارمحال و بختیاری فعال شد

مهرداد جوادی، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان گفت: فعالیت دبیرخانه شهرکرد، شهر ملی نمد با کمک شهرداری این شهر فعالیت خود را آغاز کرده است و شهردار شهرکرد نیز با ابلاغ معاون وزیر میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری برای ۲ سال به‌عنوان دبیر دبیرخانه شهرکرد، شهر ملی نمد منصوب و معرفی شد.

تمامی مشکلات اقتصادی به عملکرد دولت باز نمی‌گردد

اقبال عباسی، استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: عملکرد میران استانی، متولیان ملی و سیاست‌های کلان در حوزه اقتصاد دخیل هستند و نیمی از مشکلات اقتصادی نیز به روابط خارجی و مراودات اقتصادی بین‌المللی مربوط است و اگر خواهان گشایش اقتصادی هستیم باید تمامی چالش‌ها در سه مقوله سیاست، اقتصاد و فرهنگ رفع شود.

رعد پدافند ملارد قهرمان لیگ دسته یک هندبال کشور شد

مسابقات هندبال قهرمانی دسته یک باشگاه‌های کشور به مدت یک هفته به میزبانی شهرکرد برگزار شد که در پایان این رقابت‌ها تیم رعد پدافند ملارد تهران مقام قهرمانی را از آن خود کرد و به همراه تیم فولاد مبارکه ب سپاهان به لیگ برتر هندبال راه یافت.

مشارکت حداکثری رکن اصلی انتخابات ۱۴۰۰ است

اقبال عباسی، استاندار چهارمحال و بختیاری در نشست شورای فرهنگ عمومی استان، سلامت و امنیت را از ارکان اصلی انتخابات دانست و گفت: افزایش مشارکت مردم و افزایش اشرافیت به قوانین انتخاباتی، باعث شکل‌گیری یک انتخابات حداکثری است و تمام نازیبایی‌های انتخابات گذشته باید برطرف ‌شود.

امام جمعه شهرکرد: فرهنگ عمومی در جامعه آسیب‌شناسی شود

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین محمدعلی نکونام در نشست شورای فرهنگ عمومی استان با بیان اینکه فرهنگ عمومی در جامعه مورد غفلت قرار گرفته و نباید اجازه داد مادی‌گرایی و مشغله‌های زیاد، ما را از فرهنگ عمومی غافل کند، گفت: همه مردم و مسئولان در ترویج و تبیین فرهنگ عمومی اثرگذار هستند و نقش دارند و باید آسیب‌شناسی فرهنگی در سطح همه مناطق استان انجام و نتایج آن به جلسه فرهنگ عمومی استان ارسال شود تا یک برنامه‌ریزی دقیق انجام شود.

مردم چهارمحال و بختیاری زلزله سی سخت یاسوج را احساس کردند

خسرو کیانی، سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: مردم شهرستان‌های لردگان و خانمیرزا لرزش ناشی از زلزله در شهر سی‌سخت مرکز شهرستان دنا در استان کهگیلویه و بویراحمد را احساس کردند که این زمین‌لرزه هیچ‌گونه خسارت جانی و مالی برای چهارمحال و بختیاری نداشت.

میوه شب عید چهارمحال و بختیاری تامین شد

به گفته حسن شمسی‌پور، معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ۳۵۰تن پرتقال شمال و ۲۰۰ تن سیب درختی شهرکرد و سمیرم برای تنظیم بازار شب عید در استان خریداری شده است و توزیع این میزان میوه از ۲۷ اسفند آغاز می‌شود.

ذخیره‌گاه‌های جنگلی چهارمحال و بختیاری ۲ برابر افزایش یافت

اسماعیل صالحی، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گفت: با توسعه جنگل‌کاری، امسال ۱۰ ذخیره‌گاه جدید به مساحت یک هزار و ۵۲۰ هکتاری ذخیره‌گاه‌های استان افزوده شده است و هم‌اکنون ۱۹ ذخیره‌گاه جنگلی به مساحت ۲ هزار و ۳۶۹ هکتار در استان وجود دارد.

مورد مشکوکی از کرونای انگلیسی در چهارمحال و بختیاری شناسایی نشده است

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان با اشاره به اینکه تاکنون ۱۶ مسافر ورودی از کشورهای اروپایی به استان مورد تست قرار گرفتند و تست همگی آن‌ها منفی بوده است، افزود: روند شیوع کرونا در استان با شیب ملایمی در حال افزایش است و این افزایش هم در بیماران سرپایی و هم بستری مشهود است.

امسال ۱۳۰۰ واحد صنعتی به چرخه تولید بازگشتند

مهدی صادقی نیارکی، معاون امور صنایع وزیر صنعت، معدن و تجارت در سفر به شهرکرد گفت: هدف‌گذاری سال جاری به‌منظور بازگشت واحدهای تولیدی و صنعتی در کشور به چرخه تولید برای یک هزار و ۵۰۰ واحد است که سهم چهارمحال و بختیاری برای احیاء و تکمیل واحدهای تولیدی و صنعتی در سال جاری هشت واحد بود که خوشبختانه ۲۰ واحد دوباره وارد چرخه تولید شد.

۴۷۰ هزار میلیارد ریال از بودجه سال آینده مربوط به مالیات است

احمد راستینه، نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، سامان و بن در مجلس شورای اسلامی گفت: در اصلاح ساختار بودجه‌های آینده به دنبال تعریف پایه‌های جدید مالیاتی و حذف مالیات از بخش تولید هستیم و با تعامل بین مجلس شورای اسلامی و دولت، بودجه سال ۱۴۰۰ مشکلات کمتری نسبت به سال‌های قبل دارد و وابستگی بودجه به نفت کاهش یافته است.

صنایع کشور سالانه به ۳۳ تن ورق نیز دارند

مهدی صادقی نیارکی، معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت در سفر به شهرکرد با اشاره به اینکه این میزان ورق برای فعالیت سالانه یک هزار واحد صنعتی در سه نوبت کاری مورد نیاز است، افزود: از این میزان تنها هشت میلیون و ۵۰۰ هزار تن ورق در داخل کشور تولید می‌شود.

امام جمعه شهرکرد: باید در جمهوری اسلامی مطابق حکومت علوی حرکت کرد

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین محمدعلی نکونام در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرکرد گفت: مردم و مسوولان باید در جمهوری اسلامی، سیره حضرت علی (ع) را در پیش بگیرند و زندگی اشرافی، نداشتن سبک زندگی، زیر پا گذاشتن عدالت و اجحاف به حق مردم نمی‌تواند در حکومت علوی جایگاهی داشته باشد.

۲ تیم امدادی چهارمحال و بختیاری به مناطق زلزله‌زده سی سخت اعزام شد

ایرج کیانی، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر چهارمحال و بختیاری از اعزام ۱۰ نیروی امدادی و عملیاتی در قالب ۲ تیم به منطقه زلزله‌زده سی‌سخت در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و افزود: با توجه به نیاز زلزله‌زدگان، ۲ هزار و ۳۰۰ تخته پتو به‌ وسیله یک دستگاه تریلر از سوی جمعیت هلال‌احمر استان نیز به سی‌سخت ارسال شد.

برچسب‌ها توسعه صادرات توسعه اقتصادی شهرکرد جشنواره فیلم فجر چهارمحال وبختیاری مسکن ملی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: توسعه صادرات توسعه اقتصادی شهرکرد توسعه صادرات توسعه اقتصادی شهرکرد جشنواره فیلم فجر چهارمحال وبختیاری مسکن ملی اخبار کنکور استاندار چهارمحال و بختیاری چهارمحال و بختیاری چهارمحال و بختیاری واحدهای تولیدی واحدهای تولید کشاورزی استان شیوع کرونا میلیارد ریال جهاد کشاورزی معدن و تجارت جمعه شهرکرد فرهنگ عمومی منابع طبیعی عمومی استان دانست و گفت آب و فاضلاب معاون امور ذخیره گاه یک هزار اداره کل استان ها سی سخت طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۶۹۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات دو خانواده در ارتفاعات آس جم شهرستان خانمیرزا


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان چهارمحال و بختیاری گفت: با دریافت خبری مبنی بر گرفتاری دو خانواده شامل ۱۰ نفر، در ارتفاعات آس‌جم حوالی روستای تنگ کلوره شهرستان خانمیرزا به سرعت تیم امداد و نجات پایگاه کوهستان خانمیرزا با یک دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.
مثنوی اضافه کرد: نجاتگران این ۱۰ نفر گرفتار را نجات دادند و به مکان امن منتقل کردند.

دیگر خبرها

  • لغزندگی محور‌های مواصلاتی در چهارمحال و بختیاری
  • فعالیت سامانه بارشی جدید امروز در چهارمحال و بختیاری
  • وقوع ۱۹ حادثه در چهارمحال و بختیاری
  • کلنگ مجتمع پرورش اسب در شهرکرد به زمین زده شد
  • افتتاح دومین نمایشگاه کار در چهارمحال و بختیاری
  • صعود تیم به جمع ۴ تیم برتر لیگ برتر جوانان
  • ثبت ۵۳ میلیمتر بارش در در لیرابی
  • تصاویری از لحظه حادثه مینی بوس در چهارمحال و بختیاری
  • رشد ۳۱ درصدی مرسولات از چهارمحال و بختیاری
  • نجات دو خانواده در ارتفاعات آس جم شهرستان خانمیرزا