Web Analytics Made Easy - Statcounter

تشکل‌ها و کانون‌های دانشجویی دانشگاه فرهنگیان کرمان در نامه‌ای به رئیس درمانگاه فرهنگیان کرمان نوشتند: به منظور رفع ابهامات موجود نسبت به کیفیت و هزینه انجام آزمایشات استخدام، در جلسه‌ای برای شفاف‌سازی حضور یابید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، تشکل‌ها و کانون‌های دانشجویی دانشگاه فرهنگیان کرمان در نامه‌ای به رئیس درمانگاه فرهنگیان کرمان نوشتند: با توجه به شبهات و ابهامات موجود نسبت به کیفیت و هزینه انجام آزمایشات استخدام، انتظار می‌رود تا پایان هفته جاری نسبت به رفع ابهامات موجود، در جلسه‌ای با حضور نمایندگان دانشجومعلمان به تعداد محدود و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی شرکت کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



متن کامل نامه به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر زارع، ریاست محترم درمانگاه فرهنگیان کرمان؛

سلام علیکم.

هر ساله جوانانی با انتخاب رشته در کنکور سراسری وارد دانشگاه فرهنگیان می‌شوند و پس از گذراندن مراحل مصاحبه و ثبت نام، از طرف اداره آموزش و پرورش محل خدمت به منظور استعلام گواهی صحت مزاج پذیرفته شدگان، به شورای پزشکی فرهنگیان معرفی می‌گردند.

در ادامه نامه آمده است: امسال نیز همچون سال‌های گذشته این مهم اتفاق افتاده است و با توجه به شرایط کرونا در کشور، دانشجویان بومی هر استان به منظور انجام آزمایشات، به شورای پزشکی استان خود ارجاع داده شده‌اند؛ لذا در همین راستا با توجه به شبهات و ابهامات موجود نسبت به کیفیت و هزینه انجام آزمایشات و با استناد به بند ۱ از ماده ۱۲ حقوق شهروندی در نظام اداری، مصوبه شورای عالی اداری در تاریخ ۲۸/۱۲/۱۳۹۵ و منویات مقام معظم رهبری پیرامون لزوم پاسخگویی مسئولین، انتظار می‌رود تا پایان هفته جاری نسبت به رفع ابهامات موجود پیرامون آزمایشات پزشکی بدو استخدام، در جلسه‌ای با حضور نمایندگان دانشجومعلمان به تعداد محدود و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی شرکت نمایید.

ضمنا جهت هماهنگی شماره تماس ۰۹۱۶۲۷۲۵۱۹۹ (رمضانی) معرفی می‌گردد.
به امید ظهور عدالت گستر گیتی

رونوشت:
۱) حجت الاسلام علیدادی نماینده، ولی فقیه استان کرمان
۲) آقای آبیار مدیر کل سازمان بازرسی استان کرمان
۳) دکتر اسکندری نسب مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان
۴) دکتر توان ریاست دانشگاه فرهنگیان استان کرمان
۵) ناحیه بسیج دانشجویی استان کرمان

لیست امضاکنندگان:
بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان استان کرمان
مجمع دانشجومعلمان عدالتخواه دانشگاه فرهنگیان استان کرمان
انجمن اسلامی دانشگاه فرهنگیان استان کرمان
شورای صنفی پردیس خواجه نصیر الدین طوسی دانشگاه فرهنگیان کرمان
شورای صنفی پردیس شهید باهنر دانشگاه فرهنگیان کرمان
انجمن علمی ریاضی دانشگاه فرهنگیان کرمان
انجمن علمی علوم تربیتی دانشگاه فرهنگیان کرمان
انجمن علمی مشاوره دانشگاه فرهنگیان کرمان
انجمن علمی پژوهشی دانشگاه فرهنگیان کرمان
کانون خیریه و مهرورزی دانشگاه فرهنگیان کرمان
کانون هلال احمر پردیس خواجه نصیر الدین طوسی دانشگاه فرهنگیان کرمان
کانون هلال احمر پردیس شهید باهنر دانشگاه فرهنگیان کرمان
کانون تئاتر پردیس خواجه نصیر الدین طوسی دانشگاه فرهنگیان کرمان
کانون تئاتر پردیس شهید باهنردانشگاه فرهنگیان کرمان
کانون گردشگری پردیس خواجه نصیر الدین طوسی دانشگاه فرهنگیان کرمان
کانون سبک زندگی پردیس شهید باهنردانشگاه فرهنگیان کرمان
کانون نماز و نیایش پردیس شهید باهنردانشگاه فرهنگیان کرمان
کانون نماز و نیایش پردیس خواجه نصیر الدین طوسی دانشگاه فرهنگیان کرمان

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: نامه دانشگاه فرهنگیان کرمان استخدام دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان استان کرمان ابهامات موجود پردیس شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۷۱۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خراسان رضوی، رتبه دوم کشور در جذب نخبگان به دانشگاه فرهنگیان

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مدیر امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی گفت: این استان رتبه دوم نخبگان انتخابی در دانشگاه فرهنگیان را در کشور دارد و پذیرفته شدگان دانشگاه فرهنگیان حائز رتبه‌های تک رقمی و بالای کنکور هستند.   حبیب‌الله تقی‌پور ادامه داد: دانشگاه فرهنگیان، تنها دانشگاهی است که رئیس جمهور جزو هیئت امنای آن است و با ۹۸ پردیس و ۱۰۰ هزار دانشجو به عنوان بزرگترین دانشگاه کشور محسوب می‌شود که مورد توجه رهبری نیز هست.    تقی‌پور ادامه داد: باعث افتخار است که دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی، ۱۰ درصد دانشجویان و اعضای هیئت علمی را به خود اختصاص داده و ۴۵ هزار دانشجو در آن به شیوه‌های مختلف در حال تربیت هستند.   وی گفت: تا چهار سال آینده نیاز‌های آموزش و پرورش به صورت ثابت از طرف این دانشگاه تأمین می‌شود، همچنین متعهد شده‌ایم نیاز‌های متغیر آموزش و پرورش در حوزه کمبود معلم را در هر لحظه با دانشجویان فعال خود تأمین کنیم و بر این اساس، پارسال دو هزار دانشجو را به کلاس‌های درس فرستادیم.   وی با اشاره به افتخارات دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی، گفت: هفته گذشته دانشگاه فرهنگیان با کسب ۱۶ شاخص معتبر دانشگاهی، به عنوان دومین دانشگاه مورد پذیرش وزارت علوم با ساختار و اعضای علمی به صورت مستقل معرفی شد.   تقی‌پور ادامه داد: طی سال‌های اخیر اقدامات خوبی برای توسعه دانشگاه فرهنگیان با قدمت ۱۰۰ ساله، انجام شده که از آن جمله می‌توان به افزایش ظرفیت اسکان و فضای خوابگاهی دانشجویان اشاره کرد که با افزایش پنج فضای خوابگاهی، میزان ظرفیت سکونت خوابگاهی دانشجویان بهتر شده و دانشجویان در فضای خوابگاهی به آرامش بهتری دست یافته‌اند.   مدیر امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی یادآوری کرد: آزمون دانشگاه فرهنگیان مستقل شده و از یک میلیون و ۱۰۰ هزار داوطلب دانشگاه، تعداد ۶۸۰ هزار نفر در آزمون دانشگاه فرهنگیان شرکت کرده‌اند که این افتخاری برای انتخاب معلمان شایسته در آینده آموزش و پرورش کشور است.

دیگر خبرها

  • پیکر مطهر شهید «محمد رنجنوش» شنبه تشییع می‌شود
  • همه فارغ‌التحصیلان دانشگاه بخوانند؛ بزرگترین استخدام تاریخ ایران برگزار می‌شود +جزئیات
  • پردیس های فرهنگیان خراسان جنوبی تبدیل به دانشگاه می شود
  • هشدار قالیباف نسبت به ابهامات موجود در مورد یارانه دارو
  • هشدار رئیس مجلس نسبت به ابهامات موجود در مورد یارانه دارو/ مبلغ 74 همت نمی‌تواند باعث کنترل قیمت و بازار دارو شود/ دولت برای کنترل قیمت بازار دارو 180 همت در نظر بگیرد
  • ۴ انتصاب در دانشگاه فرهنگیان لرستان
  • شهدا معلم همیشگی شرافت و نماد اعتلای اخلاق و غیرت هستند
  • خراسان رضوی، رتبه دوم کشور در جذب نخبگان به دانشگاه فرهنگیان
  • یادواره‌ای به نام شهدای دانشجو معلم در لرستان
  • یادواره‌ای به نام شهدای دانشجومعلم در لرستان