Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@11:04:08 GMT

شماره ۸۰ ماهنامه «قلک» منتشر شد

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۷۰۵۲۴

شماره ۸۰ ماهنامه «قلک» منتشر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، در شماره جدید این نشریه با طرح جلد نوروزی، کودکان همراه با شعر و داستان‌های آموزشی با مفهوم همکاری کردن با دیگران، کمک‌گرفتن و مشورت کردن برای انجام کارها، چگونگی تبدیل چوب به وسایل مختلف، پس‌انداز کردن و محاسبه مقدار هزینه‌ها از طریق پیامک‌های بانکی و فرهنگ و اقتصاد کشور فرانسه آشنا می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در شماره هشتادم «قلک» با توجه به موضوع محوری این نشریه که آموزش سبک زندگی صحیح و مفاهیم اقتصادی است، شعر و داستان‌هایی با عناوین قلب سیبی، می‌خواهم شیرینی بپزم، ماجرای باغبانی مامان‌شای‌شای، چی بود؟ چی شد؟ کتابخونه، تیک‌تیک پیامک (ماجراهای دی‌دی، دادی و سیمبولودوسِ دوس‌دوس)، فرانسه نان و پنیر بالای برج آهنی و اخبار قِل‌قُلکی می‌خوانیم.

شماره اسفندماه نشریه «قلک» در ششمین سال فعالیت خود، با مدیرمسئولی بهنام تقی‌پور و سردبیری معصومه یزدانی در ۲۸ صفحه و با قیمت ۲۰ هزارتومان در اختیار مخاطبان قرار گرفته است. در این شماره کارشناسی داستان‌ها را زهرا شاهی و کارشناسی شعر را زهرا موسوی برعهده داشته‌اند.

شماره هشتاد ماهنامه قلک با همکاری زهرا موسوی، می‌نیا اکسیون، مریم شجاعی‌پور، شهرزاد شهرجردی، جویا میرزاده، زهرا جلائی‌فر و تصویرگری ویدا کریمی، فاطمه زمانه‌رو و میثم موسوی و همچنین طراحی جلد المیرا اسکندری منتشر شده است.

ماهنامه «قلک» با توجه شیوع ویروس کرونا در جهان و تبعاتی که بر ابعاد گوناگون زندگی بشر داشته، با محوریت موضوعی «کودکان و دوران کرونایی» اقدام به برگزاری رویدادی با عنوان «جشنواره فرهنگی هنری فرفره» کرده است. این جشنواره در چهار رشته عکاسی، نقاشی، شعر و داستان برگزار می‌شود. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت جشنواره به نشانی WWW.CAPF.IR مراجعه کنند.

کد خبر 5151401 مریم علی بابایی

منبع: مهر

کلیدواژه: زهرا موسوی ماهنامه قلک فرانسه معرفی کتاب پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی ترجمه پژوهشگاه فرهنگ هنر و ارتباطات کتاب و کتابخوانی تازه های نشر قاسم سلیمانی ویروس کرونا کتاب کتاب کودک و نوجوان انتشارات سوره مهر مطبوعات ایران زبان شناسی رونمایی کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۷۰۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشان طلای رقابت‌های جام جهانی در دستان دختر چهارمحال و بختیاری

 به نقل از اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری؛ روز دوم و پایانی رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴  با شرکت بیش از ۳۰۰ ورزشکار از ۳۸ کشور جهان به میزبانی شهر جیانگ‌یئن در کشور چین برگزار شد و ملی‌پوشان کشورمان برابر حریفان خود قرار گرفتند.

در بخش تالوی بانوان و در فرم چیانگ‌شو، زهرا کیانی با نمره ۹.۶۸ به مقام قهرمانی رسید و صاحب نشان طلا شد.

بیشتر بخوانید

چهارمحال و بختیاری قطب جوجیتسو کشور در اِستایل‌فِایت است

نماینده سنگاپور با نمره ۹.۵۳ دوم و ورزشکاری از اندونزی با امتیاز ۹.۴۴ سوم شدند.

زهرا کیانی پیش از این به مدال طلای فرم چانگ‌چوان دست یافته بود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران منتشر شد
  • راه یافتگان جشنواره پرده‌خوانی و نقالی رضوی معرفی شدند
  • نشان طلای رقابت‌های جام جهانی در دستان دختر چهارمحال و بختیاری
  • فراخوان جایزه داستان و بازآفرینی منتشر شد
  • شمشیرباز یزدی از کسب سهمیه المپیک بازماند
  • روایت یک کارگردان از فیلمسازی در نوجوانی/ چیزی جز گوشی لازم نیست
  • جدیدترین شماره مجله «خیمه» منتشر شد
  • جدیدترین شماره فیلم‌نگار با خلاصه فیلمنامه «آپاراتچی» و «آسمان غرب» منتشر شد
  • روایت یک کارگردان از فیلمسازی در نوجوانی/ هیچ چیز جز گوشی موبایل لازم نیست
  • مامان بگو برای دین و کشور رفتم؛ دست راست اسلحه و دست دیگرم کتاب